TRIGA - vývoj a výroba přídavných zařízení  pro stavební, těžební a zemědělské stroje
Dnes je 14.7. – svátek slaví Karolína

Hyundai uvádí nové 22tunové rýpadlo. Splňuje Stage V a je v nových barvách

Zveřejněno: 7. 3. 2020

Pásové rýpadlo s modelovým označením HX220AL je jedním z prvních strojů Hyundai splňujících emisní normu Stage V. Kromě nové motorové platformy dostal stroj z „A-série“ inovovanou hydrauliku, pokročilé ovládání nebo řadu bezpečnostních funkcí.

Rýpadlo HX220AL zahajuje uvedení nové A-série strojů
Přidat na Seznam.cz Přidat na Google News

Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE) dekorovala své nejnovější kolové nakladače a rýpadla řady A do atraktivního vzhledu. Poznávacím znakem je rameno výložníku zbarvené do černa, na kterém je bílé logo společnosti. Firma tvrdí, že nový vzhled nejen na první pohled prozradí kompatibilitu se Stage V, ale též lépe odliší techniku od konkurentů působících na evropském trhu.

Rýpadlo HX220AL představuje v rámci portfolia novou éru. Přepracovaná pohonná jednotka, nová regulace hydraulicky, vylepšené ovládací prvky obsluhy včetně 2D / 3D vedení stroje, nové bezpečnostní funkce, ale i méně servisních prostojů a zvýšená produktivita.

Peter Sebold, produktový specialista HCEE, k rýpadlu uvádí: „Model HX220AL zahajuje uvedení naší nové A-série – řady strojů s pokročilými funkcemi, které uspokojí poptávku společnosti po inteligentních, čistých, ale stále robustních a produktivních strojích.

Minimalizace servisních prostojů

Stejně jako ostatní rýpadla řady A je i rýpadlo HX220AL vybaveno několika zajímavými servisními funkcemi, které si dávají za cíl minimalizovat prostoje stroje zapřičiněné poruchami. Z tohoto pohledu je asi nejzajímavější on-line diagnostika motoru (ECD – Engine Connected Diagnostics), která umožní servisním technikům vzdáleně sledovat provozní informace a chybové stavy. Technici tak už před příjezdem k servisnímu zásahu budou mít příležitost seznámit se s tím, co je čeká a budou se moci vybavit potřebnými náhradními díly a nářadím tak, aby vše dokázali opravit v rámci jediné návštěvy.

Pohodlným způsobem je též možné instalovat aktualizovaný firmware řídicích jednotek. Systém vzdálené aktualizace (FOTA – Firmware Over The Air) si, kdykoli je k dispozici aktualizace softwaru, vše stáhne a při spuštění stroje obdrží strojník upozornění, že je třeba provést instalaci. Jakmile je aktualizace software dokončena instalaci, je odesláno potvrzení.

Řešení emisí systémem vše v jednom

Technologie úpravy a čištění výfukových plynů je založena na tzv. „all-in-one” řešení, které integruje tlumič výfuku, oxidační katalyzátor (DOC), systém selektivní katalytické redukce (SCR) a filtr pevných částic (DPF). Výsledkem je jednoduché efektivní řešení, které se vyznačuje zvýšenou spolehlivostí a snadnou údržbou. A především sníženou spotřeba paliva a nižšími provozní náklady.

Technické specifikace

  • Model: HX220AL
  • Motor: Cummins B6.7
  • Čistý výkon: 130 kW / 174 k
  • Provozní hmotnost: 22 100 kg
  • Max. hloubka kopání: 6 730 mm
  • Max. dosah kopání: 9 980 mm
  • Vylamovací síla (ISO): 165 kN
  • Rypná síla (ISO): 116,1 kN.
Autor: Jiří Hejhálek
Foto: HCEE

Oborové členění

Nové

Trochu bagr, trochu lokomotiva. Na dráze rýpadlu M323F jedna kabina nestačí

Zveřejněno 13.7. Caterpillar vstupuje na trh s novinkou – dvoucestným modelem Cat M323F. Jaký je nový stroj a co všechno je na něm kvůli provozu po kolejích jinak? jít na článek

Novinky Komatsu ve Smart Construction a stroje s inteligentním řízením (iCM)

Zveřejněno 7.7. Digitální éra ve stavebnictví je tady. Japonský výrobce stavebních strojů Komatsu nedávno představil spolu se svými partnery plán zavádění dalších stavebních kamenů tzv. „chytré stavby“ neboli Smart Construction. Nové služby pro evropské zákazníky… jít na článek

Co se opravdu povedlo, byl vývoj a výroba lopaty na čelní nakladač. Nářadí z otěruvzdorné oceli slouží ve známém lomu u Sedlčan

Zveřejněno 30.6. Asi se shodneme, že příběhy zákazníků mají nejvyšší přidanou hodnotu k produktovým informacím. Jedině praxe ukáže, nakolik je daný výrobek konkurenceschopný a s čím můžeme v realitě dennodenní dřiny počítat. Příběh z žulového lomu Deštno u Sedlčan… jít na článek