e-shop RENOMAG
Dnes je 19.12. – svátek slaví Ester

SENNEBOGEN Green Line v logistice dřeva aneb 830 M při přepravě sloupů

Zveřejněno: 6. 10. 2014

Za společností Impregnace Soběslav s.r.o. stojí mnoholetá tradice a historie. Dřevo je v ní zpracováno a impregnováno již od roku 1914, tedy rovných 100 let. Mnohem mladší je nový Sennebogen 830 M, který tam nedávno začal pracovat. Nakladač s mnohostranným využitím při přepravě dřeva v celém areálu.

Česká společnost Impregnace Soběslav s.r.o. je jedním z největších regionálních výrobců impregnovaných dřevěných prvků, jako jsou železniční pražce a telegrafní sloupy. Zejména v oblasti výroby sloupů a impregnace zaujímá velký podíl na českém trhu.

Sennebogen 830 M s přívěsem

Nový Sennebogen 830 M s přívěsem se v používá jako dopravní stroj v rozlehlém areálu závodu. V průběhu celého výrobního cyklu, od dodávky surovin až po opracování a sušení, je stroj důležitým článkem ve výrobním řetězci. Stroj Sennebogen 830 M je osazen dieselovým motorem o výkonu 148 kW, celková hmotnost stroje dosahuje 38 tun a dosah stroje je úctyhodných 17 m. Stroj je pro jemnou manipulaci, zejména se sloupy, vybaven drapákem na dřevo 0,5 m2, dále je stroj vybaven závěsným zařízením umožňujícím připojení přívěsu o hmotnosti až 40 tun.

Řada výhod při práci

Díky pohonu všech kol a rychlostí až 25 km/h je S 830 nejlepším pomocníkem v ukládání zpracovaného materiálu. Pro SENNEBOGEN bylo rozhodnuto také proto, že stroj zaručuje optimální a šetrné zacházení s citlivým materiálem. Úpravy dřeva se totiž musejí provádět velmi opatrně, aby nedošlo k poškození a to SENNEBOGEN zvládá bravurně. Hotové stožáry nakládá stroj na nákladní automobily a železniční vozy.

A nejen to. Práci, kterou v minulosti prováděl lanový jeřáb společně s několika vazači, zvládne S830 pouze s jedním strojníkem, a několikanásobně rychleji.

Dalším nemalým přispěním stroje SENNEBOGEN je zásadní zvýšení bezpečnosti práce při ukládání dřeva do hrání. Pro obsluhu je zajištěn vysoký komfort v kabině maXcab . Výborný výhled na pracoviště a snadný přístup pro servis a údržbu usnadňuje každodenní práci.

Mezi další výhody tohoto speciálního stroje patří jeho spolehlivost, jednoduchá údržba a nízké provozní náklady.

Autor: Ing. Jiří Kučera
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek