Dnes je 9.5. – svátek slaví Ctibor

Servis manipulační techniky jako komplexní služba a systém

Zveřejněno: 7. 11. 2016

Při stále větších nárocích na rychlost a efektivitu oprav manipulační techniky je nezbytné nahlížet na servis jako na komplexní celek, kde musí všechno perfektně ladit a navazovat. Jungheinrich jako přední výrobce vysokozdvižných i nízkozdvižných vozíků klade na servis velký důraz a výsledkem je systém, který nemá konkurenci.

Optimalizace procesů

Docílit co největšího zrychlení servisního zásahu není možné při jeho samotné realizaci, ale hlavně v procesech, které nejsou na první pohled vidět. Právě těmto procesům se věnuje ve společnosti Jungheinrich maximální pozornost. Jde například o systém dispečinku, kde mají pracovníci perfektní přehled o vozících u zákazníka, o jejich konfiguraci, stáří, nájezdu, či posledních opravách a technikovi tak předají kompletní informace o dané situaci. Vytížení techniků je sledováno online včetně cestovních tras tak, aby k Vám vyrazil správný technik ve správný čas.

Perfektní logistika náhradních dílů

Obrovské množství různých vozíků a jejich konfigurací přináší velké nároky na počet náhradních dílů. V kombinaci s požadavkem rychlé opravy je tak vyvíjen velký tlak na logistiku zásobování náhradními díly. Jungheinrich je v této oblasti lídrem a díky nočnímu rozvozu náhradních dílů do mobilních servisních dílen dokáže opravit více než 95 % servisních zakázek do 24 hodin. Pokud technik objedná náhradní díl do 16.00 hodin, je tento díl okamžitě vychystán ze skladu v Bratislavě a poslán nočním rozvozem do jeho mobilní díly. Technik tak ráno vyráží k Vám s náhradním dílem a dokončuje opravu.

Servisní technik má navíc ve svém voze optimalizovaný sortiment náhradních dílů přesně podle vozíků, které jsou v provozu u jeho významných zákazníků. Tím se dále zvyšuje úspěšnost prvního servisního zákroku a rychlost opravy.

Know-how, školení, organizace

Služby jsou především o lidech a Jungheinrich do lidských zdrojů masivně investuje. Servisní technici prochází pravidelnými školeními, aby zvládali práci se všemi vozíky nejen rychle, ale i kvalitně. V České republice pracuje servisní technik pro Jungheinrich v průměru více než 12 let. I to je zárukou vysoké odbornosti a znalosti prostředí konkrétních zákazníků. Celá struktura servisního oddělení je nastavena tak, aby zákazníkovi přinášela co nejkvalitnější možné služby. Trenéři, dispečeři, technici, pracovníci service sales, disponenti náhradních dílů, ti všichni jsou připraveni poradit a přispět k hladkému průběhu oprav.

Výsledek? Reakce do 6 hodin a záruka mobility

Díky dlouhodobému a systematickému přístupu ke zvyšování kvality procesů a služeb dokáže Jungheinrich nabídnout prvotřídní servisní produkty. Zákazník tak má jistotu dostupnosti své manipulační techniky a v konečném důsledku se může věnovat svému primárnímu byznysu.

Jedním z takových produktů je reakční doba servisu 6 hodin. Od prvního kontaktu se servisním dispečinkem dorazí technik k zákazníkovi do 6 hodin (v rámci pracovní doby servisu Jungheinrich). Toto je garantováno vrácením peněz za příjezd technika v případě nedodržení lhůty. Pokud je nutná rozsáhlejší oprava vozíku, půjčuje Jungheinrich zákazníkům adekvátní překlenovací vozík (bezplatně při delších opravách). Ani v případě větších poruch tak zákazníka nenechá bez strojů.

Servis, který probíhá rychle, hladce a systematicky, dokáže zbavit zákazníka starosti o provozuschopnost jeho manipulační techniky. A přesně to je v Jungheinrichu cílem. Převzít starost o manipulační techniku od návrhu řešení, přes dodání až po servis tak, aby se klienti mohli naplno věnovat tomu, co je baví a živí.

Autor: Ing. Martin Koudelka
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Inovace v podání METSO: Speciální sklápěcí korba pro vozidla v lomech

Zveřejněno 5.5. Podíváme se do německé společnosti Röhrig Granit, která se dlouhodobě zabývá těžbou a zušlechťováním přírodního kamene a minerálů. Společnost řešila, jak optimalizovat náklady v lomech při odvozu odstřelené horniny na korbách dumperů a rozhodla se… celý příspěvek

Představujeme GNSS Nivel Point 3

Zveřejněno 29.4. Zajímáte se o to, jak zpřesnit a zrychlit průběh stavebních prací a dosáhnout tak špičkové efektivity? Potřebujete všestranný a výkonný GNSS přijímač, který vám umožní změřit nebo vytyčit bod či vlastnickou hranici? Nivel Point 3 od společnosti 3gon… celý příspěvek

Systém Digga HALO: vychytávka zpřesňující vrtání

Zveřejněno 24.4. Při vrtání ovlivňuje lidský faktor zásadním způsobem finální výsledek. Pro dokonalý vrt je potřeba nejenom vrták dobře nasměrovat na začátku, ale též v průběhu práce si musíme dát pozor na odklon od kolmice. Jednoduché a zároveň velice efektivní… celý příspěvek