e-shop RENOMAG
Dnes je 17.12. – svátek slaví Daniel

Toyota Tonero snižuje spotřebu i emise oxidu uhličitého

Zveřejněno: 20. 2. 2013

Toyota Material Handling Europe (TMHE) nabídne v roce 2013 zákazníkům vylepšenou řadu 1,5 až 3,5 tunových dieselových čelních vozíků Toyota Tonero. Nižší spotřeba o 8 % a méně emisí CO2 dále snižuje již tak nízkou ekologickou zátěž úspěšných modelů vyhlášených svojí odolností, bezpečností a nízkými provozními náklady.

Úspěchů v oblasti snížení spotřeby a nižších emisí CO2 bylo dosaženo u osvědčených průmyslových dieselových motorů 1DZIII speciálně zkonstruovaných pro vysokozdvižné vozíky vyráběných společností Toyota. Optimalizace spotřeby 36 kW motoru bylo docíleno integrací nového vstřikovacího čerpadla s vyšší účinností regulace množství paliva potřebného při procesu spalování1).

Emise dle nejnovějších předpisů

Nový motor vyhovuje nejnovějším přísným evropským emisním předpisům 97/68/EC (Etapa IIIa) a budou jím vybavené všechny dieselové modely řady Tonero s nosnostmi od 1,5 do 3,5 tuny.



Craig Walby, ředitel výroby a prodeje společnosti TMHE, vysvětluje: „Nasloucháme svým zákazníkům a rozumíme jejich potřebě zvýšit efektivitu provozu, redukovat provozní náklady a orientovat se na trvale udržitelné metody práce. Díky nejnovějšímu vylepšení prvotřídních dieselových čelních vozíků Toyota Tonero dosáhnou dalších úspor ve spotřebě paliva. Nasazení výkonných, ale hospodárných motorů na všechny tonáže v rozsahu 1,5–3,5 tuny rozšíří všem uživatelům možnost výběru kvalitního čelního vysokozdvižného vozíku.


Vysoká recyklovatelnost

Jelikož je princip trvalé udržitelnosti silným závazkem při vývoji vozíků, nepřekvapí, že Toyota dosahuje díky promyšlené konstrukci a důslednému výběru kvalitních materiálů 99% recyklovatelnosti na konci jejich životnosti. Výroba probíhá ve francouzském závodě v Ancenis, který je držitelem certifikátů ISO 14001 i OHSAS 18001.

Autor: Jindřich Přívora
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek