Nové stroje CASE skladem | AGROTEC servis s.r.o. (casece.cz)
Dnes je 19.6. – svátek slaví Leoš

Jungheinrich uvádí na trh základní modely EFG

Zveřejněno: 29. 3. 2023

Dvě nové řady robustních elektrických vysokozdvižných vozíků EFG jsou cenově výhodné základní modely vhodné pro klasickou přepravu a stohování mezi 1,6 a 3 t.

Modely EFG jsou určeny především pro příležitostné použití v jednosměnném provozu.

Společnost Jungheinrich nově nabízí díky řadám EFG svým zákazníkům kromě známých vysoce výkonných elektrických vysokozdvižných vozíků i základní modely pro lehké až středně těžké provozní podmínky. Vozíky zaujmou výkonem, spolehlivostí a životností při nízkých pořizovacích nákladech. „S řadami EFG BB a BC se nám podařilo vytvořit novou definici kvality, která zaujme funkčností, efektivitou a atraktivním poměrem ceny a výkonu,” říká Christian Erlach, člen představenstva společnosti Jungheinrich za oblast prodeje. Vozíky určené pro příležitostné použití v jednosměnném provozu mají oslovit především zákazníky, kteří se nechtějí obejít bez osvědčené kvality Jungheinrich, a to ani v základním segmentu. „S naší novou řadou EFG se zaměřujeme na malé a střední společnosti a jejich konkrétní potřeby: nízké pořizovací náklady, rychlé dodací lhůty a solidní základní vybavení,” říká Erlach.

Široká nabídka modelů

Vysokozdvižné vozíky řady EFG BB a BC jsou k dispozici ve tříkolovém a čtyřkolovém provedení. S nosností až 3 tuny je lze použít v širokém spektru odvětví, jako je např. výroba, obchod, sklad, dílna nebo zemědělství. Modelová řada pokrývá celou škálu skladovacích a přepravních úkolů. Například dobře manévrovatelný tříkolový vozík EFG BB 216k je díky své kompaktní konstrukci vhodný pro flexibilní manipulaci ve stísněných prostorech skladu. Čtyřkolové vysokozdvižné vozíky EFG BC jsou k dispozici s nosností od 1,6 do 3 tun. Zejména modely EFG BC 325(k)/330 jsou díky 48V baterii cenově výhodnou alternativou k vozíkům v segmentu 80V baterií. Jsou vhodné i pro venkovní použití. Tři různé typy sloupů v různých velikostech a provedení nabízejí vhodné řešení pro všechny standardní aplikace až do výšky zdvihu 6 500 mm. Sloup a boční posuv pracují čistě hydraulicky a jsou ovládány mechanickými ovládacími pákami. S vybranou volitelnou výbavou je možné používat jednoduché přídavné zařízení.

Vysoký výkon a nízké náklady

Vozíky řady EFG BB a BC se vyrábějí v závodě společnosti Jungheinrich v čínském městě Čching-pu. Na výrobu vozíků se vztahují stejné standardy kvality jako na výkonné řady Jungheinrich, které se vyrábějí v Německu. „S vozíky EFG řady BB a BC získávají naši zákazníci kvalitu Jungheinrich za bezkonkurenční cenu,” říká Erlach. Vozíky řady EFG BB a BC jsou standardně vybaveny lamelovými brzdami. Brzdy jsou díky své uzavřené konstrukci mimořádně odolné vůči nečistotám a zaručují tak vysokou citlivost brzdění při nízkých nárocích na údržbu. Při brzdění se rekuperuje až 30 % energie, což výrazně zvyšuje životnost vozíků na jeden cyklus baterie. Dvoumotorový pohon předních kol s převodovkou ZF umožňuje vysoký výkon při nízké spotřebě energie při každém použití.

Bezpečnost a ergonomie

Řady EFG BB a BC jsou standardně vybaveny bezpečnostním systémem Jungheinrich curveCONTROL, který automaticky snižuje rychlost vozíku při průjezdu zatáčkou v závislosti na úhlu natočení volantu. Tím se výrazně snižuje riziko nehod při zatáčení, zejména při práci s velkými náklady. Pět různých jízdních režimů umožňuje bezpečný provoz přizpůsobený každé situaci. Oblouková ochranná stříška, kompaktní profily sloupu a optimalizované vedení řetězů a hadic zajišťují výhled do všech stran pro bezpečný provoz. Ke standardní výbavě řady EFG BB a BC patří displej Jungheinrich ve dvoupalcovém provedení. Ten informuje obsluhu o stavu baterie, zbývající době provozu, zvolených režimech jízdy a v případě potřeby poskytuje také vybrané bezpečnostní pokyny. Jako volitelné příslušenství je k dispozici sedadlo Grammer MSG 65 pro obzvláště ergonomické pracovní podmínky.

Autor: Jungheinrich
Foto: Jungheinrich
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.

Přečtěte si také

 

Nové

TEREX Titan byl čtvrt století největším damprem na světě

Zveřejněno 12.6. Terex 33-19 „Titan“ byl prototyp třínápravového terénního dampru nejtěžší třídy. Stroj s diesel-elektrickým pohonem byl smontován v roce 1973 v Kanadě divizí Terex, spadající pod společnost General Motors. Po prvotních záměrech byl nakonec… celý příspěvek

Věžový jeřáb od AMS se 100metrovým výložníkem je na dnešní poměry raritou

Zveřejněno 10.6. Německý výrobce věžových jeřábů AMS Kranbau Arneburg představil loni v červnu odborné i široké veřejnosti nejnovější jeřáb koncepce Flat-Top se 100metrovým výložníkem – model s typovým označením AMS AK 810. Věžový jeřáb s takto dlouhým výložníkem je… celý příspěvek

Proč se vyplatí svěřit podvozek stavebního stroje firmě RENOMAG?

Zveřejněno 7.6. Stálice v oblasti prodeje, výroby a oprav příslušenství pro stavební stroje – to je RENOMAG spol. s r.o. z Rosic u Brna. Společnost má již od roku 1993 ve svém portfoliu široký sortiment podvozkových dílů pro bagry, buldozery a další stavební stroje… celý příspěvek