NorWit: Oficiální zastoupení pro stavební stroje Sunward
Dnes je 28.6. – svátek slaví Lubomír

Toyota Tonero snižuje spotřebu i emise oxidu uhličitého

Zveřejněno: 20. 2. 2013

Toyota Material Handling Europe (TMHE) nabídne v roce 2013 zákazníkům vylepšenou řadu 1,5 až 3,5 tunových dieselových čelních vozíků Toyota Tonero. Nižší spotřeba o 8 % a méně emisí CO2 dále snižuje již tak nízkou ekologickou zátěž úspěšných modelů vyhlášených svojí odolností, bezpečností a nízkými provozními náklady.

Úspěchů v oblasti snížení spotřeby a nižších emisí CO2 bylo dosaženo u osvědčených průmyslových dieselových motorů 1DZIII speciálně zkonstruovaných pro vysokozdvižné vozíky vyráběných společností Toyota. Optimalizace spotřeby 36 kW motoru bylo docíleno integrací nového vstřikovacího čerpadla s vyšší účinností regulace množství paliva potřebného při procesu spalování1).

Emise dle nejnovějších předpisů

Nový motor vyhovuje nejnovějším přísným evropským emisním předpisům 97/68/EC (Etapa IIIa) a budou jím vybavené všechny dieselové modely řady Tonero s nosnostmi od 1,5 do 3,5 tuny.



Craig Walby, ředitel výroby a prodeje společnosti TMHE, vysvětluje: „Nasloucháme svým zákazníkům a rozumíme jejich potřebě zvýšit efektivitu provozu, redukovat provozní náklady a orientovat se na trvale udržitelné metody práce. Díky nejnovějšímu vylepšení prvotřídních dieselových čelních vozíků Toyota Tonero dosáhnou dalších úspor ve spotřebě paliva. Nasazení výkonných, ale hospodárných motorů na všechny tonáže v rozsahu 1,5–3,5 tuny rozšíří všem uživatelům možnost výběru kvalitního čelního vysokozdvižného vozíku.


Vysoká recyklovatelnost

Jelikož je princip trvalé udržitelnosti silným závazkem při vývoji vozíků, nepřekvapí, že Toyota dosahuje díky promyšlené konstrukci a důslednému výběru kvalitních materiálů 99% recyklovatelnosti na konci jejich životnosti. Výroba probíhá ve francouzském závodě v Ancenis, který je držitelem certifikátů ISO 14001 i OHSAS 18001.

Autor: Jindřich Přívora
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Develon na veletrhu Bauma 2025 představil novou řadu „-9“ pásových rypadel

Zveřejněno 27.6. Jak už jsme zmínili v minulém čísle Stavební techniky, Develon se na veletrhu Bauma zaměřil na inovace a hlavním tahákem se stala nová modelová řada pásových rypadel s označením „-9“. Pásové rypadlo DX230LC-9 o provozní hmotnosti 23 tun bylo… celý příspěvek

Veletrh Bauma 2025: fakta a dojmy

Zveřejněno 26.6. Letošní veletrh Bauma 2025, který se konal od 7. do 13. dubna na mnichovském výstavišti, se opět stal impozantním, a to jak s pohledu statistiky, tak také z pohledu a názorů vystavovatelů a návštěvníků. A protože jsme byli – coby novináři – jeho… celý příspěvek

Mercedes-Benz Special Trucks přináší revoluci do komunální techniky

Zveřejněno 24.6. Mercedes-Benz Special Trucks se v plné síle představuje na veletrhu Demopark 2025 v německém Eisenachu. Návštěvníci se mohou těšit na více než 20 vozidel Unimog s výměnným nářadím, ale i na výkonný Mercedes-Benz Arocs a elektrický eActros 400 – vše… celý příspěvek