RENOMAG

Skupina ČSAD Ostrava má připravenou komplexní nabídku služeb i pro stavaře

Zveřejněno: 31. 7.

I když většina stavařů věnovala servisu a údržbě své techniky zimní měsíce, i v sezóně jistě přijdou vhod informace o široké nabídce služeb, kterou disponují společnosti skupiny ČSAD Ostrava.

Skupina ČSAD Ostrava má připravenou komplexní nabídku služeb i pro stavaře
KAR-mobil s.r.o. provozuje síť 18 vlastních servisních center. Ročně jím projde na 6 000 nákladních vozidel prakticky všech značek vozů, které jsou na česk

Servisní centra

KAR-mobil s.r.o., který provozuje síť 18 vlastních servisních center, se kromě prodeje autobusů, midi- a minibusů zaměřuje na servisní služby a ve svých provozovnách ročně obslouží na 6 000 nákladních vozidel. Nabídka služeb je opravdu široká. Záruční servis nákladních vozidel Mercedes-Benz realizuje u své dceřiné společnosti Auto Dienst v Lipníku n. Bečvou, ostatní servisy se věnují pozáručnímu servisu prakticky všech značek vozů, které jsou na českém trhu přítomny, včetně Avií, Tatrovek a Liazů.

U přípojných vozidel se v KARu věnují jak klasickým návěsům, tak i např. sklápěcím návěsům, tandemovým přívěsům. Autorizované zastoupení mají např. pro značky Schmitze, Goldhofer, Panav, Krone, Kögel, Schwarzmüller a další. Mezi standardní servisní služby pak patří diagnostika, měření geometrie náprav, opravy retardérů Voith a Thelma, měření a opravy brzdových souprav a služby pneuservisu. K základu nabízí doplňky jako např. montáž a ověřování tachografů, opravy nezávislých topení, přípravu na STK, servis klimatizací a prodej náhradních dílů, příslušenství a provozních kapalin. Rozmístění servisních center naleznete na stránkách www.kar.cz.

Náhradní díly

V průběhu sezóny je potřeba mít po ruce také spolehlivého dodavatele náhradních dílů a příslušenství. Společnost ADIP, spol. s r.o. se stala součástí skupiny ČSAD Ostrava koncem roku 2016 a dále rozvíjí šíři svého sortimentu, distribuční systém i zastoupení v regionech. ADIP je dnes lídrem v distribuci náhradních dílů a příslušenství na českém trhu. Ve svém systému má zalistováno na 1 milion položek prakticky od všech dodavatelů a k tomu nabízí ještě vlastní řadu dílů a příslušenství MAX PARTS, které osloví ty, kdo hledají zboží s výhodným poměrem ceny a kvality. Zboží od ADIPu zákazníci objednávají přes eShop, k dispozici je technické poradenství na telefonu a díky vlastní rozvážkové službě se objednané zboží dostane na dílnu zpravidla do 48 hodin. Detailní nabídku včetně akčních nabídek naleznete na www.adip.cz.

Mytí a tankování

Nedílnou součástí nabídky služeb pro všechny, kdo disponují užitkovými vozidly, je také jejich mytí a tankování. Řetězec mycích center a čerpacích stanic Nikey s.r.o. používá moderní mycí technologie šetrné k životnímu prostředí. Čistící prostředky založené na nanotechnologiích zvyšují účinnost mytí a speciální činidla dokáží odpuzovat prach a špínu, což oceňují zákazníci prakticky ze všech oborů. Tankovací i mycí služby jsou velmi flexibilní a lze je na míru přizpůsobit potřebám flotily vozidel či celých vozových parků. Bezkontaktní čipy Nikey umožňují tankování a úhradu na základě faktury, lze ale využívat i jiných platebních systémů. Zákazníci mohou mít k dispozici také mobilní výdejní stojany na AdBlue a připravuje se také kompletní nabídka mobilních dodávek motorové nafty. Kontakty na čerpací stanice a mycí centra naleznete na stránkách www.nikey.cz.

Kontakty:
ČSAD Ostrava a.s.
Vítkovická 3083/1, 70200 Ostrava
Tel.:
E-mail:
http://www.cova.cz
(aktualizace kontaktu: 31. 7.)
Autor: Jiří Kašpárek
Fotografie: ČSAD Ostrava

Diskuze k článku

Článek zatím nikdo nekomentoval. Vložte komentář jako první.

Stránky stavebni-technika.cz používají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. (beru na vědomí)