TRIGA - vývoj a výroba přídavných zařízení  pro stavební, těžební a zemědělské stroje
Dnes je 9.7. – svátek slaví Drahoslava

Pláště pro stavební a těžební techniku: portfolio EM plášťů Continental

Zveřejněno: 7. 3. 2018

Continental představil další dva rozměry radiální pneumatiky EM-Master E4/L4. Určeny jsou pro nakladače a dumpery jezdící na na staveništích a v těžebním průmyslu a vznikly díky úzké spolupráci firmy se zákazníky.

Přidat na Seznam.cz Přidat na Google News

O radiálních pneumatikách EM-Master E4/L4 Christian Luther, produktový manager EM plášťů v divizi Continental Commercial Specialty Tires (CST) řekl: „Tyto rozměry doplňují naši řadu radiálních pneumatik pro použití na nakladačích a dumperech, které jsou využívány na staveništích a v těžebním průmyslu. Vznikly především proto, že velmi úzce spolupracujeme s našimi zákazníky a díky tomu jsme schopní rozšiřovat naše portfolio výrobků tak, aby co nejvíce odpovídalo jejich potřebám."

EM-MASTER

EM-Master je součástí portfolia produktů ContiEarth, které byly vyvinuty speciálně pro staveništní sektor. Tento plášť je ideální pro kloubové dumpery (ADT), nakladače a dozery.

K dispozici je ve dvou provedeních: EM-Master E3/L3 se standardní hloubkou dezénu a širokými drážkami mezi bloky – ideální pro použití na měkkém podloží.

Naopak pneumatika EM-Master E4/L4 je vynikající na pevném podloží – tvrdé a kamenité půdě – protože její dezénové bloky jsou větší, mají hustější osazení a také hloubka dezénu je vyšší.

RDT-Master

Součástí řady ContiEarth je také plášť RDT-Master, který byl vyvinut speciálně pro pevné dumpery (RDT). Díky speciálnímu hlubokému dezénu má vynikající samočistící vlastnosti a je odolný proti průrazu.

DumperMaster

DumperMaster výčet novinek radiálních pneumatik pro stavební a těžební stroje uzavírá. Tato nová pneumatika má celoocelovou radiální kostru, která zajišťuje vysokou nosnost a nízké zahřívání. Díky tomu se ideálně hodí pro použití v dolech – např. při přesunu vytěžené rudy nebo při stavbě tunelů.

Dostupné rozměry

RDT-Master:

  • 18.00 R33
  • 21.00 R33
  • 24.00 R33

EM-Master E3/L3:

  • 20.5 R25
  • 23.5. R25
  • 26.5 R25

EM-Master E4/L4:

  • 23.5. R25
  • 26.5 R25
  • 29.5 R25

DumperMaster:

  • 26.5 R25
  • 29.5 R25
  • 35/65 R33

Continental AG

Continental se zabývá vývojem inteligentních technologií pro přepravu osob i zboží. Mezinárodní výrobce pneumatik, dodavatel pro automobilový průmysl a průmyslový společník nabízí vždy spolehlivá, bezpečná, pohodlná a dostupná řešení podle požadavků svých partnerů a klientů. Pět divizí společnosti – Podvozky & Bezpečnost, Interiéry, Motory, Pneumatiky a ContiTech – dosáhlo v roce 2017 předběžného obratu ve výši 44 miliard eur a v současné době zaměstnává více než 233 000 zaměstnanců v 56 zemích světa.

Divize pneumatik má v současné době více než 24 výrobních a vývojových míst po celém světě. Široká řada vyráběných produktů i neustálé investice do výzkumu a vývoje zásadním způsobem přispívají k zajištění nákladově efektivní a ekologické mobility zákazníků. Jeden z předních světových výrobců pneumatik, který zaměstnává kolem 52 000 zaměstnanců, generoval v roce 2016 tržby ve výši 10,7 miliard €.

Continental AG v České republice a na Slovensku

Continental AG je v České republice zastoupen výrobními a prodejními jednotkami v Adršpachu, Brandýse nad Labem, Frenštátě pod Radhoštěm, Jičíně, Otrokovicích a Trutnově. Slovenskou republiku zastupují výrobní závody Púchov, Zvolen, Partizánske a Dolné Vestenice. Celkem v Česku a na Slovensku koncern Continental AG zaměstnává na 19 000 pracovníků. V rámci českého trhu patří do portfolia společnosti Continental Barum s.r.o. pneumatiky Continental, Barum, Uniroyal, Semperit, Matador a General Tire.

Autor: Magda Nagy
Foto: Archiv firmy

Oborové členění

Nové

Novinky Komatsu ve Smart Construction a stroje s inteligentním řízením (iCM)

Zveřejněno 7.7. Digitální éra ve stavebnictví je tady. Japonský výrobce stavebních strojů Komatsu nedávno představil spolu se svými partnery plán zavádění dalších stavebních kamenů tzv. „chytré stavby“ neboli Smart Construction. Nové služby pro evropské zákazníky… jít na článek

Co se opravdu povedlo, byl vývoj a výroba lopaty na čelní nakladač. Nářadí z otěruvzdorné oceli slouží ve známém lomu u Sedlčan

Zveřejněno 30.6. Asi se shodneme, že příběhy zákazníků mají nejvyšší přidanou hodnotu k produktovým informacím. Jedině praxe ukáže, nakolik je daný výrobek konkurenceschopný a s čím můžeme v realitě dennodenní dřiny počítat. Příběh z žulového lomu Deštno u Sedlčan… jít na článek

Buldozery československé výroby zůstaly jen na papíře. Trh pro ně by byl moc malý

Zveřejněno 26.6. V Československu se vyráběly v průběhu času snad všechny nejčastější druhy stavebních strojů, bohužel jsou tu i dva směry, které v tuzemsku v minulosti nedostaly příliš šanci – traktorobagry a buldozery. Oba tyto druhy strojů spojuje společný příběh… jít na článek