Profibagr.cz - Náhradní díly pro stavební a zemědělskou techniku
Dnes je 6.5. – svátek slaví Radoslav

Mobilní třídící a drtící stroje značky Keestrack od společnosti Třídič, s.r.o.

Zveřejněno: 27. 6. 2007

Firma Třídič, s.r.o., je výrobcem mobilních třídících a drtících strojů značky Keestrack a ve svém oboru patří ke světově uznávané špičce. V tomto článku představíme mobilní třídiče a hrubotřídiče Frontier, Novum, Combo, Explorer a mobilní odrazové drtiče Destroyer 1112 a 1312.

Více o společnosti

Od roku 2001, kdy společnost Třídič, s.r.o. vznikla, opustilo brány podniku několik stovek třídících a drtících strojů v různých provedeních a specifikacích. Výrobní program firmy je orientován proexportně, více jak 90 % produkce je určeno pro světový trh a výrobky najdete ve všech kontinentech světa mimo Antarktidy. Společnost

Třídič s.r.o., sídlí v malebném moravském městě Šternberk u Olomouce a v regionu patří k největším zaměstnavatelům.

Montážní hala

Poslání firmy je možno shrnout do 2 vět

  • Nabízet takové řešení a služby, které uspokojí potřeby současných i budoucích zákazníků.
  • Vyrábět bez negativního dopadu na životní prostředí a soustředit se na kvalitu výroby.

Výrobní program

Od roku 2001, tedy od začátku existence společnosti, prošel výrobní program řadou dílčích změn, kterými jsme reagovali na přání a potřeby našich zákazníků. V počátcích života firmy jsme se orientovali především na výrobu mobilních třídících strojů (odtud je i název společnosti Třídič, s.r.o.), které i v současné době tvoří páteř našeho výrobního programu, jenž však stále významněji doplňují, zákazníky velmi žádané, mobilní drtící stroje.

Mobilní třídiče a hrubotřídiče


Silná dvojka Frontier a Explorer

Frontier je vývojovým nástupcem zákaznicky oblíbené řady Pioneer. S velikostí jeho třídící plochy 8,1 m2, váhou cca. 30 tun, prosévacím výkonem 300–400 tun/hod. patří do kategorie velkých mobilních třídičů.


Mobilní třídič Keestrack Frontier s XXL násypkou – nakládání

Mobilní hrubotřídič Frontier

Novum je zástupcem střední třídy kategorie hrubotřídičů. Jeho velikost třídicí plochy je 6,3 m2, váha cca. 25 tun a prosévací výkon 200–300 tun materiálu za hodinu.


Keestrack Novum

Nejnižší kategorii hrubotřídičů, s výkonem 60–150 tun prosetého materiálu za hodinu, zastupuje v našem výrobním programu hrubotřídič Combo.


Keestrack Combo

Explorer je jediným zástupcem mobilních třídičů v našem výrobním programu. Vyrábíme ho v modifikacích Explorer 1800, 3D a 1400. Mobilní třídiče jsou určeny pro materiály menších frakcí (cca. do 0,93 mm). Výhoda tohoto stroje (všech Explorerů) je, že jsou všechny plochy sít stejně velké, a proto jsou zaměnitelné.


Lehce transportovatelný mobilní třídič Explorer 1800

Základní variantou je Explorer 1800 s výkonem 300–400 tun/hod a sítnou plochou 2×8,1 m2 a hmotností 29 t. Explorer 1800 3D je modifikace Exploreru, která je vybavena 3 síty s třídící plochou 3×8,1 m2 a výkonem 300–400 tun/hod. Explorer 1400 je nejmenším zástupcem třídy Explorer s výkonem 200–300 tun prosévaného materiálu za hodinu.


Detail prstového síta

Mobilní odrazové drtiče

Destroyer 1112

Vstupní otvor: 1030×900, výkon 250–300 tun/hod při frakci 0–63 mm, hmotnost bez volitelných doplňků 32 tun. Drtič je možné osadit sekundárním jednosítným třídičem (screenboxem), magnetickým separátorem kovu nebo recyklační větví.


Mobilní drtič Destroyer 1112

Destroyer 1312

Vstupní otvor: 1300×900, výkon 400 tun/hod při frakci 0–63 mm, hmotnost bez volitelných doplňků 47 tun. Drtič je možné osadit sekundárním dvojsítným třídičem (se sítnou plochou 8,1 m2), magnetickým separátorem kovu nebo recyklační větví.


Destroyer 1312

Použití a nasazení strojů

Díky variabilitě sít a kazetové technologii, která usnadňuje výměnu sít, je spektrum použití strojů téměř neomezené. Stroje nacházejí uplatnění v kamenolomech, povrchových dolech, při pozemních a rekultivačních činnostech, v pískovnách, při recyklaci skládek, likvidaci železobetonu apod. Se stroji je možné manévrovat pomocí rádiového dálkového ovládání a nastavit ho do optimální polohy. Navíc je každý stroj konstruován tak, aby ho bylo možné v transportní poloze přepravit kamionovou dopravou při dodržení standardních přepravních rozměrů.


Stroje čekající na transport ke svým zákazníkům
Autor: Jaroslav Gajdušek
Foto: Archiv firmy
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
 

Nové

Centrum Brna má svou dočasnou dominantu: věžové jeřáby Liebherr

Zveřejněno 6.5. Blížíte-li se k hlavnímu železničnímu nádraží v Brně, nemůžete je přehlédnout. Řeč je o věžových jeřábech Liebherr, které tu byly v loňském roce postaveny v souvislosti s pokračující výstavbou a rozšiřováním byznysového centra Titanium a výstavbou… celý příspěvek

ZANDT cargo představil inovace na veletrhu MAWEV 2024

Zveřejněno 3.5. Na veletrhu MAWEV, který se konal v první polovině dubna v Rakousku, představila firma ZANDT cargo hned osm exponátů. Na výstavní ploše 400 m² byly k vidění přívěsy a návěsy pro těžké náklady, zemní práce, likvidaci a manipulaci s materiálem. celý příspěvek

Profesionální světlo pro profesionální práci

Zveřejněno 25.4. Investice do kvalitních přídavných světlometů se v podobě zvýšené produktivity a efektivity práce mnohonásobně vrátí. Při setmění se práce nemusí nutně zastavit a v klidu lze dodržovat termíny 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. celý příspěvek