Řidiči Scania budou mít k dispozici v Bratislavě nové Asistenční centrum
Zveřejněno: 19. 2. 2004Společnost Scania otevře v Bratislavě během prvního čtvrtletí letošního roku nové Asistenční centrum, které bude zabezpečovat servis zákazníkům Scania na Slovensku, v České republice a v Maďarsku. Centrum bude otevřeno 24 hodin denně a 365 dní v roce. Sídlo Asistenčního centra bude v prostorách společnosti Scania Slovakia.
Scania v současnosti provozuje v Evropě 10 asistenčních center v zemích jako jsou Německo, Švédsko, Velká Británie, Itálie, Španělsko, Francie, Nizozemsko, Belgie, Portugalsko a Řecko. Kromě toho má Scania další centra v Latinské Americe (Brazílie, Mexiko a Argentina), v Jižní Koreji a v Jižní Africe. Nové centrum na Slovensku se stane součástí této globální asistenční organizace.
„Naší strategií je rozšiřovat sí. asistenčních center tak, abychom mohli zachovat přímý kontakt se zákazníky i se servisy v regionech. V rámci integrovaného systému mezi centry se nám daří poskytovat rychlé a efektivní služby. Navíc chceme poskytovat služby v lokálních jazycích a s dobrou geografickou dostupností. Rozhodli jsme se umístit regionální Asistenční centrum do Bratislavy pro její strategickou polohu, dobré jazykové schopnosti místních obyvatel a vysokou kvalifikaci zaměstnanců Scania. Asistenční centrum v Bratislavě bude velmi důležité pro vývoj našich servisních služeb ve střední Evropě,“ řekl Jan Björklund, ředitel globálního systému asistenčních center. Práce Scania Assistance spočívá především v řešení aktuálních nebo kritických problémů, jako jsou např. technické problémy nebo nehody. Navíc centrum poskytuje praktickou pomoc řidičům v rámci plnění jejich transportních úkolů.
To znamená, že kontaktuje servis oprav pro nákladní automobily, zabezpečí odtažení vozidla, opravu pneumatik, pomůže při nedostatku paliva nebo v případě nebezpečí atd. „Otevřením Asistenčního centra zdokonalujeme služby pro naše zákazníky. Vozový park Scania se v našem regionu neustále zvětšuje a prostřednictvím nového Asistenčního centra poskytneme ten nejlepší možný servis i v nočních hodinách,“ říká Peter Pelech, vedoucí Asistenčního centra Scania Slovakia. V případě, že řidič potřebuje pomoc, zavolá své národní Asistenční centrum, a to mu ji poskytne. Výhodou asistenčních center ve více zemích je možnost komunikace řidičů v jejich rodném jazyce. Kontaktní osobou je přímo specialista na vozy Scania a v některých případech se problém vyřeší přímo po telefonu. Asistenční centra nabízí zákazníkům své standardní servisní služby Scania, které jsou známé svojí kvalitou, flexibilitou a rychlostí.
Nové
Variantné modulárne riešenia kompaktného nakladača Valet 150 a jeho prídavných zariadení
Zveřejněno 3.4. Kompaktný nakladač Valet 150 vznikol v rámci vývojového projektu na Ústave automobilového inžinierstva a konštruovania Strojníckej fakulty Slovenskej Technickej Univerzity v Bratislave. Postupne vznikali variantné riešenia tohto mobilného pracovného… celý příspěvek
Těžba v arizonských dolech bude automatizovaná
Zveřejněno 1.4. Ve významné arizonské těžební lokalitě Bagdád bude předán celý proces těžby dálkově řízeným strojům. Klíčovým prvkem inovace je systém Cat MineStar Command for Hauling, který přináší zásadní změny v oblasti bezpečnosti, produktivity i efektivity. celý příspěvek
Hutnicí techniku Bomag nyní pořídíte s extra slevou a rozšířenou výbavou
Zveřejněno 29.3. Společnost NorWit, oficiální distributor ručně vedené hutnicí techniky Bomag, připravila pro letošní stavební sezonu cenovou akci na vybrané stroje tohoto výrobce. celý příspěvek