e-shop RENOMAG
Dnes je 17.12. – svátek slaví Daniel

Veletrh CeMAT 2014

Zveřejněno: 14. 4. 2014

Veletrh infralogistiky CeMAT se bude v letošním roce konat na hannoverském výstavišti a to od 19. do 24. května. Očekává se, že více jak 1 100 výrobců či jejich zástupců na něm bude prezentovat kompletní sortiment průmyslových vozíků, jeřábů a zdvihací zařízení, přístupové plošiny, regálové systémy, výrobní zařízení, palety, kontejnery, nakládací zařízení atd.

CeMAT – světový veletrh pro vnitropodnikovou logistiku – se koná v německém Hannoveru každé dva roky. Na minulém CeMATu (2011) se prezentovalo více jak 1000 vystavovatelů z 39 zemí a přilákal 53 500 odborných návštěvníků z celého světa. Polovina vystavovatelů a třetina návštěvníků byla ze zemí mimo Německo.

Elektrický ručně vedený vysokozdvižný vozík ERC 216 (foto Jungheinrich (ČR) s.r.o.)
Elektrický ručně vedený vysokozdvižný vozík ERC 216 (foto Jungheinrich (ČR) s.r.o.)

Nově – více exponátů a prezentace použitých vozíků

Letos CeMAT rozšířil řadu exponátů a poprvé nabízí obchodníkům manipulačních vozíků možnost prezentovat ojetá vozidla na výstavě.

Manipulační vozík Combilift (foto Combilift, Gallinagh, Co. Monaghan)
Manipulační vozík Combilift (foto Combilift, Gallinagh, Co. Monaghan)

Wolfgang Pech, viceprezident společnosti Deutsche Messe AG k tomu řekl: „Ve spolupráci s výrobci jsme se rozhodli dát prodejcům ojetých vozíků na veletrhu prominentní místo pod širým nebem, aby mohli představit výběr ojetých vozidel. Důvodem byla skutečnost, že prodej s ojetými stroji představuje důležitý a rychle rostoucí trh. A jako zástupci předního světového veletrhu v tomto sektoru si myslíme, že bychom měli dát tomuto trhu na veletrhu CeMAT prostor. Navíc ve světě, kde stále mluvíme o udržitelnosti, mají ojeté vozy důležitou roli.”

Těžký čelní vysokozdvižný vozík Hyundai 250D-7E (foto Hyundai Heavy Industries Europe)
Těžký čelní vysokozdvižný vozík Hyundai 250D-7E (foto Hyundai Heavy Industries Europe)

Obchod s ojetými vozy se stává stále důležitější

Použitá vozidla se stávají více a více důležitá. V současné době více než 50 procent vozidel je na leasing nebo nájemní smlouvy, a toto číslo stále roste. Po vypršení leasingu či nájemní smlouvy nám jsou vozidla často vrácena. Následně naše použité vysokozdvižné vozíky dostanou kompletní dílenské přepracování a po něm jsou k nerozeznání od nového vozidla, a to jak vizuálně i mechanicky. Jediným rozdílem je počet najetých motohodin,” dodává Marco Riewe, vedoucí pronájmu/Použité divize vozidel STILL GmbH.

Systém ISM Online pro řízení flotily vysokozdvižných vozíků (foto Toyota Material Handling Europe)
Systém ISM Online pro řízení flotily vysokozdvižných vozíků (foto Toyota Material Handling Europe)

Nákup ojetého vysokozdvižného vozíku je cenově dostupný a je to bezpečná alternativa pro mnoho zákazníků. Hlavně v jižní a východní Evropě se více a více firem rozhoduje koupit ojetá vozidla. Poptávka po ojetých vozidlech také roste i v zemích BRIC2), proto Deutsche Messe AG pořádá regionální CeMATy i v těchto zemích.

Více o veletrhu na www.cemat.de.

Autor: Mgr. Helena Hejhálková
Foto: Archiv firem
 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek