Výsledkem jsou nové řady strojů, které v sobě spojují nejen špičkovou technickou úroveň a vysokou užitnou hodnotu, ale i účelný a pěkný design. Uvedené změny se týkají těchto tří základních typů výrobků:
Jednosměrné vibrační desky
Jejich vývoj byl inspirován požadavkem na jednoduchost, spolehlivost a přijatelnou cenu a zároveň variabilitu, jenž by odpovídala všem potřebám uživatelů. I proto byly zkonstruovány jako stavebnice. Díky tomu jsou schopny vyhovět požadavkům všech zákazníků na míru zhutnění a díky vysokofrekvenčním vibrátorům i na kvalitu rovinnosti. Jejich nespornou výhodou je i možnost doplnění o příslušenství, které práci a manipulaci s těmito stroji usnadňuje.
řada Elegant | ||||||
váha | frekvence | odstř. síla | motor | typ | palivo | |
VD 15 | 85 | 100 | 15 | HONDA | GX 160 | benzín |
VD 18 | 95 | 100 | 18 | HONDA | GX 160 | benzín |
VD 20 | 105 | 100 | 20 | HONDA | GX 160 | benzín |
VD 24 | 115 | 100 | 24 | HONDA | GX 160 | benzín |
řada Praktik | ||||||
váha | frekvence | odstř. síla | motor | typ | palivo | |
VD 15 P | 85 | 100 | 15 | HONDA | GX 160 | benzín |
VD 18 P | 95 | 100 | 18 | HONDA | GX 160 | benzín |
VD 20 P | 105 | 100 | 20 | HONDA | GX 160 | benzín |
VD 24 P | 115 | 100 | 24 | HONDA | GX 160 | benzín |
řada Easy | ||||||
váha | frekvence | odstř. síla | motor | typ | palivo | |
VD 15 E | 75 | 100 | 15 | HONDA | GX 160 | benzín |
VD 18 E | 85 | 100 | 18 | HONDA | GX 160 | benzín |
VD 20 E | 95 | 100 | 20 | HONDA | GX 160 | benzín |
VD 24 E | 105 | 100 | 24 | HONDA | GX 160 | benzín |
Reverzní vibrační desky
Stejnou filozofií jako u jednosměrných desek se konstruktéři řídili i u desek reverzních. Zejména vysoká užitná hodnota a široký sortiment se staly hlavními prioritami. Nová verze zahrnuje lehké desky o hmotnosti od 120 kg i velmi výkonné těžší stroje do 460 kg, v benzínovém i dieselovém provedení.
Obzvlášť zajímavě je na nich řešen systém ovládání hydraulického pojezdu. Ten obsahuje mechanismus, který při každém pohybu ovládací páky celý systém automaticky odvzdušňuje a vymezuje nulovou polohu. Pomocí pojistného ventilu je chráněn proti přetížení.
I tyto stroje je možné doplnit příslušenstvím.
váha | frekvence | odstř. síla | motor | typ | palivo | |
VDR 22 | 120 | 100 | 22 | HONDA | GX 160 | benzín |
VDR 26 | 160 | 95 | 26 | HONDA | GX 200 | benzín |
VDR 26 H | 170 | 95 | 26 | HATZ | 1B20 | nafta |
VDR 32 | 210 | 90 | 32 | HONDA | GX 200 | benzín |
VDR 32 H | 215 | 90 | 32 | HATZ | 1B20 | nafta |
VDR 52 | 330 | 75 | 52 | HONDA | GX 270 | benzín |
VDR 52 E | 345 | 75 | 52 | HONDA | GX 270 | benzín |
VDR 52 H | 350 | 75 | 52 | HATZ | 1B30 | nafta |
VDR 52 HE | 360 | 75 | 52 | HATZ | 1B30 | nafta |
VDR 63 | 430 | 70 | 63 | HONDA | GX 390 | benzín |
VDR 63 E | 440 | 70 | 63 | HONDA | GX 390 | benzín |
VDR 63 H | 440 | 70 | 63 | HATZ | 1B50 | nafta |
VDR 63 HE | 460 | 70 | 63 | HATZ | 1B50 | nafta |
Řezače spár
Poslední novinkou je nová řada řezačů spár. Tyto stroje budou na trh uvedeny koncem letošního roku. V současné době na nich probíhají dlouhodobé zátěžové zkoušky a testy v provozu u vybraných partnerů. Nicméně již nyní můžeme tvrdit, že se jedná o spolehlivý stroj, který si své zákazníky snadno najde. Jeho hlavními přednostmi jsou zejména robustní konstrukce, která zajišťuje kvalitní vedení nástroje v řezu, a nepřehlédnutelný a vysoce účelný design.
váha | hloubka řezu | ø kotouče | motor | typ | palivo | |
RZ 122 | 103 | 120 | 350 (400) | HONDA | GX 270 | benzín |
RZ 172 | 113 | 170 | 450 | HONDA | GX 390 | benzín |
V posledních letech je u výrobců stavební mechanizace velmi častým jevem snaha snižovat výrobní náklady převedením výroby dílů nebo i celých strojů k levnějším asijským výrobcům. I naše společnost tuto možnost zvažovala. Vzhledem k velmi problematicky udržitelné kvalitě dodávek k tomuto druhu spolupráce nepřistoupila, a to i přes nezanedbatelné finanční výhody. Všechny stroje NTC se vyrábějí v ČR, popř. EU.
Více informací o všech výrobcích NTC najdete na www.ntc.cz.