V expozici ZANDT cargo, rozprostírající se na ploše přes 500 m2, si mohli návštěvníci prohlédnout část rozsáhlého výrobního programu firmy. Jednalo se o deset podvalníkových přívěsů a tandemových podvalníkových přívěsů. Společnost se zaměřuje na kvalitní a výkonné produkty, při jejichž výrobě využívá nové technologie. „Díky tomu, že se vytrvale zaměřujeme na usnadnění všedních provozních řešení našich zákazníků, jsou ZANDT cargo podvalníkové přívěsy a tandemové podvalníkové přívěsy optimální pro praxi,” vysvětluje majitel pan Manfred Zandt. „Tato vášeň – neustále rozvíjet stávající konstrukce jednotlivých součástí a prostřednictvím inovací stanovit nové normy na trhu – řadí naše přívěsy ke spolehlivým partnerům v oboru stavebnictví a logistiky,” ďodává pan Manfred Zandt stěžejní myšlenku účasti ZANDT cargo na veletrhu bauma 2013.
Rozhovor se zákazníky v centru zájmu na veletrhu bauma 2013
Majitel firmy Manfred Zandt doplňuje toto heslo svým sdělením: „Vysoká úroveň poradenství, spolehlivost a konstruktivní dialog s uživateli, kteří se na nás obrací, je základem pro spolupráci s ZANDT cargo založenou na důvěře.”
Podvalníkové přívěsy pro každou činnost
Společnost ZANDT cargo vyrábí osm základních výrobních řad podvalníkových přívěsů pro různé druhy výkonu:
- Tandem: AT-T 200,
- Tridem: AT-T 300
- S lomením: AT 200, AT 300 a AT 400
- S rovným platem: AT-P 200, AT-P 300, AT-P 400
Tyto stavební koncepty umožňují uspokojit rozmanité požadavky zákazníků v jemně odstupňovaných velikostech, podle celkové hmotnosti i délky přívěsu. Ucelená nabídka dalšího možného vybavení zajistí dokonalý přívěs pro potřeby každého zákazníka.
Podvalníkové přívěsy AT-T 200 a AT-T 300
Výrobní řada tandemových podvalníkových přívěsů AT-T 200 a Tridem AT-T 300 představuje základ pro těžký provoz přívěsů s nápravami umístěnými uprostřed, s různými variantami nájezdových ramp pro stavební stroje, ale také s dodatečným vybavením například pro přepravu jeřábových závaží.
Podvalníkové přívěsy AT 200, AT 300 a AT 400
S dalším rozvojem klasických přepravníků strojů řady AT se zvýšenou přední částí prezentuje ZANDT cargo nové možnosti pro uživatele v denním provozu. Vedle přívěsů s mechanickými nápravami vybavenými sériově vyrovnáváním náprav, bude také vystaven přívěs se vzduchovým pružením se zvedáním a spouštěním na všech nápravách. To ve spojení s různými typy nájezdových ramp optimalizuje a znásobuje možnosti nájezdových úhlů.
Koncept ZANDT cargo výsuvných rozšíření pro přepravu širších nákladů se stává měřítkem pro komfortní a ergonomické uspořádání pracovního místa a zároveň zajišťuje řidiči maximální bezpečnost při nakládce širších stavebních strojů. Nezbytná dřevěná podložení jsou bezpečně a prakticky uložena v boční odkládací schránce.
Rozsáhlá ZANDT cargo řešení k zabezpečení nákladu jsou prakticky konfigurována kotevními body a úchyty, příčnými lištami a systémem opěrných sloupků.
Podvalníkové přívěsy s rovným platem AT-P 200, AT-P 300 a AT-P 400
Díky vynikající stavební konstrukci se zcela rovnou ložnou plochou a zároveň nejnižší možnou nakládací výškou lze realizovat více druhů nasazení ve stavební logistice.
Naším cílem je zabránit prázdným jízdám a optimalizovat zajištění nákladu při práci na stavbě. Přednostmi pro uživatele jsou především: více přepravního výkonu, menší opotřebení a nejlepší hodnoty při spotřebě pohonných hmot. Nadprůměrné výkonové výsledky podvalníků s rovným platem AT-P znamenají pro obsluhu přívěsu vysoký stupeň inovace práce, usnadnění a funkčnost při používání prostředků k zajištění nákladu.
Tato konstrukce byla vyznamenána mezinárodní designovou cenou „iF product design award 2008” v kategorii přepravy a nominací na cenu za design Spolkové republiky Německo za rok 2009 ministerstva pro hospodářství a technologie v Berlíně.
Na základě různých variant provedení stoupá spektrum nasazení přívěsů. Takto mohou být s kontejnerovými uzávěry přepravovány nejen 20 ft kontejnerové nástavby, ale také díky doplňujícím teleskopickým rozšířením až do cca 3000 mm také široké obytné buňky.
Logistika na stavbě pro přepravu dlouhého materiálu, bednění a lešení se dá rozšířit použitím multifunkčního systému rastrových sloupků.
AT-P 400 inovace v technice a bezpečnosti
S inovativním designem řady AT-P 400 představuje ZANDT cargo na veletrhu bauma 2013 špičkový přívěs. Průběžný rovný rám je optimalizován pro rozložení těžiště a umožňuje takto vyvážené uložení nákladu na čtyři deseti- nebo dvanáctitunové nápravy. Zároveň je řidiči umožněno lehce a přehledně rozpoznat zatížení náprav a polohu těžiště jednak díky optické signalizaci, ukazateli tlaku a také na displeji brzdového ovládání. ZANDT cargo tímto určuje nová bezpečnostní kritéria pro zjištění rozložení nákladu při přepravě těžkých stavebních strojů na točnicovém přívěsu.
Tandemový podvalníkový přívěs s bočnicemi TAT-B
Výrobní typy TAT-B 110 – TAT-B 140 a TAT-B 180 jsou svým ergonomickým zajištěním nákladu a optimálním využitím ložné plochy mnohoúčelovým přívěsem na každé stavbě. Také zde je řidiči předložen působivý důkaz o bezpečnosti při nakládce a najíždění na vysoce protiskluzové rampy.
Technickou zvláštnost zde představuje sériově montované zařízení pro bezstupňové přestavení spojovací výšky tažné oje a výběrově také otočné spojovací oko DIN 40 a DIN 50 pro využití různých spojovacích koncepcí vozového parku.
S moderním vzduchovým pružením s EBS a RSP a integrovaným zvedáním/spouštěním podvozku je dosažen odpovídající jízdní komfort s vylepšenou bezpečností i při vysokém těžišti zatížení.
Tandemový sklápěcí podvalníkový přívěs TAT-K
TAT-K 110 a TAT-K 140 jsou multifunkční všestranné přívěsy pro každou stavbu k širokému využití jako třístranné sklápěčky pro přepravu sypkých nákladů, paletového zboží tak pro přepravu stavebních strojů. Také u výrobní řady TAT-K založila firma vzor v celém výrobním odvětví rozsáhlým sériovým vybavením šesti páry zapuštěných pětitunových kotevních úchytů na zajištění nákladu.
Se zasunovatelnými hliníkovými nájezdovými rampami bez přečnívajících hran mohou bezpečně najíždět na sklápěcí plochu kolové a pásové stavební stroje. Mimoto představuje TAT-K 140 se vzduchovým pružením, automatickým spouštěním nakládací plochy, širokými pneumatikami 385/55 R19,5 a přes 10 300 kg užitné zátěže své kvality zároveň jako stabilní a robustní sklápěcí přívěs.
Povrchová úprava barvou s obsahem zinkového prachu ZinkSFB®
Firmou ZANDT cargo vyvinutá třívrstvá lakovací technologie se zakládá na vysokém podílu využití barvy s obsahem práškového zinku. Ta chrání vysokopevnostní ocel před korozí beze změn kvality a jakosti a zabraňuje snížení její pevnosti, jak se stává při žárovém zinkování vlivem působení tepla. Lakovací metodou ZinkSFB® je dosažena povrchová úprava šetrná k životnímu prostředí a obnovitelným zdrojům díky redukovanému obsahu těkavých látek, umožňuje individuální barevné řešení a díky dlouhodobé ochraně proti korozi zajišťuje dlouhou životnost a vysokou stálou hodnotu přívěsu ZANDT cargo.
S ohledem na tyto nadprůměrné parametry dlouhodobě úspěšně používané metody povrchové úpravy materiálu „ZinkSFB® – povrchová úprava barvou s obsahem práškového zinku” byla firma ZANDT cargo oceněna od „IndustrieForum iF Hannover” hodnotnou mezinárodní cenou „iF material award 2010” v oblasti technologických postupů. V roce 2012 pokračovalo uznání tohoto ZANDT cargo ZinkSFB® postupu nominací na „GermanDesignAward”.
Kompletní nabídka servisu
Kromě řešení šitých zákazníkům na míru nabízí ZANDT cargo také prvotřídní zákaznický servis. To znamená především kvalitu poradenství, které zahrnuje mimo jiné vysvětlení způsobů správného zajištění nákladu a význam zatížení náprav s ohledem na těžiště přívěsu. V případě poruchy přívěsu zaručují naši specialisté rychlou přímou pomoc a odbornou technickou podporu.