Příspěvky na téma „pevné dumpery“
Caterpillar dosáhl mety 2 miliard přepravených tun autonomními dampry. Zdvojnásobení přišlo po 16 měsících
Zveřejněno 21.5.2020 O stále rychleji nastupující autonomní přepravě v uzavřených těžebních provozech jsme psali nedávno ve spojitosti s brazilským povrchovým železným dolem Vale’s Carajás, který postupně pořídí 37 třistatunových damprů Komatsu 930E-5. Dosažení významné…
Dampry na trolejích. Po testování ve Švédsku přichází s elektricky poháněnými stroji i Caterpillar
Zveřejněno 19.4.2020 Přestavěné diesel-elektrické pevné dampry umožňující provoz jak na naftu, tak na elektřinu nabízejí celou řadu výhod. Kromě úspory pohonných hmot jsou i rychlejší a proto nepřekvapí, že se o tento kombinovaný způsob zajímá stále více výrobců. Po…
Dampry Komatsu HD 405-8 už slouží zákazníkům. Přesvědčily technickou vyspělostí a nízkými náklady
Zveřejněno 16.4.2020 Jsou to necelé tři roky, kdy japonská značka Komatsu ohlásila příchod nové řady pevných damprů na evropský, potažmo český trh. Aktuálně se jedná o čtyři modely (HD325-8, HD405-8, HD465-8 a HD605-8) s užitečným zatížením od 36,5 do 63 tun. Dampry,…
Tam, kde autonomní doprava vytlačuje klasickou. Sedmatřicet samořízených damprů do Vale’s Carajás
(17.3.2020) Zatímco doba autonomních vozidel na veřejných komunikacích je stále ještě hudba budoucnosti, v uzavřených areálech těžebních společností je tomu jinak. Příkladem je jeden z největších povrchových železných dolů na světě, brazilský Vale’s Carajás mine,…
Setkání s těžkou váhou v lomu Mokrá. Cat 990H & Cat 775G
(4.11.2019) Často si čtenáři píšou o článek s velkými stroji. Rádi jim v tomto vyhovíme a na mušku si rovnou vezmeme to největší, co se dá v českých lomech a pískovnách vidět. Konkrétně čelní kolový nakladač Cat 990H z roku 2010, který pracuje ve vápencovém lomu…
Čistě elektrický dampr jezdí ve Švýcarsku už rok. Bez dobíjení se nakonec neobejde
(19.8.2019) Bateriový dampr, speciálně vyvinutý pro cementářskou společnost Ciments Vigier, je v provozu od loňského podzimu. Stroj, který nevyužívá spalovací motory ani jako generátory elektřiny, měl dle propočtů elektřinu vyrábět. Zkušenosti z reálného nasazení…
Na naftu, nebo na elektřinu. Více než 300tunové dumpery jezdí v Africe pod dráty jako trolejbusy
(20.1.2019) Největší africký měděný důl Kansanshi, nacházející se v severozápadní části Zambie, je zajímavý nejenom svojí kapacitou, ale i způsobem, kterým je část měděné rudy odvážena z prostorů těžby k následnému zpracování. Dvojice pevných dumperů zde totiž část…
Komatsu uvádí na trh nový pevný dumper HD1500-8
(9.10.2018) Pevný sklápěč Komatsu HD1500-8 kombinuje nové, vylepšené a špičkové vlastnosti s originálním designem Komatsu a nejnovějšími technologiemi, které zákazníkům přinášejí bezkonkurenční hodnotu. Díky nízké spotřebě paliva, prvotřídnímu komfortu obsluhy,…
Nové
Hutnicí techniku Bomag nyní pořídíte s extra slevou a rozšířenou výbavou
Zveřejněno 29.3. Společnost NorWit, oficiální distributor ručně vedené hutnicí techniky Bomag, připravila pro letošní stavební sezonu cenovou akci na vybrané stroje tohoto výrobce. celý příspěvek
Pojízdné pístové kompresory z Chrástu. Nechyběly na žádné československé stavbě
Zveřejněno 27.3. Většinu své služby stály mimo pozornost jakýchkoliv nadšenců. Často zastrčené stranou někde v rohu staveniště. Je to pochopitelné – nejednalo se o působivé pohybující se siláky, kteří by zvedali těžká břemena či rozrývali nepoddajnou zeminu. Pokud… celý příspěvek
S-DEUTZ jste vždy o krok napřed. Ucelená nabídka služeb pro maximální péči o motor
Zveřejněno 25.3. Společnost DEUTZ AG, významný výrobce motorů přináší pro své stávající i potenciální zákazníky nové služby nesoucí název S-DEUTZ. Proč písmeno S na začátku? Protože jsou v něm zahrnuta hned tři anglická slova začínající na „S“ vystihující služby –… celý příspěvek