Úspěchů v oblasti snížení spotřeby a nižších emisí CO2 bylo dosaženo u osvědčených průmyslových dieselových motorů 1DZIII speciálně zkonstruovaných pro vysokozdvižné vozíky vyráběných společností Toyota. Optimalizace spotřeby 36 kW motoru bylo docíleno integrací nového vstřikovacího čerpadla s vyšší účinností regulace množství paliva potřebného při procesu spalování1).
Emise dle nejnovějších předpisů
Nový motor vyhovuje nejnovějším přísným evropským emisním předpisům 97/68/EC (Etapa IIIa) a budou jím vybavené všechny dieselové modely řady Tonero s nosnostmi od 1,5 do 3,5 tuny.
Craig Walby, ředitel výroby a prodeje společnosti TMHE, vysvětluje: „Nasloucháme svým zákazníkům a rozumíme jejich potřebě zvýšit efektivitu provozu, redukovat provozní náklady a orientovat se na trvale udržitelné metody práce. Díky nejnovějšímu vylepšení prvotřídních dieselových čelních vozíků Toyota Tonero dosáhnou dalších úspor ve spotřebě paliva. Nasazení výkonných, ale hospodárných motorů na všechny tonáže v rozsahu 1,5–3,5 tuny rozšíří všem uživatelům možnost výběru kvalitního čelního vysokozdvižného vozíku.”
Vysoká recyklovatelnost
Jelikož je princip trvalé udržitelnosti silným závazkem při vývoji vozíků, nepřekvapí, že Toyota dosahuje díky promyšlené konstrukci a důslednému výběru kvalitních materiálů 99% recyklovatelnosti na konci jejich životnosti. Výroba probíhá ve francouzském závodě v Ancenis, který je držitelem certifikátů ISO 14001 i OHSAS 18001.