AsBud: Nová generace strojů Yanmar
Dnes je 3.7. – svátek slaví Radomír

Těžkotonážní modulový systém THP/XLE

Zveřejněno: 3. 5. 2010

Společnost VLADYKA, s.r.o., která je výhradním zástupcem firmy GOLDHOFER AG pro Českou republiku a Slovensko, dodává vozidla pro dopravu těžkých a nadrozměrných nákladů. S novým kompaktním systémem THP/XLE nabízí firma zásadní přednosti ve třídě užitečného zatížení 25 až 110 tun.

Kompaktní třída XLE představuje optimální, ekonomicky výhodnou a především úspornou alternativu přepravy. Složena z jednotlivých komponentů, které se již osvědčily po mnoho let, nabízí tato řada vozidel jednoduchou obslužnost, flexibilitu a především bezpečnost.

Bezpečná přeprava

Nový typ vozidla je tvořen ze dvou až osmi náprav. Přitom jsou vpředu k dispozici jedno-, dvou- nebo třínápravové plošinové podvozky. Zadní kompaktní dvou- a třínápravové podvozky nabízejí šířku vozidla 2 550 nebo 2 750 mm, čtyř- a pětinápravové podvozky zase šířku vozidla 2 750, 2 850 a 3 000 mm. Průchozí, až 950 mm široká bagrová prohlubeň umožňuje hluboké ukládání velkých bagrových ramen.

Variabilní lože

K hospodárné a flexibilní přepravě různého zboží jsou k dispozici variabilní lože o nosnosti převyšující 100 t, stejně tak byla vyvinuta nová bagrová lože s extrémně roztažitelnou délkou při nízké vlastní hmotnosti. Tato možnost roztažení, kterou nabízí jen firma Goldhofer, dává přepravcům celkovou krátkou délku soupravy při jízdě bez nákladu, avšak s možností extrémně dlouhé roztažené ložné plochy v hlubině.

Nové možnosti

Ve třídě užitečného zatížení 25–110 t nabízí těžkotonážní kompaktní modulový systém THP/XLE tyto vlastnosti:

  • techniku výkyvných náprav s vyrovnáním +/- 300 mm,
  • nízkou vlastní hmotnost při vysokém zatížení náprav,
  • rychlé a vhodně reagující řízení s velkými řídicími úhly,
  • nejdelší ložnou délku při nejkratší délce vozidla,
  • vysokou roztažitelnost,
  • hlubokou a širokou bagrovou prohlubeň v podvozku.

Značka GOLDHOFER je nejen v tomto segmentu stále špičkou na trhu. Její variabilní technika, moderní konstrukce a speciální řešení jednotlivých detailů předurčují a zvýhodňují tuto značku před konkurencí.


Šestinápravový návěs s bagrovým ložem

Průchozí široká bagrová prohlubeň

Mezistoly pro roztažené bagrové lože

Šestinápravový návěs s bagrovým ložem

Osminápravový návěs s bagrovým ložem

Šestinápravový návěs s bagrovým ložem

Šestinápravový návěs s bagrovým ložem

Šestinápravový návěs s vnějšími teleskopickými nosníky
Autor: Jaroslav Honzík
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Bobcat na Bauma 2025: Show, která brala dech

Zveřejněno 2.7. Pravidelné demo show Bobcat pořádané v rámci Baumy se letos zúčastnili čtyři strojníci, z toho tři z České republiky – Zdeněk Brůžek, Tomáš Mrkvička a Radek Mach. Se Zdeňkem a Tomášem, kteří tvořili jádro celé show, jsme na místě hovořili a… celý příspěvek

Výhody spojení Rototiltu a nivelace NOVATRON

Zveřejněno 30.6. V moderním stavebnictví už nehraje hlavní roli jen síla stroje. Rychlost, přesnost a efektivita práce jsou dnes klíčem k úspěchu – a právě spojení tiltrotátoru ROTOTILT a nivelace NOVATRON posouvá schopnosti klasického bagru na zcela novou úroveň. celý příspěvek

Develon na veletrhu Bauma 2025 představil novou řadu „-9“ pásových rypadel

Zveřejněno 27.6. Jak už jsme zmínili v minulém čísle Stavební techniky, Develon se na veletrhu Bauma zaměřil na inovace a hlavním tahákem se stala nová modelová řada pásových rypadel s označením „-9“. Pásové rypadlo DX230LC-9 o provozní hmotnosti 23 tun bylo… celý příspěvek