Profibagr.cz - Náhradní díly pro stavební a zemědělskou techniku
Dnes je 28.11. – svátek slaví René

RENOMAG představuje podvozkové díly ITR a gumové pásy pro malou mechanizaci

Zveřejněno: 4. 11. 2020

Společnost RENOMAG nabízí celou řadu podvozkových komponentů pro většinu stavebních a těžebních strojů. Renomé mezi zákazníky si tato firma z Rosic u Brna vybudovala díky spolehlivým a vysoce efektivním produktům s přidanou hodnotou, ale také proklientským přístupem, který zahrnuje poradenství a komplexní poprodejní služby. Dnes se podrobněji zaměříme na nabídku podvozkových dílů ITR.

Linie pásových podvozků značky ITR zahrnuje produkty pro pásová rýpadla, buldozery, asfaltovací stroje, vrtací techniku, harvestory a jiná zařízení.
Přidat na Seznam.cz Přidat na Google News

Italská firma ITR Meccanica, která je od roku 2003 součástí koncernu USCO, se zabývá OEM (Original Equipment Manufacturer) produkcí i „after market” výrobou pásových podvozků a jiných součástí. Nabízí množství různých typů komponentů, kompatibilních s celou škálou značek, stroje Caterpillar a Komatsu nevyjímaje.

Linie výrobků pásových podvozků značky ITR je určena pro pásová rýpadla, buldozery, asfaltovací stroje, vrtací techniku, harvestory a jiná zařízení používaná ve stavebnictví či zemědělství.

Články řetězů ITR

Kategorie pásových podvozků zahrnuje rozsáhlou řadu komponentů; od řetězů, desek pasů, kladek, hnacích kol, napínacích jednotek a skupin segmentů až po kompletní podvozky s vlastním rámem i pohonem. Základní charakteristikou výrobků pásového podvozku je celková interní správa výroby – od samostatného návrhu, přes nákup surovin, řízení metalurgických procesů, kování, kalení, obrábění, až po závěrečnou realizaci, to vše ve vlastních provozech podléhajících náročným požadavkům na kvalitu výroby. Podvozkové díly ITR představují nejkompletnější dostupnou řadu na trhu.

Články řetězů ITR jsou kované z bórové oceli a zajišťují vynikající odolnost vůči opotřebení.
Články řetězů ITR jsou kované z bórové oceli a zajišťují vynikající odolnost vůči opotřebení.

Články řetězů ITR jsou kované z bórové oceli a zajišťují tak vynikající pevnost a odolnost vůči opotřebení. Kupříkladu běhoun tvrdosti HrC 50 má hloubku prokalení 8–12 mm a více, v závislosti na rozměrech samotného článku.

Sortiment řetězů ITR pokrývá rozsáhlou řadu značek a velikostí strojů i druhů aplikací. Řetězy mohou být v závislosti na způsobu použití k dispozici v těchto různých konfiguracích:

  • nemazané bez těsnění,
  • nemazané s ocelovým těsněním,
  • tukem mazané s polyuretanovým těsněním,
  • olejem mazané s těsněním a olejovou náplní.

Řada řetězů ITR zahrnuje výrobky pro minirýpadla až po těžební stroje.

Desky pásů, kladky a další díly pro pásové podvozky

U desek pásů si u ITR může zákazník vybrat z širokého sortimentu vyhovujícímu pro jakoukoliv aplikaci. Ať už se jedná o desky s jedním, dvěma nebo třemi žebry, standardní nebo zesílené desky pro náročnější aplikace anebo speciální desky pásů do extrémních podmínek.

Také desky pásů, kladky a další součásti podvozků ITR obstojí i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Také desky pásů, kladky a další součásti podvozků ITR obstojí i v těch nejnáročnějších podmínkách.

Spodní pojezdové kladky, horní nosné kladky a napínací (vodící) kola značky ITR pro rýpadla i buldozery se vyznačují dlouhou životností a až extrémní odolností vůči náročným podmínkám v těžebním provozu. ITR dodává na trh širokou škálu rozměrů a typů pro všechny nejběžnější značky a modely strojů.

Skupiny ozubených segmentů značky ITR jsou vhodné pro široké spektrum pásových strojů a jejich pohonů. Hnací ozubená kola jsou vyráběna odléváním, mechanickým obráběním a tepelnou úpravou. Řada hnacích kol je k dispozici pro aplikace od minirýpadel až po těžké těžební stroje.

RENOMAG svým zákazníkům nabízí odbornou kontrolu stavu podvozkových dílů.
RENOMAG svým zákazníkům nabízí odbornou kontrolu stavu podvozkových dílů.

Diagnostika stavu podvozku

Veškeré podvozkové komponenty se významnou měrou podílejí na provozních nákladech stroje. Používá-li se technika s nadlimitně opotřebovanými díly, zapřičiní to nejenom zbytečně vysokou spotřebu paliva, ale navíc vám u strojů hrozí zvýšené riziko poruchy – což si jistě nikdo nepřeje.

Společnost RENOMAG proto svým zákazníkům nabízí odbornou kontrolu stavu klasickým nebo ultrazvukovým měřením míry opotřebení jednotlivých pásových podvozků. Případným včasným zásahem servisu můžete uspořit nemalé částky a dokonce tak lze předejít i větším problémům, kdy jedna vadná součástka zbytečně zapříčiní poškození jiných dílů a zkrátí životnost celého podvozku stavebního stroje.

Při pravidelné kontrole a včasném otočení pouzder klasických mazaných řetězů, nebo i jejich opravou a přetěsněním, lze dosáhnout prodloužení životnosti a maximálně využít celou investici do podvozku vašeho stroje bez rizika nepředvídatelných výpadků. Servis společnosti RENOMAG tak pomáhá snížit náklady na provoz stavební mechanizace.

Momentka ze servisu, v rámci kterého probíhalo otáčení pouzder řetězu dozeru Cat D11.
Momentka ze servisu, v rámci kterého probíhalo otáčení pouzder řetězu dozeru Cat D11.

Gumové pásy RENOMAG

Společnost RENOMAG svým klientům, kteří vlastní malou stavební techniku, dodává též kvalitní gumové pásy. Ty se vyznačují dlouhou životností a zaručují ekonomicky výhodný a spolehlivý provoz. Pásy jsou vyrobeny na základě nejnovějších poznatků v oboru a za použití moderních technologií v provozu certifikovaném dle ISO 9001-2015. Výhody pásů od RENOMAGu můžeme shrnout do následujícíh bodů:

  • kontinuální lana,
  • kované ocelové vložky,
  • široká nabídka rozměrů,
  • certifikace ISO 9001:2016,
  • dlouhá trvanlivost,
  • zesílené boky,
  • vynikající trakce,
  • rychlé dodání.
Kontinuální korozivzdorná ocelová lana, kované ocelové vložky a speciální otěruvzdorná pryžová směs zaručují ekonomicky výhodný a spolehlivý provoz pásů RENOMAG.
Kontinuální korozivzdorná ocelová lana, kované ocelové vložky a speciální otěruvzdorná pryžová směs zaručují ekonomicky výhodný a spolehlivý provoz pásů RENOMAG.

Program společnosti RENOMAG zahrnuje široký sortiment gumových pásů za velmi konkurenceschopné ceny pro mikro, mini a midi rýpadla, stejně jako pro pásové smykem řízené nakladače, dumpery a další stavební stroje.

Ve vybraných rozměrech mohou mít gumové pásy RENOMAG i antivibrační, případně zesílené provedení s přídavným zámkem pro zvýšení odolnosti vůči ztrátě stopy.

V sortimentu naleznete pásy pro mikro, mini a midi rýpadla, stejně jako pro pásové smykem řízené nakladače, dumpery a další stavební stroje.
V sortimentu naleznete pásy pro mikro, mini a midi rýpadla, stejně jako pro pásové smykem řízené nakladače, dumpery a další stavební stroje.

O společnosti RENOMAG

Společnost RENOMAG spol. s r.o. byla založena v roce 1993 a od té doby klade důraz hlavně na spokojenost svých zákazníků. Specializuje se na dodávky dílů, příslušenství a servis pracovních částí a podvozků stavebních a těžebních strojů. Nabízí také inovativní řešení těch nejnáročnějších úkolů ve stavebním a těžebním průmyslu, s cílem prodlužovat životnost, zvyšovat výkon a snižovat provozní náklady.

Filozofií firmy je neustále zvyšovat kvalitu výrobků, což jde ruku v ruce s trendem stoupajících nároků zákazníků v oblasti těžby i stavebnictví. Aplikaci poznatků od svých zákazníků z terénu do modelových řad má na starosti vlastní vývojové oddělení.

— kontakty —

RENOMAG spol. s r.o.

Cukrovar 1266, Rosice, 664 84 Zastávka u Brna

E: renomag@renomag.cz   T: +420 546 411 678   WWW: https://www.renomag.cz/

Autor: Jakub Tutsch1)
Foto: archiv RENOMAG

1) Čerpáno z produktových materiálů společnosti RENOMAG.

 

Nové

Nejmodernější návěsy s termoizolovanou korbou budou jezdit v České republice

Zveřejněno 19.10. Společnosti Schwarzmüller s.r.o. se podařilo uspět ve velmi náročném výběrovém řízení u jedné z největší ryze české stavební společnosti IMOS Brno a.s., působící již dlouhodobě na českém stavebním trhu, které se týkalo dodávky sklápěcích tříosých… jít na článek

Nový kolový nakladač Doosan DL420-7 na trhu

Zveřejněno 16.10. Společnost Doosan Infracore Europe uvedla na trh nový kolový nakladač DL420-7 Stage V. Ten ve srovnání s předchozí generací Stage IV přináší zcela nový design, poskytuje vyšší výkon, vyšší palivovou účinnost a vylepšené prostředí pro obsluhu. jít na článek

Stroje na stavbě metra D: Upoutá rýpadlo na ražbu tunelů nebo speciální nakladač

Zveřejněno 13.10. Práce na lince D pražského metra se zatím točí především kolem geologického průzkumu, papírování a výběrových řízení. I tak ale na staveništích najde fanoušek techniky množství zajímavých strojů, které upoutají již z fotografií. Pojďme si některé z… jít na článek