TECHBUD - Generální zástupce John Deere Power Systems
Dnes je 19.10. – svátek slaví Michaela

Goldhofer na veletrhu BAUMA 2025

Zveřejněno: 1. 4. 2025

Goldhofer AG na letošním veletrhu BAUMA 2025 opět představí převratné novinky. Těšit se můžete například na nízkoložný návěs ARCUS P 5 s pneumatikami CARGOPLUS nabízející nejnižší ložnou výškou na trhu nebo na adaptér Goldhofer RA 3-100 (4+7) pro bezpečnou a efektivní přepravu segmentů věží větrných elektráren.

Nízkoložný návěs »ARCUS« P s pneumatikami »CARGOPLUS« disponuje ložnou výška pouze 735 mm, což je nejlepší hodnota na trhu.

Goldhofer, prémiový partner řešení přeprav pro všechna průmyslová odvětví, Vás zve do svého stánku FN.819 na volné ploše Nord (sever), kde v rámci veletrhu BAUMA 2025 exkluzivně představí řadu novinek. Pojďme si o nich říci něco více předem, tedy dříve, než se na veletrh BAUMA vypravíte.

Bezkonkurenčně nízká nakládací výška díky »CARGOPLUS«

První novinkou je nízkoložný návěs »ARCUS« P 5 s pneumatikami »CARGOPLUS«. Svým užitečným zatížením a nejnižší ložnou výškou na trhu nabízí »ARCUS« P 5 nepřekonatelnou kombinaci efektivity a flexibility. S ložnou výškou pouhých 735 mm, dosaženou díky vlastním pneumatikám Goldhofer „CARGOPLUS“ a zdvihu 500 mm, umožňuje snadné a bezpečné nakládání. Díky kombinaci nuceně řízených a předbíhacích náprav nabízí »ARCUS« optimální geometrii řízení při průjezdu zatáčkami, což vede k nízkému opotřebení pneumatik v jakékoli jízdní výšce. Pro uživatele jednoduché centrální ovládání zajišťuje snadnou manipulaci a maximální efektivitu.

Pneumatiky »CARGOPLUS« se hodí při přepravě rozměrných nákladů, kde rozhoduje jen několik centimetrů ložné výšky pro určení optimální trasy. Na snímku návěs »STEPSTAR«.
Pneumatiky »CARGOPLUS« se hodí při přepravě rozměrných nákladů, kde rozhoduje jen několik centimetrů ložné výšky pro určení optimální trasy. Na snímku návěs »STEPSTAR«.

Dennis Leschensky, vedoucí prodeje Goldhofer pro Evropu a severní Afriku, popisuje nízkoločný návěs »ARCUS« jako milník v těžké logistice: „Se svou nízkou nakládací výškou a vysokou manévrovatelností nastavuje »ARCUS« P nové standardy v oboru. Zákazníci profitují z enormního užitečného zatížení a nízkého opotřebení pneumatik, což z něj činí nepostradatelného partnera při každodenním používání." Různé možnosti upevnění nákladu a inovativní litý povrch »TRAFFIDECK GOTM« zajišťují maximální bezpečnost. Prostřednictvím »ARCUS« P 5 nabízí Goldhofer řešení, které přesvědčí z hlediska bezpečnosti i efektivnosti.

Speciál pro oblast větrné energie

Adaptér (zařízení rozšiřující původní použitelnost, poznámka redakce) Goldhofer RA 3-100 (4+7) je ideálním řešením pro bezpečnou a efektivní přepravu segmentů věží větrných elektráren. S maximálním užitečným zatížením 100 tun a zvýšeným zdvihem (2 000 mm) nabízí RA 3-100 vynikající výkon a flexibilitu. Vysokou boční stabilitu a maximální bezpečnost při přepravě zaručuje šířka podvozku 2 950 mm. Vzduchem odpružený podvozek umožňuje bezpečnou přepravu, ergonomické ovládání. Téměř bezúdržbová konstrukce je zárukou vysoké spolehlivosti a nabízí snadnou manipulaci. Volně otočné zařízení a řízení na oplenu, které lze přizpůsobit délce nákladu, zajišťují optimální manévrovatelnost i u těch největších a nejtěžších věžových segmentů. Pro ještě větší bezpečnost a rychlost používá Goldhofer 4bodové upevnění nákladu a možnost snadného posunutí upínacích čelistí tak, aby náklad mohl být nakládán a vykládán jednou osobou a bez jeřábu.

Adaptér RA 3-100 je určen k převozu segmentů věží větrných elektráren. Jeho výhodou je vynikající výkon a flexibilita.
Adaptér RA 3-100 je určen k převozu segmentů věží větrných elektráren. Jeho výhodou je vynikající výkon a flexibilita.

Dennis Leschensky, vedoucí prodeje pro Evropu a severní Afriku, zdůrazňuje: „S adaptérem RA 3-100 stanovujeme nové dimenze v přepravě věžových segmentů. Naši zákazníci profitují z vysoké manévrovatelnosti a jednoduché techniky celého systému, díky níž je přeprava věžových segmentů bezpečná a efektivní."

Goldhofer FTV s lopatkou větrné elektrárny.
Goldhofer FTV s lopatkou větrné elektrárny.

Podvozek PST/SL-E split pro bezpečnou přepravu nákladů s vysokým těžištěm

Podvozek PST/SL-E split není úplnou novinkou, neboť byl představen již na veletrhu BAUMA 2022. Od té doby se etabloval jako výkonný doplněk vozového parku. Tento těžkotonážní modul nabízí nebývalou flexibilitu a výkon, čehož je dosaženo díky plné kombinovatelnosti v rámci celého portfolia těžkotonážních modulů Goldhofer. Ať už pro přepravu nákladů s vysokým těžištěm nebo pro použití v oblasti větrných elektráren poskytuje podvozek PST/SL-E split ideální řešení pro rozmanité přepravní požadavky.

Jean-Philippe Martin, vedoucí prodeje mezinárodního obchodu, zdůrazňuje: „Podvozek PST/SL-E Split skutečně mění situaci na trhu. Hnané nápravové linie nám umožňují zredukovat počet potřebných nápravových linií a zároveň maximalizovat přepravní výkon. To vede k nižší spotřebě paliva a vyšší ekonomické efektivitě.“ A vysvětluje: „Obzvláště zajímavá je schopnost (podvozku) PST/SL-E split bezpečně přepravovat náklady s vysokým těžištěm. Rozšíření vozidla a hydraulické podpěrné okruhy zajišťují lepší stabilitu proti překlopení, což je neocenitelné zejména u extrémních nákladů.

Zlatým hřebem expozice Goldhofer na veletrhu BAUMA bude podvozek PST/SL-E split s hydraulickým rozšířením.
Zlatým hřebem expozice Goldhofer na veletrhu BAUMA bude podvozek PST/SL-E split s hydraulickým rozšířením.

Se standardními pneumatikami pro nákladní auta a osvědčeným konceptem ovládání nabízí PST/SL-E Split nejen maximální flexibilitu, ale také snadnou ovladatelnost. Například 4- a 6tinápravové vozidlo se speciálním příslušenstvím pro kombinace 1 + 1/2 jsou ideálním řešením pro nejrůznější přepravní požadavky, zejména v oboru větrných elektráren při přepravě lopatek rotoru. Na veletrhu BAUMA bude působivě demonstrována budoucnost tohoto přepravního konceptu ve spojení s příští generací Goldhofer FTV.

 

Nové

Nová výbavová sada pro kolové nakladače Develon DL-7 pracující v segmentu zpracování odpadu a recyklace

Zveřejněno 29.9. Značka Develon představila novou aktualizovanou sadu výbavy pro populární řadu kolových nakladačů DL-7 využívaných v provozech zpracování odpadu a recyklace. Je navržena tak, aby obsluze pomáhala bezpečně pracovat v těchto náročných a nebezpečných… celý příspěvek

Kde to všechno začalo aneb Jak se zrodil první Lokotrack

Zveřejněno 27.9. Inovace často začíná jiskrou inspirace, ale k tomu, aby se tato jiskra proměnila v něco revolučního, jsou zapotřebí odvážné myšlenky a odhodlaní lidé. Příběh vzniku Lokotracku není jiný – je to vyprávění o vizi, tvrdé práci a odhodlání naslouchat… celý příspěvek

Nové trendy ve zhodnocení nejen stavebních odpadů

Zveřejněno 25.9. Technologie pro zpracování stavebních odpadů, sutí, zeminy, kompostů a dalších materiálů dnes nabízí mnoho společností. Přesto, abychom například z vybouraných cihel získali opravdu kvalitní surovinu vhodnou pro výrobu betonu, je nutné pečlivě… celý příspěvek