Zatímco přepravní rychlost ostatních strojů na pásovém podvozku dosahuje čtyři kilometry v hodině, tento finišer střední třídy dokáže jet až čtyřikrát rychleji. „Rychlejší přeprava znamená kratší prostoje při práci, což se promítne do výsledku práce v podobě kratší doby potřebné k uskutečnění zakázky. Firma, která si pořídí tento stroj, se automaticky stává konkurenceschopnější,” řekl Jiří Široký, vedoucí prodeje silniční techniky ze společnosti Phoenix-Zeppelin. Výbava stroje také zahrnuje čtyři nezávislé senzory šnekových a pásových podavačů směsi.
Rychlý a manévrovatelný
„Pásový finišer Cat AP555E se lehce pohybuje na nezpevněném podloží a strojník s ním může při práci dobře manévrovat. Konstruktéři také vylepšili jeho stabilitu a záběrové vlastnosti,” řekl Jiří Široký, vedoucí prodeje silniční techniky společnosti Phoenix-Zeppelin. Cat AP555E je díky podvozku Mobil-trac rychlý ve všech ohledech, a to nejen při práci.
Pohodlí pro strojníka
Sedačky stroje se pro snadnější orientaci dají natočit mimo obrys stroje a u každé z nich je ovládací panel. Strojník má tedy ideální výhled na všechny důležité pracovní operace a také nemusí ztrácet čas přesunováním jednoho ovládacího panelu z jedné strany stroje na druhou. Do nádrže se vejde zásoba 190 litrů paliva, což odbourává časté tankování a minimalizuje prostoje při práci.
Vyhřívaná hladicí lišta
Teoretická produkce stroje je 550 tun za hodinu, pokládka 20 metrů za minutu. Stroj je také možné opatřit speciální hladicí lištou modelu 4252C vybavenou vibrací a pěchováním. Phoenix-Zeppelin nabízí pouze jako vyhřívané elektrickým proudem, vyhřívané jsou nejenom hladicí plechy, ale také boční hradítka.
Univerzální a užitečný
„Tento finišer je opravdu univerzální. Má dobrou manévrovatelnost, rychlost, stabilitu a lépe se pohybuje na nezpevněném podloží. Svojí váhou a výkonem motoru je určený pro silnice první třídy a všechny běžné typy pokládky asfaltové směsi ve městě i mimo město,” řekl Jiří Široký.