e-shop RENOMAG
Dnes je 16.12. – svátek slaví Albína

Jedinečný Lokotrack od Metso Outotec pro zakázkové drcení a lomy

Zveřejněno: 4. 5. 2022

Mobilní drtící a třídicí zařízení Lokotrack, vyráběná společností Metso Outotec od roku 1985, se široce používají při výrobě a recyklaci kameniva po celém světě. Díky konstrukci namontované na pásech se stroje Lokotrack v místě nasazení snadno přemisťují a mohou být také mezi jednotlivými provozy snadno přepravovány na nízkopodlažních přepravnících. Sortiment drtičů a třídičů Lokotrack je velmi široký a lze je tak uplatnit při práci s různými materiály. Bohatá nabídka dalšího příslušenství pak umožňuje přizpůsobit si techniku přesně podle vlastních potřeb.

Mobilní čelisťový drtič Metso Lokotrack LT106 a Lokotrack LT220D.

Každé drticí a třídicí zařízení Lokotrack je vyrobeno tak, aby vydrželo velkou zátěž. Základem jsou komponenty prémiové kvality a moderní nízkoemisní motor. Výsledkem je produktivní stroj, který je zároveň bezpečný, snadno ovladatelný a spolehlivý. Provozovatel se může navíc opřít o silnou globální servisní síť Metso Outotec, poskytující kromě servisních služeb také veškeré náhradní díly a technickou podporu.

Tvrdé kamenivo

Drtiče a třídiče Lokotrack jsou konstruovány s ohledem na dlouhodobý provoz v tvrdém kameninu. Při jejich výrobě se uplatňují poznatky z praxe, kontinuálně sesbírané v průběhu desítek let. Pro výběr správného řešení při drcení tvrdého kamene je potřeba kalkulovat s několika faktory. Za prvé – jak bude vypadat konečný produkt? Tedy, jaká bude jeho kvalita, jeho množství; zda bude zapotřebí jej odhliňovat atd. Z odpovědí následně zákazníkovi vyplyne, jak velký čelisťový drtič potřebuje, jaká bude velikost třídiče a jaká výbava bude na stroj instalována. Za druhé je nutné vzít v potaz výkon stroje. Konečný výkon závisí na různých aspektech, od velikosti stroje až po plnění materiálu, typ okruhu nebo to, zda je materiál předtříděný. Důležitým faktorem pro výběr je rovněž maximální vstupní velikost drtiče, která limituje velikost vstupního kamene. Do rozhodování se řadí také požadavek na transport stroje – tedy jak často a mezi jak vzdálenými místy bude drtič nebo třídič přepravován, jaká bude hmotnost transportovaných zařízení apod. Podle všech těchto kritérií pak uživatel může zvolit některé z nabízených řešení Lokotrack od společnosti Metso Outotec.

Drtiče a třídiče Lokotrack jsou konstruovány na dlouhodobý provoz v náročných podmínkách.
Drtiče a třídiče Lokotrack jsou konstruovány na dlouhodobý provoz v náročných podmínkách.

Recyklované kamenivo

Díky rozličným volitelným příslušenstvím lze drtiče a třídiče Lokotrack dovybavit tak, aby mohly být využívány rovněž pro recyklaci materiálů, čímž se samozřejmě zvyšuje finanční návratnost strojů (zvláště pak při současných cenách stavebních materiálů). V nabídce Metso Outotec najdeme například magnetický separátor k odstranění železa z betonu, podavač/odhliňovač pro odstranění zajílovaného materiálu, vzduchový separátor pro odstraňování lehčích materiálů, robustní ocelový článkový podavač a různá třídicí media pro hrubotřídiče. Samozřejmostí je také široká nabídka různých odrazových desek a síťových ploch pro optimalizaci celého recyklačního procesu. Stroje mohou být vybaveny i systémem automatické kontroly nastavení štěrbiny. Funguje to tak, že při zablokování komory nedrtitelným předmětem se štěrbina automaticky uvolní a poté se zpátky automaticky vrátí do původního nastavení.

Měkké kamenivo

Měkké kamenivo je obyčejně označení pro kamen s nízkou nebo střední abrazí, jako je například vápenec. Nejvhodnějším řešením pro drcení měkkého kameniva je Lokotrack s horizontálním drtičem. Správný výběr zařízení pro měkké kamenivo opět závisí především na výkonu a množství požadovaného produktu.

S výběrem správného drticího nebo třídicího zařízení vám poradí specialisté společnosti Metso Outotec.

 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek