e-shop RENOMAG
Dnes je 17.12. – svátek slaví Daniel

Těžkotonážní modulový systém THP/XLE

Zveřejněno: 3. 5. 2010

Společnost VLADYKA, s.r.o., která je výhradním zástupcem firmy GOLDHOFER AG pro Českou republiku a Slovensko, dodává vozidla pro dopravu těžkých a nadrozměrných nákladů. S novým kompaktním systémem THP/XLE nabízí firma zásadní přednosti ve třídě užitečného zatížení 25 až 110 tun.

Kompaktní třída XLE představuje optimální, ekonomicky výhodnou a především úspornou alternativu přepravy. Složena z jednotlivých komponentů, které se již osvědčily po mnoho let, nabízí tato řada vozidel jednoduchou obslužnost, flexibilitu a především bezpečnost.

Bezpečná přeprava

Nový typ vozidla je tvořen ze dvou až osmi náprav. Přitom jsou vpředu k dispozici jedno-, dvou- nebo třínápravové plošinové podvozky. Zadní kompaktní dvou- a třínápravové podvozky nabízejí šířku vozidla 2 550 nebo 2 750 mm, čtyř- a pětinápravové podvozky zase šířku vozidla 2 750, 2 850 a 3 000 mm. Průchozí, až 950 mm široká bagrová prohlubeň umožňuje hluboké ukládání velkých bagrových ramen.

Variabilní lože

K hospodárné a flexibilní přepravě různého zboží jsou k dispozici variabilní lože o nosnosti převyšující 100 t, stejně tak byla vyvinuta nová bagrová lože s extrémně roztažitelnou délkou při nízké vlastní hmotnosti. Tato možnost roztažení, kterou nabízí jen firma Goldhofer, dává přepravcům celkovou krátkou délku soupravy při jízdě bez nákladu, avšak s možností extrémně dlouhé roztažené ložné plochy v hlubině.

Nové možnosti

Ve třídě užitečného zatížení 25–110 t nabízí těžkotonážní kompaktní modulový systém THP/XLE tyto vlastnosti:

  • techniku výkyvných náprav s vyrovnáním +/- 300 mm,
  • nízkou vlastní hmotnost při vysokém zatížení náprav,
  • rychlé a vhodně reagující řízení s velkými řídicími úhly,
  • nejdelší ložnou délku při nejkratší délce vozidla,
  • vysokou roztažitelnost,
  • hlubokou a širokou bagrovou prohlubeň v podvozku.

Značka GOLDHOFER je nejen v tomto segmentu stále špičkou na trhu. Její variabilní technika, moderní konstrukce a speciální řešení jednotlivých detailů předurčují a zvýhodňují tuto značku před konkurencí.


Šestinápravový návěs s bagrovým ložem

Průchozí široká bagrová prohlubeň

Mezistoly pro roztažené bagrové lože

Šestinápravový návěs s bagrovým ložem

Osminápravový návěs s bagrovým ložem

Šestinápravový návěs s bagrovým ložem

Šestinápravový návěs s bagrovým ložem

Šestinápravový návěs s vnějšími teleskopickými nosníky
Autor: Jaroslav Honzík
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek