e-shop RENOMAG
Dnes je 18.12. – svátek slaví Miloslav

Renault Trucks představuje nový Renault Master na CVS v Birminghamu

Zveřejněno: 17. 9. 2014

U příležitosti Commercial Vehicle Show v Birminghamu byl slavnostně představen nový Renault Master. Nový Renault Master v nabídce od 2,8 do 4,5 t má nový design, nové výkony, technologii bi-turbo, sériové systémy ESC a Eco-Mode, které podporují nižší spotřebu paliva.

Commercial Vehicle Show, na které se slavnostně představil nový Renault Master, se konal v Birminghamu od 29. dubna do 1. května 2014. Nový Renault Master ukázal, že dokonale odpovídá potřebám zákazníků v městském prostředí: v nabídce od 2,8 do 4,5 t, ve verzi furgon, podvozek, dvojitá kabina, kombi, bus, plošina s kabinou, s předním nebo zadním pohonem, jednomontáží nebo dvojmontáží pneumatik, robotizovanou nebo manuální převodovkou.

Renault Master větší komfort z jízdy a nižší spotřeba paliva

Nový Renault Master je vybaven technologií dvou turbodmychadel umístěných za sebou, tzv. bi-turbo (motory 135 k a 165 k). Tato technologie pracuje s výkonem jednoho nebo obou turbodmychadel současně a využívá tak maximálního plnícího tlaku ve všech režimech používání motoru. Pro řidiče se tato technologie odráží v komfortu jízdy, zvýšeným výkonem a současně i nižší spotřebou paliva a nižšími emisemi CO2.

Zákazník, který se rozhodne pro nový Renault Master, může dále snižovat spotřebu paliva prostřednictvím systému Eco-Mode. Verze s motory 135 k a 165 k jsou tímto systémem vybaveny sériově. Řidič může optimalizovat svoji spotřebu paliva jednoduchou aktivací na přístrojové desce. Nový Renault Master nabízí dále sériově pro verze 135 k a 165 k systém Stop & Start, který automaticky vypne motor při zastavení vozidla. Motor se znovu nastartuje po sešlápnutí pedálu spojky nebo při zařazení rychlosti. V kombinaci s technologií bi-turbo mohou tyto systémy dosáhnout snížení spotřeby pohonných hmot až o 10 %.

Nový Renault Master je vybaven motorem o objemu 2,3 l Euro 5 a nabízí širokou škálu výkonů: 5 výkonů (110 k až 165 k) pro vozidla vybavena manuální převodovkou a dva výkony (125 k a 150 k) pro vozidla případně vybavená robotizovanou převodovkou.

Bezpečnostní prvky

Všechny verze nového Renault Master jsou sériově vybaveny systémem elektronické kontroly stability trajektorie vozidla ESC. Pro snadnější ovládání a optimální bezpečnost je v systému ESC integrován pomocný systém rozjezdu do svahu (Hill Start Aid), posilovač nouzového brzdění (Emergency Brake Assist), systém elektronické kontroly trakce (Extended Grip), funkce kontroly stability přípojného vozidla (Trailer Swing Assist), adaptivní kontrola nákladu (Adaptative Load Control) a systém ochrany proti převrácení (Anti rollover control systém).

Ve verzích kombi je také k dispozici systém monitorující tlak v pneumatikách. Pro větší viditelnost a maximální bezpečnost může být sluneční clona spolujezdce nového Renault Master vybavena zrcátkem. Ve chvíli, kdy je rozloženo eliminuje mrtvý úhel mezi zorným polem zpětného zrcátka a přímým výhledem z vozidla.

Změny designu

Design nového Renault Master doznal také změn. Nová kapota s mřížkou chladiče může být vybavena ochrannou zástěnou chladiče. Stejně jako ostatní vozidla nové modelové řady Renault Trucks má i nový Renault Master červený kovový štítek by Renault Trucks” umístěný na dveřích řidiče, spolujezdce a ve verzi furgon na zadní straně dveří vozidla.

Neoddělitelnou součástí jsou poprodejní servisní služby

Poprodejní služby tvoří neoddělitelnou součást nabídky vozidel Renault Trucks, proto i nový Renault Master nabízí servisní služby dokonale přizpůsobené jeho použití. Centra označená Fast & Pro nabízí zákazníkům prostor vyhrazený pro užitková vozidla, který jim umožní zkrátit čas odstávky vozidla a snížit náklady na jeho provoz a údržbu. Kvalitní nabídku služeb Renault Trucks doplňuje také smlouva o údržbě a opravách Start & Drive a optimalizované financování a pojištění.

Distribuční řada Renault Trucks nabízí nejširší nabídku na trhu s novým Renault Master, Renault Maxity, Renault Trucks D s kabinou 2 m, Renault Trucks D a Renault Trucks D WIDE.

Foto: Archiv firmy
 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek