Dnes je 8.5.

Pneumatika Dunlop na jeřáby nabízí vyšší rychlostní index

Zveřejněno: 7. 8. 2016

Výrobce pneumatik Dunlop vyslyšel požadavky svých zákazníků a zvýšil rychlostní index u své velmi populární pneumatiky určené na mobilní jeřáby.

Pneumatika Dunlop SP ER50 o rozměru 445/95R25 je speciálně navržená pro jeřáby pohybující se po všech typech povrchů. Tato vozidla musí často urazit dlouhé vzdálenosti po silnici, proto jejich provozovatelé vyžadují pneumatiky, které jim spolehlivě umožňují pohyb také při vyšších rychlostech. Nová generace pneumatiky SP ER50 nabízí rychlostní index zvýšený na 80 km/h.

Pneumatika Dunlop SP ER50 s rychlostním indexem 80 km/h
Pneumatika Dunlop SP ER50 s rychlostním indexem 80 km/h

Dunlop SP ER50 je ideální pneumatikou pro jeřáby díky svému univerzálnímu nesměrovému dezénu, odolné konstrukci a široké kontaktní ploše. Pneumatika byla vyvinuta tak, aby pokryla potřeby všech typů mobilních jeřábů, mezi něž patří jeřáby používané na stavbách, v průmyslu, při výrobě lodí a v přístavech. Při výběru vhodné pneumatiky hraje rychlost, kterou je možné se na ní pohybovat, důležitou roli. Nová pneumatika má rychlostní a hmotností index 174F (předchůdkyně měla 177E) – to představuje zvýšení maximální přípustné rychlosti ze 70 km/h na 80 km/h a maximální nosnost 6 700 kg na jednu pneumatiku.

Dezén pneumatiky SP ER50 zajišťuje vysoké manévrovací schopnosti na všech typech povrchů. Běhoun obsahuje souvislý klikatý středový pruh, jenž zlepšuje otisk pneumatiky, zabraňuje vibracím a umožňuje komfortnější jízdu. Velké drážky poskytují dobrou trakci a široká stopa pneumatiky zajišťuje stejnoměrné opotřebení. Zpevněná konstrukce a větší stabilita díky zavřeným ramenním blokům jsou u pneumatik na jeřáby rovněž velmi důležité.

Toto jsou ty nejlepší pneumatiky, které jsme kdy na našich jeřábech používali,” říká Paul Coussens, majitel jedné z největších společností půjčující jeřáby ve Velké Británii po té, co vyzkoušel nové Dunlop ER50. „Pneumatiky mají za sebou 13 250 kilometrů a nevykazují téměř žádné opotřebení. Současně neexistují ani žádné znaky teplem vytvořených nepravidelností na ramenech a v patní oblasti, což je pozoruhodné vzhledem k tomu, že tyto stroje pravidelně cestují na vzdálenosti přesahující 210 kilometrů, aniž by zastavily, aby pneumatiky nechaly vychladnout.

Autor: Ing. Petr Knap
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Inovace v podání METSO: Speciální sklápěcí korba pro vozidla v lomech

Zveřejněno 5.5. Podíváme se do německé společnosti Röhrig Granit, která se dlouhodobě zabývá těžbou a zušlechťováním přírodního kamene a minerálů. Společnost řešila, jak optimalizovat náklady v lomech při odvozu odstřelené horniny na korbách dumperů a rozhodla se… celý příspěvek

Představujeme GNSS Nivel Point 3

Zveřejněno 29.4. Zajímáte se o to, jak zpřesnit a zrychlit průběh stavebních prací a dosáhnout tak špičkové efektivity? Potřebujete všestranný a výkonný GNSS přijímač, který vám umožní změřit nebo vytyčit bod či vlastnickou hranici? Nivel Point 3 od společnosti 3gon… celý příspěvek

Systém Digga HALO: vychytávka zpřesňující vrtání

Zveřejněno 24.4. Při vrtání ovlivňuje lidský faktor zásadním způsobem finální výsledek. Pro dokonalý vrt je potřeba nejenom vrták dobře nasměrovat na začátku, ale též v průběhu práce si musíme dát pozor na odklon od kolmice. Jednoduché a zároveň velice efektivní… celý příspěvek