Toto je akce, která má smysl! Tato krátká věta nebo její různé variace byly často slyšet z úst našich hostů, lidí, kteří již v životě mnohé firemní akce zažili. Účastníci si nejvíce cenili pestré nabídky témat, citlivě vybalancovanou porci obchodování, formu sdělování nových informací i dostatečný prostor pro odpočinek od všedních pracovních starostí, například při sledování vystoupení vážených hostů s inspirativním životním příběhem nebo zajímavou pracovní náplní (letos s Ing. Tomášem Březinou, majitelem společnosti BEST a PhDr. Alenou Kábrtovou, ředitelkou Centra Paraple).
Atmosféra se líbí
Novinky v produktové skladbě i v nabídce služeb jsou samozřejmě očekávány, ale každý rok překvapíme a zaujmeme nejen organizační stránkou věci ale i vizuálním zpracováním a scénickým uspořádáním jinak industriální skladové haly. Věříme, že dokážeme vystihnout trendy a nálady uživatelů (Toyota i BT je inovátor od svého založení), a daří se nám vytvářet přátelskou a pohodovou atmosféru.
Záběr produktů a služeb má respekt
Vysoká návštěva a oblíbenost Demo Days je podpořena i jejich otevřeností širokému spektru zájemců: „Demo Days nejsou uzavřenou akcí pouze pro VIP zákazníky a největší odběratele našich vozíků. Najít optimální řešení pro své potřeby manipulace potřebují uživatelé všech velikostí i typů provozů. I ti nejmenší uživatelé si zaslouží naši pozornost a naše nabídka s nimi počítá. Můžete si otestovat (ne)obyčejný ruční paletový vozík BT Lifter i fleet management Toyota I_Site a další programy pro uživatele velkých flotil, stabilní čelní vozíky, nejrozmanitější skladovou techniku, prodáváme přímo na akci ojeté vozíky, navrhujeme sklady, předáváme nejdelší zkušenost s bezuličkovým skladováním na trhu, umíme skladovou navigaci, představujeme řešení automatické manipulace a mnoho dalších témat, která mají jedno společné – soustředí se na snižování provozních nákladů prostřednictvím optimálních řešení, současně při vyšší bezpečnosti, a vysoké kvalitě produktů a lepších ergonomických parametrech. Některá řešení jsou navíc představena formou případových studií z konkrétních provozů, což zákazníky velmi zajímá,” říká Jana Bobysudová, marketingová manažerka společnosti Toyota Material Handling CZ.
Vydařený den pro Toyotu
Demo Days jsou pro nás nejširší společné dějiště, kdy se můžeme potkat s mnoha zákazníky najednou. Podílí se na nich celý tým a nikdo neponechává nic náhodě. Cílem je totiž spokojenost všech hostů-zákazníků a jejich důvěra v naše partnerství podložené odbornými znalosti a schopnosti nabídnout vždy správné řešení manipulace. Z tohoto hlediska splnily Demo Days svůj účel vrchovatou měrou.
„Demo Days hodnotím již nyní jako velmi úspěšné. Vysoká návštěvnost je známkou silné loajality našich zákazníků, které si mimořádně vážím. Představili jsme se opět ve velmi dobrém světle, rozvinuli byznys a získali mnoho zajímavých podnětů. Velmi vydařený den pro Toyotu!” hodnotí své dojmy ze svých prvních Demo Days Jan Pachman, nový jednatel společnosti Toyota Material Handling CZ.