TECHBUD - Generální zástupce John Deere Power Systems
Dnes je 20.11. – svátek slaví Nikola

ČEMAT představuje: Pryžové pásy a pneumatiky pro stavební techniku

Zveřejněno: 12. 12. 2022

Společnost ČEMAT trading, spol. s r.o. se na českém a slovenském trhu pohybuje už více než 28 let. Její doménou je prodej a servis vysoce kvalitního příslušenství pro stavební a manipulační techniku. V současné době firma spolupracuje s jedenácti výrobci z celého světa od Kanady, přes většinu zemí EU až po Srí Lanku. Mezi nejznámější prodávané značky patří Michelin, CAMSO (Solideal), Galaxy či Marangoni. V článku se zaměříme na pryžové pásy pro minirypadla, velké bagry, dumpry, vrtné plošiny a zemědělské stroje.

Pneumatiky CAMSO SKS jsou celosvětově jedny z nejpoužívanějších pneumatik pro smykem řízené nakladače.

Stále oblíbenější jsou robustní pásy R-Track. Většinu z nich má ČEMAT skladem a jsou dostupné v krátké dodací lhůtě. Tyto pásy jsou vyráběny technologií nepřerušovaných vláken, umístěných v těle pásů, což výrazně zvyšuje jejich pevnost a životnost. Kvalitní směsi, ze kterých se pásy vyrábějí, jsou testovány v různých podmínkách a výrobky tak obstojí v celé řadě aplikací. Mezi zákazníky ČEMATu patří k nejoblíbenějším, a to z důvodu dobrého poměru kvality a ceny.

V současné době je na skladě dostatek pásů pro nejrůznější aplikace v rozměrech od 180 mm do 500 mm šířky a po objednání jsou zákazníkům v České republice expedovány do 24 hodin. Na pásy se vztahuje standardní záruka dva roky, což může být také dobrým argumentem pro jejich volbu.

Pásy na smykem řízené nakladače na pneumatikách

Revolučním výrobkem na českém trhu jsou OTT pásy na smykem řízené pneumatikové nakladače. Vyrábí je společnost CAMSO a tento výrobek byl nominován na cenu „Nejlepší inovace" na stavebním veletrhu v Paříži. Jednoduchým řešením – nasazením pryžového pásu přes pneumatiky smykem řízeného nakladače, získává zákazník kompaktní nakladač na pásech za čtvrtinovou cenu příplatku za nakladač s pásovým podvozkem.

Díky OTT pásům získá zákazník kompaktní nakladač na pásech za čtvrtinovou cenu příplatku za nakladač s pásovým podvozkem.
Díky OTT pásům získá zákazník kompaktní nakladač na pásech za čtvrtinovou cenu příplatku za nakladač s pásovým podvozkem.

CAMSO vyrábí tyto pásy na zhruba 350 typů nakladačů jako Bobcat, Locust atd. Jedinou podmínkou jsou pneumatiky rozměru 10×16,5 a 12×16,5, které jsou na těchto strojích nicméně běžné. Rychlou a jednoduchou montáží (nasadit oba pásy trvá přibližně 20 minut) získáte vlastnosti, které oceníte v písku, bahně, štěrku a v jakémkoliv těžkém terénu. V Severní Americe a Kanadě jsou OTT pásy běžným příslušenstvím, které slaví úspěchy všude tam, kde je třeba dojet dál a přenést víc. Na webu společnosti ČEMAT (viz kontakt níže) jsou k vidění videa z montáže pásů a ukázky jejich účinnosti v praxi.

Průmyslové a stavební pneumatiky CAMSO

V nabídce společnosti ČEMAT samozřejmě najdeme také pneumatiky na nejpopulárnější a nejpoužívanější stavební stroje – smykem řízené nakladače, kolové nakladače, traktorbagry, terénní Desty (TXK), zemní a důlní stroje. Velké oblibě se těší právě výrobky společnosti CAMSO, která je jednou z největších firem, zabývajících se výrobou průmyslových a stavebních pneumatik, na světě. Mnoho z níže uvedených pneumatik dodává CAMSO také do prvovýroby největším světovým výrobcům stavebních strojů.

Pneumatiky CAMSO Backhoe SLR4, určené pro traktorbagry všech světových výrobců, jako např. JCB, Caterpillar, Volvo, Komatsu, New Holland a další, si během posledních třinácti let získaly nejen na českém trhu velkou oblibu díky své robustnosti, skvělému poměru výkon/cena, výborné trakci, hladké jízdě a vysoké spolehlivosti, jakou majitelé těchto strojů vyžadují. Pneumatika se může opřít o speciálně vyvinutý vzorek, který stroji zajišťuje příkladnou stabilitu a manévrovatelnost. K mání jsou ve všech běžných rozměrech jako např. 12.5/80-18, 16.9-24, 16.9-28, 18.4-26, 16.9-30 apod.

V nabídce společnosti ČEMAT najdeme také pneumatiky na traktorbagry.
V nabídce společnosti ČEMAT najdeme také pneumatiky na traktorbagry.

Pneumatiky CAMSO SKS jsou celosvětově jedny z nejpoužívanějších pneumatik na smykem řízených nakladačích. Na českém trhu se daří zejména typům SKS 532, SKS 732, SKS 753 a SKS 775 u nichž uživatelé oceňují především skvělý poměr cena/výkon, dobrý záběr a vysokou spolehlivost.

Nakonec za zmínku stojí ještě pneumatiky CAMSO Crane WL, které byly vyvinuty pro dvojmontážové úpravy kolových rypadel. Speciální tvar vzorku s přesahem zajišťuje ochranu proti vniknutí kamenů a jiných předmětů, které mohou poškodit boční stěny pneumatik ve dvojmontáži. Konstrukce bočních stěn a běhounu zaručuje zachování optimálních trakčních a jízdních vlastností i při vyšších rychlostech. K dispozici jsou ve čtyřech rozměrech pro 20" ráfky a to 8.25-20, 9.00-20, 10.00-20 a 11.00-20. Pneumatiky jsou vhodné zejména pro kolová rypadla používaná při stavbách silnic a dálnic, ale také například na strojích Fuchs, které jsou velmi populární ve šrotištích.

Autor: Lukáš Blažek1)
Foto: ČEMAT

1) Produktový manažer ČEMAT.

Tématické tagy

Přečtěte si také

 

Nové

Co oceňují zákazníci na společnosti RENOMAG? Zeptali jsme se přímo v terénu

Zveřejněno 20.11. O výrobcích společnosti RENOMAG toho bylo v našem časopise napsáno již mnoho. Rozhodli jsme se proto tentokrát vypravit do terénu a navštívit jak zákazníky, tak i přímo strojníky, kteří s lopatami, lžícemi a dalšími výrobky od RENOMAGU pracují. celý příspěvek

Dny s Menzi Muckem 2025: Premiéra modelu M445X a demoshow v českých barvách

Zveřejněno 18.11. Ve Stachách na Šumavě proběhl druhý ročník Dnů s Menzi Muckem, pořádaný společností STAVOPLAST KL – výhradním prodejcem strojů Menzi Muck pro ČR. Návštěvníci měli možnost vidět premiéru nejnovějšího modelu Menzi Muck M445X, dechberoucí demoshow i… celý příspěvek

Jiřího Masaře provází značka Yanmar téměř dvě dekády

Zveřejněno 16.11. Na sklonku letošního babího léta jsme absolvovali velmi zajímavou návštěvu. Naše kroky směřovaly do obce Dolní Lhota u Luhačovic, kde jsme navštívili malou stavební firmu Jiřího Masaře. V areálu společnosti na nás čekala trojice naleštěných… celý příspěvek