TECHBUD - Generální zástupce John Deere Power Systems
Dnes je 7.11. – svátek slaví Saskie

Řidiči Scania budou mít k dispozici v Bratislavě nové Asistenční centrum

Zveřejněno: 19. 2. 2004

Společnost Scania otevře v Bratislavě během prvního čtvrtletí letošního roku nové Asistenční centrum, které bude zabezpečovat servis zákazníkům Scania na Slovensku, v České republice a v Maďarsku. Centrum bude otevřeno 24 hodin denně a 365 dní v roce. Sídlo Asistenčního centra bude v prostorách společnosti Scania Slovakia.


Scania v současnosti provozuje v Evropě 10 asistenčních center v zemích jako jsou Německo, Švédsko, Velká Británie, Itálie, Španělsko, Francie, Nizozemsko, Belgie, Portugalsko a Řecko. Kromě toho má Scania další centra v Latinské Americe (Brazílie, Mexiko a Argentina), v Jižní Koreji a v Jižní Africe. Nové centrum na Slovensku se stane součástí této globální asistenční organizace.

„Naší strategií je rozšiřovat sí. asistenčních center tak, abychom mohli zachovat přímý kontakt se zákazníky i se servisy v regionech. V rámci integrovaného systému mezi centry se nám daří poskytovat rychlé a efektivní služby. Navíc chceme poskytovat služby v lokálních jazycích a s dobrou geografickou dostupností. Rozhodli jsme se umístit regionální Asistenční centrum do Bratislavy pro její strategickou polohu, dobré jazykové schopnosti místních obyvatel a vysokou kvalifikaci zaměstnanců Scania. Asistenční centrum v Bratislavě bude velmi důležité pro vývoj našich servisních služeb ve střední Evropě,“ řekl Jan Björklund, ředitel globálního systému asistenčních center. Práce Scania Assistance spočívá především v řešení aktuálních nebo kritických problémů, jako jsou např. technické problémy nebo nehody. Navíc centrum poskytuje praktickou pomoc řidičům v rámci plnění jejich transportních úkolů.


To znamená, že kontaktuje servis oprav pro nákladní automobily, zabezpečí odtažení vozidla, opravu pneumatik, pomůže při nedostatku paliva nebo v případě nebezpečí atd. „Otevřením Asistenčního centra zdokonalujeme služby pro naše zákazníky. Vozový park Scania se v našem regionu neustále zvětšuje a prostřednictvím nového Asistenčního centra poskytneme ten nejlepší možný servis i v nočních hodinách,“ říká Peter Pelech, vedoucí Asistenčního centra Scania Slovakia. V případě, že řidič potřebuje pomoc, zavolá své národní Asistenční centrum, a to mu ji poskytne. Výhodou asistenčních center ve více zemích je možnost komunikace řidičů v jejich rodném jazyce. Kontaktní osobou je přímo specialista na vozy Scania a v některých případech se problém vyřeší přímo po telefonu. Asistenční centra nabízí zákazníkům své standardní servisní služby Scania, které jsou známé svojí kvalitou, flexibilitou a rychlostí.
Autor: Radka Strachotová
Foto: Archiv firmy Scania
 

Nové

Úspěšná demonstrace bezpečnosti nového rypadla Develon řady 9

Zveřejněno 31.10. DEVELON, dříve Doosan Construction Equipment, oznámil úspěšnou praktickou ukázku svého nového pásového rypadla DX230LC-9 o hmotnosti 23 tun. Stroj byl představen na testovacím polygonu v Compiègne ve Francii, kde prokázal nejen vysoký výkon, ale… celý příspěvek

Ascendum in the Iron: Jak vypadala největší show se stroji Volvo v Česku?

Zveřejněno 29.10. V pískovně v Bratčicích u Brna se ve dnech 23.–25. září uskutečnila dosud největší předváděcí akce stavebních strojů Volvo v České republice – Ascendum in the Iron. Společnost ASCENDUM Stavební stroje Czech zde přivítala bezmála 400 zákazníků a… celý příspěvek

Stroje, příslušenství a skvělá atmosféra v srdci Beskyd. To byly DEMO DAYS 2025

Zveřejněno 27.10. Ve dnech 19. a 20. září 2025 se v Kunčicích pod Ondřejníkem uskutečnily DEMO DAYS 2025 – dvoudenní přehlídka stavební techniky a příslušenství, kterou společně připravily firmy ASbud Česká Republika a HOŠEK Trade. V krásném prostředí u rybníka pod… celý příspěvek