Profibagr.cz - Náhradní díly pro stavební a zemědělskou techniku
Dnes je 1.12. – svátek slaví Iva

Stavební vozidla Ford Trucks se osvědčila při stavbě největšího letiště. Bodují i u nás

Zveřejněno: 12. 12. 2019

Nákladní vozidla značky Ford Trucks přišla na tuzemský trh poměrně nedávno, v roce 2018. Ve světě zavedenou značku dováží do České republiky společnost F TRUCKS. Vlajkovou lodí výrobce je nová řada silničních tahačů F-MAX, která zaujala nejen díky dodacím termínům a ceně, ale i odolností a dobrým ovládáním.

Stavební řada Ford Trucks, je tvořena podvozky o konfiguraci 8×4, 6×4 a 4×2
Přidat na Seznam.cz Přidat na Google News

Stavební řada Ford Trucks, je tvořena podvozky o konfiguraci 8×4, 6×4 a 4×2. Konstruktéři automobilky Ford Otomotive Sanayi si dali záležet především na tom, aby vozidla byla jednoduchá na ovládání, byla robustní a odolná pro všechny typy staveb. K intenzivnímu testování využili i stavbu nového mezinárodního letiště v Istanbulu, kde bylo po tři roky nasazeno kolem 700 vozidel – sklápěčky, domíchávače, nosiče kontejnerů. Reference z jedné z největších staveb pomohly upevnit podíl značky Ford Truck na domácím (Turecko, pozn. redakce) trhu, a to nad 50%.

Všestrannost i nízké náklady

Vozidla Ford Trucks v sobě spojují moderní technologie, komfort, a inovativní přístup ve vývoji materiálů a agregátů. Ruku v ruce s výkonnými a úspornými motory (s manuální či automatizovanou převodovkou s volitelným intardérem) nabízí výrobce také řadu dalších užitečných funkcí a prvků výbavy, které pomáhají s optimalizací provozu v náročných podmínkách stavebnictví. Jedná se například o systém pro kontrolu trakce, funkci vyproštění vozidla z těžkého terénu, power mód nebo naopak ECO režim pro jízdu na silnici nebo zpevněných komunikacích.

Podvozky mohou být osazeny například sklápěcími korbami v provedení S1, S2 či S3
Podvozky mohou být osazeny například sklápěcími korbami v provedení S1, S2 či S3

Stavební vozidla Ford Trucks jsou vybavena komfortní, ergonomicky řešenou kabinou s dostatkem prostoru pro každodenní náročnou práci. Řidiči ocení klimatizaci, vzduchem odpružené sedadlo s vyhříváním i systémy jako je například asistent rozjezdu do kopce.

Jednotlivé modely stavební řady používají 13litrové motory o výkonu 420 koňských sil, mají mechanické odpružení náprav a robustní rám. Podvozky bývají osazeny sklápěcími korbami v provedení S1, S2 či S3 tradičních českých či slovenských výrobců. K dodání jsou i kompletní vozidla vyrobená v Turecku vč. nástavby, která mají globální homologaci. Sklápěčky a domíchávače mohou být doplněny i kropicími vozy či cisternami na pohonné hmoty.

Pod sklápěcí návěsy, silocisterny či jakékoliv další návěsy lze použít tahače Ford Cargo s nízkou spací kabinou, nebo i dříve zmiňovaný F-MAX, který díky své prostorné kabině a moderním asistentům řidiče nabídne pohodlí i na delší cesty s materiálem.

Každé vozidlo můžeme nakonfigurovat dle přání a požadavků zákazníka. Řešení máme i pro zákazníky požadující kratší dodací lhůtu, nebo pro společnosti s napjatým rozpočtem,” uvádí Jiří Kašpárek, výkonný ředitel společnosti F TRUCKS. „K vozidlům jsme schopni nabídnout prodlouženou záruku, servisní kontrakt a samozřejmě financování ve spolupráci s renomovanými českými leasingovými společnostmi,” dodává k nabídce Jiří Kašpárek.

Technické údaje – model 4142D
Technické údaje – model 4142D

Servis přesně na míru

Společnost F TRUCKS nabízí ke svým vozidlům komplexní servis, který může mít dvojí podobu: buď se jedná o servis typu Smart Engine, nebo o klasický servis dle počtu najetých kilometrů či motohodin. V prvním případě jsou využívána data z řídicí jednotky, podle kterých se vypočítává stav motorového oleje a ostatních provozních kapalin. Systém pak automaticky upozorňuje na návštěvy servisu. Standardní servisní strategie dle nájezdu kilometrů nebo odpracovaných motohodin nechává rozhodnutí o pravidelném servisu na zákazníkovi, ovšem při dodržení záručních podmínek.

V rámci poprodejních a servisních služeb nabízí servisní síť Ford Trucks svým zákazníkům balíčky služeb spojených se servisem a údržbou (R&M smlouvy), které umožňují čerpání servisních služeb a nákup náhradních dílů a příslušenství za vhodných podmínek. V případě nouzového odstavení vozidla mimo servis je k dispozici asistenční služba včetně možnosti odtahové služby.

Českou republiku dnes pokrývá servisní síť čítající 11 míst a tato síť se stejně, jako ta mezinárodní, stále rozrůstá.

Těžký sklápěč Ford Trucks 4142 D 8×4
Těžký sklápěč Ford Trucks 4142 D 8×4

O společnosti Ford Trucks International

Ford Trucks International patří mezi největší výrobce nákladních vozidel s celkovou hmotností nad 16 tun na světě. Ve výrobním závodě v tureckém Inonu se kromě nákladních vozidel vyrábí také motory, nápravy a další komponenty pro modelovou řadu Ford Transit. Více než 50letá výrobní tradice je kombinována se silným důrazem na výzkum a vývoj. V novém vývojovém centru postaveném v roce 2015 pracuje přes 1 400 zaměstnanců a podílí se tak na vývoji hlavních komponent nákladních vozidel Ford Trucks, včetně zcela nových motorů. Ford Trucks prodává svá vozidla ve více než 25 zemích střední a východní Evropy, Ruska a SNS, Blízkého Východu a Afriky s cílem rozšířit distribuční síť do 50 zemí v roce 2020.

— kontakty —

F TRUCKS a.s.

E: ftrucks@ftrucks.cz   T: +420 315 315 820   WWW: https://ftrucks.cz

Autor: Jan Rybář
Foto: F TRUCKS a.s.
 

Nové

Nejmodernější návěsy s termoizolovanou korbou budou jezdit v České republice

Zveřejněno 19.10. Společnosti Schwarzmüller s.r.o. se podařilo uspět ve velmi náročném výběrovém řízení u jedné z největší ryze české stavební společnosti IMOS Brno a.s., působící již dlouhodobě na českém stavebním trhu, které se týkalo dodávky sklápěcích tříosých… jít na článek

Nový kolový nakladač Doosan DL420-7 na trhu

Zveřejněno 16.10. Společnost Doosan Infracore Europe uvedla na trh nový kolový nakladač DL420-7 Stage V. Ten ve srovnání s předchozí generací Stage IV přináší zcela nový design, poskytuje vyšší výkon, vyšší palivovou účinnost a vylepšené prostředí pro obsluhu. jít na článek

Stroje na stavbě metra D: Upoutá rýpadlo na ražbu tunelů nebo speciální nakladač

Zveřejněno 13.10. Práce na lince D pražského metra se zatím točí především kolem geologického průzkumu, papírování a výběrových řízení. I tak ale na staveništích najde fanoušek techniky množství zajímavých strojů, které upoutají již z fotografií. Pojďme si některé z… jít na článek