Přísné audity prověřily zejména připravenost autorizovaných servisů provádět záruční i pozáruční opravy vozidel TATRA přesně v souladu s pokyny a pravidly výrobce za použití předepsaného nářadí a ve stanovených časových normách. Oprava vozidla se zárukou vysoké kvality tak dává zákazníkovi jistotu, že mu vozidlo bude v dalším období sloužit bez nečekaných komplikací.
Na co si dát pozor
To se nedá říct o realizaci oprav v neautorizovaných opravnách a servisech. Tam se zákazník může často setkat s neoriginálními náhradními díly, jejichž životnost je ve srovnání s těmi originálními mnohdy výrazně nižší a nečekaná porucha může způsobit další, někdy i velmi vážnou technickou závadu na vozidle. Nedodržení předepsaných technologických postupů, neodborná a zdlouhavá identifikace problému, používání nástrojů, které jsou pouze přizpůsobené k provedení opravy, a nedostatek jiného potřebného vybavení v servisu může navíc značně prodloužit dobu opravy vozidla. Následkem je pak nejen překvapivé navýšení ceny opravy s původně avizovanou nízkou hodinovou sazbou, ale hlavně zdržení vozidla v dílně a tím pádem snížení přepravního výkonu, ztráta zakázky nebo v tom nejhorším případě ztráta zákazníka.
Zaručená kvalita
Výše uvedená fakta si ale naštěstí uvědomují i ti zákazníci, jejichž tatrovky už přeci jen mají cosi „natočeno”, a využívají služeb autorizovaných servisů TATRA stále více. S novým systémem řízení poprodejních služeb se navíc společnost TATRA TRUCKS rozhodla připravovat pro své zákazníky různé zvýhodněné nabídky v rámci náhradních dílů i balíčků servisních služeb. Zákazníkům se tedy opravdu může vyplatit zajet do nejbližšího autorizovaného servisu TATRA a vyžádat si nejen aktuální nabídku k potřebným náhradním dílům, ale nechat si také odborně zkontrolovat svoji tatrovku.