e-shop RENOMAG
Dnes je 27.12. – svátek slaví Žaneta

Řidiči Scania budou mít k dispozici v Bratislavě nové Asistenční centrum

Zveřejněno: 19. 2. 2004

Společnost Scania otevře v Bratislavě během prvního čtvrtletí letošního roku nové Asistenční centrum, které bude zabezpečovat servis zákazníkům Scania na Slovensku, v České republice a v Maďarsku. Centrum bude otevřeno 24 hodin denně a 365 dní v roce. Sídlo Asistenčního centra bude v prostorách společnosti Scania Slovakia.


Scania v současnosti provozuje v Evropě 10 asistenčních center v zemích jako jsou Německo, Švédsko, Velká Británie, Itálie, Španělsko, Francie, Nizozemsko, Belgie, Portugalsko a Řecko. Kromě toho má Scania další centra v Latinské Americe (Brazílie, Mexiko a Argentina), v Jižní Koreji a v Jižní Africe. Nové centrum na Slovensku se stane součástí této globální asistenční organizace.

„Naší strategií je rozšiřovat sí. asistenčních center tak, abychom mohli zachovat přímý kontakt se zákazníky i se servisy v regionech. V rámci integrovaného systému mezi centry se nám daří poskytovat rychlé a efektivní služby. Navíc chceme poskytovat služby v lokálních jazycích a s dobrou geografickou dostupností. Rozhodli jsme se umístit regionální Asistenční centrum do Bratislavy pro její strategickou polohu, dobré jazykové schopnosti místních obyvatel a vysokou kvalifikaci zaměstnanců Scania. Asistenční centrum v Bratislavě bude velmi důležité pro vývoj našich servisních služeb ve střední Evropě,“ řekl Jan Björklund, ředitel globálního systému asistenčních center. Práce Scania Assistance spočívá především v řešení aktuálních nebo kritických problémů, jako jsou např. technické problémy nebo nehody. Navíc centrum poskytuje praktickou pomoc řidičům v rámci plnění jejich transportních úkolů.


To znamená, že kontaktuje servis oprav pro nákladní automobily, zabezpečí odtažení vozidla, opravu pneumatik, pomůže při nedostatku paliva nebo v případě nebezpečí atd. „Otevřením Asistenčního centra zdokonalujeme služby pro naše zákazníky. Vozový park Scania se v našem regionu neustále zvětšuje a prostřednictvím nového Asistenčního centra poskytneme ten nejlepší možný servis i v nočních hodinách,“ říká Peter Pelech, vedoucí Asistenčního centra Scania Slovakia. V případě, že řidič potřebuje pomoc, zavolá své národní Asistenční centrum, a to mu ji poskytne. Výhodou asistenčních center ve více zemích je možnost komunikace řidičů v jejich rodném jazyce. Kontaktní osobou je přímo specialista na vozy Scania a v některých případech se problém vyřeší přímo po telefonu. Asistenční centra nabízí zákazníkům své standardní servisní služby Scania, které jsou známé svojí kvalitou, flexibilitou a rychlostí.
Autor: Radka Strachotová
Foto: Archiv firmy Scania
 

Nové

Italské dálnice pomáhá spravovat 21 rypadel Develon

Zveřejněno 23.12. Značka Develon nedávno dokončila významnou dodávku zařízení pro Amplia Infrastructures, dceřinou společnost Autostrade per l’Italia, která se již více než 50 let zabývá výstavbou, údržbou, obnovou a modernizací silniční infrastruktury v Itálii. celý příspěvek

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek