e-shop RENOMAG
Dnes je 12.12. – svátek slaví Simona

Řidiči Scania budou mít k dispozici v Bratislavě nové Asistenční centrum

Zveřejněno: 19. 2. 2004

Společnost Scania otevře v Bratislavě během prvního čtvrtletí letošního roku nové Asistenční centrum, které bude zabezpečovat servis zákazníkům Scania na Slovensku, v České republice a v Maďarsku. Centrum bude otevřeno 24 hodin denně a 365 dní v roce. Sídlo Asistenčního centra bude v prostorách společnosti Scania Slovakia.


Scania v současnosti provozuje v Evropě 10 asistenčních center v zemích jako jsou Německo, Švédsko, Velká Británie, Itálie, Španělsko, Francie, Nizozemsko, Belgie, Portugalsko a Řecko. Kromě toho má Scania další centra v Latinské Americe (Brazílie, Mexiko a Argentina), v Jižní Koreji a v Jižní Africe. Nové centrum na Slovensku se stane součástí této globální asistenční organizace.

„Naší strategií je rozšiřovat sí. asistenčních center tak, abychom mohli zachovat přímý kontakt se zákazníky i se servisy v regionech. V rámci integrovaného systému mezi centry se nám daří poskytovat rychlé a efektivní služby. Navíc chceme poskytovat služby v lokálních jazycích a s dobrou geografickou dostupností. Rozhodli jsme se umístit regionální Asistenční centrum do Bratislavy pro její strategickou polohu, dobré jazykové schopnosti místních obyvatel a vysokou kvalifikaci zaměstnanců Scania. Asistenční centrum v Bratislavě bude velmi důležité pro vývoj našich servisních služeb ve střední Evropě,“ řekl Jan Björklund, ředitel globálního systému asistenčních center. Práce Scania Assistance spočívá především v řešení aktuálních nebo kritických problémů, jako jsou např. technické problémy nebo nehody. Navíc centrum poskytuje praktickou pomoc řidičům v rámci plnění jejich transportních úkolů.


To znamená, že kontaktuje servis oprav pro nákladní automobily, zabezpečí odtažení vozidla, opravu pneumatik, pomůže při nedostatku paliva nebo v případě nebezpečí atd. „Otevřením Asistenčního centra zdokonalujeme služby pro naše zákazníky. Vozový park Scania se v našem regionu neustále zvětšuje a prostřednictvím nového Asistenčního centra poskytneme ten nejlepší možný servis i v nočních hodinách,“ říká Peter Pelech, vedoucí Asistenčního centra Scania Slovakia. V případě, že řidič potřebuje pomoc, zavolá své národní Asistenční centrum, a to mu ji poskytne. Výhodou asistenčních center ve více zemích je možnost komunikace řidičů v jejich rodném jazyce. Kontaktní osobou je přímo specialista na vozy Scania a v některých případech se problém vyřeší přímo po telefonu. Asistenční centra nabízí zákazníkům své standardní servisní služby Scania, které jsou známé svojí kvalitou, flexibilitou a rychlostí.
Autor: Radka Strachotová
Foto: Archiv firmy Scania
 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek