Celkem 350 pozvaných hostů se setkalo ve výstavní hale PVA EXPO Praha, kde pro ně Renault Trucks připravil slavnostní večer nabitý bohatým programem a vyhlášenou francouzskou gastronomií. Zástupci modelových řad T, K, a D, včetně lehkých užitkových vozidel Master a Maxity, byli nedílnou součástí celého dění a originálně koncipovaného programu, pod nímž se podepsali bratři Cabanové a kterým se prolínala čtyři témata: robustnost, inovace, pohodlí a design. Na přítomné hosty čekalo mnoho překvapení, mezi nimiž bylo tím největším co do velikosti vozidlo Berliet Centaure TR 350. Českému zastoupení Renault Trucks ho speciálně na tuto akci zapůjčila ze své sbírky Fondation Berliet.
Nechyběli nejvyšší představitelé Renault Trucks SAS
Oslavu výročí si nenechali ujít ani nejvyšší představitelé Renault Trucks SAS, a tak všechny přítomné na úvod večera přivítal prezident Renault Trucks pan Bruno Blin.
Z jeho krátkého proslovu se mi do paměti vryly dvě velmi důležité myšlenky, o které se s vámi chci podělit.
Předně pan Bruno Blin zdůraznil, že ČR je velmi důležitým místem pro dopravu po celé Evropě (kéž by si to uvědomovali i naši politici při výstavbách dálnic a rekonstrukci D1). Dále pronesl: „Obchod vytváří opravdová přátelství.”
Hosty z pódia dále pozdravili generální ředitel Volvo Group Czech Republic Robert Grozdanovski a obchodní ředitel Renault Trucks ČR Štefan Krajči, který řekl: „Renault Trucks prošel v Čechách v uplynulých letech opravdu výraznou proměnou. Ne vždy byly změny a novinky, které s sebou přinášela, jednoduché a pozitivně vnímané, ale já si myslím s odstupem času, že se naši obchodní partneři a zákazníci o správnosti těchto kroků sami přesvědčili. Značka Renault Trucks má na českém trhu své pevné místo a je třeba s ní počítat. Cesta k úspěchu není snadná a je mnohdy velmi trnitá. O to víc nás těší, že si naše nové produkty získaly jak stávající zákazníky, tak i řadu nových, kterým nenabízíme jen samotná vozidla, ale globální dopravní řešení. Renault Trucks chce být i nadále jejich důvěryhodným partnerem v podnikání a drží se jedné z našich letitých hodnot: být na blízku našim zákazníkům.”
Obchodní kampaň limitované edice Renault Trucks T 520 HSC
U příležitosti 20. výročí působení na českém trhu připravila značka obchodní kampaň limitované edice Renault Trucks T 520 HSC spojenou s pětidenní cestou po francouzské Provence v květnu 2017. Na zákazníky čeká při nákupu limitované edice T 520 bonus v podobě exkluzivní cesty po jižní Francii, během které navštíví řadu zajímavých míst, jakými jsou například města Nice, Avignon nebo Marseille, a mohou se těšit na poznávání místních zvyků a samozřejmě na návštěvu vyhlášených vinařství.
Za celou redakci časopisu Stavební technika děkujeme za pozvání na úžasný slavnostní večer a značce Renault Trucks přejeme další desítky úspěšných let nejen na českém trhu.