EMSolutions staví na výhodách telematiky – přenosu provozních dat ze stroje na dálku. K tomuto účelu jsou nové stroje Cat® vybaveny telematickým systémem Cat®Product Link™, který majiteli poskytuje všechny důležité informace z provozu stroje či celé flotily. Výhodou EMSolutions je propojení již osvědčených prvků servisní péče, jako je preventivní údržba, opravy, poradenství, technické inspekce TA1 nebo analýzy olejových vzorků S.O.S; s daty, získanými prostřednictvím Cat®Product Link™.
„Provádění proaktivního servisu pomocí telematicky získaných dat otevírá úplně novou dimenzi servisních služeb pro naše zákazníky,” komentuje novinku manažer Product Support společnosti Zeppelin CZ, Ing. Martin Jelínek a dodává: „Díky datům získávají zákazníci lepší přehled o skutečném technickém stavu stroje a my jim můžeme nabídnout mnohem efektivnější poprodejní služby.”
Další výhodou EMSolutions je jeho variabilita – majitelé strojů Cat® si mohou vybrat z pěti odstupňovaných úrovní (level 1–5) servisních služeb a řešení.
EMSolutions Level 1
V rámci úrovně EMSolutions Level 1 získává majitel stroje komplexní informace o jeho provozu – může sledovat jeho polohu, počet motohodin, vytíženost v %, spotřebu paliva apod. Informace, přenášené prostřednictvím technologie Cat®Product Link™ se provozovateli zobrazují přes webové rozhraní VisionLink®, které může být nainstalováno jak na běžném stolním počítači, tak na „chytrém” telefonu.
EMSolutions Level 2
Úroveň EMSolutions Level 2 znamená, že provozovatel stroje obdrží od Zeppelin CZ každý měsíc pravidelný INFORM REPORT – tedy podrobnou analýzu získaných provozních dat. Důležitou součástí analýzy je i referenční srovnání, na základě kterého provozovatel uvidí, jak si jeho stroj nebo flotila stojí v porovnání s podobnými stroji v regionu Střední Evropy.
Prostřednictvím INFORM REPORTU získává provozovatel také informace, jak posádka stroj ovládá. V případě zjištění nesprávného postupu, pak provozovatel může využít služeb proškolení posádky prostřednictvím specializovaného technika společnosti Zeppelin CZ.
„Pokud majitel stroje uvidí, že u stejného typu stroje bude v okolních zemích průměrný počet motohodin naprázdno 20 procent, ale u jeho firmy je to 45 procent, pak ví, že něco je špatně. Pak už záleží jen na něm, jak s těmito údaji bude nakládat,” dodává k INFORM REPORTU Martin Jelínek.
EMSolutions Level 3
Zařazení stroje pod proaktivní dohled CONDITION MONITORING1), dodávky balíčků údržbových náhradních dílů, technická prohlídka TA1 po 1000 odpracovaných hodinách nebo analýza olejových vzorků a chladicích kapalin S·O·SSM v laboratoři Zeppelin CZ – to jsou některé z nadstavbových služeb úrovně EMSolutions Level 3.
„Tato úroveň bude vyhovovat zejména zákazníkům, kteří mají vlastní kapacity – mechaniky i dílny. My jim poskytneme všechny možné informace, naše odborné analýzy, doporučení a náhradní díly, údržbu a servis stroje si ale provádějí sami,” říká o třetí úrovni Martin Jelínek.
EMSolutions Level 4
Včasná a pravidelná preventivní údržba v rozsahu stanoveném výrobcem je základem úrovně EMSolutions Level 4 a je důležitá z hlediska efektivity a plánování provozních nákladů. Kromě již zmíněných nástrojů preventivní péče včetně proaktivního dohledu (viz level 3) získává provozovatel v rámci této úrovně preventivní údržbu včetně potřebných údržbových náhradních dílů a olejů a práce mechanika.
EMSolutions Level 5
Úroveň EMSolutions Level 5 představuje komplexní péči o stroj či flotilu způsobem tzv. „od A do Z”. Kromě výhod, obsažených v úrovni 1–4, získává provozovatel v balíčku i opravy strojů Cat® včetně dodávek náhradních dílů; a to v rozsahu servisní smlouvy CSA KOMPLEX.
„Zařazením do úrovně 4 nebo 5 přenechává majitel starost o stroje nám a může se tak plně soustředit pouze na vlastní byznys,” uzavírá Martin Jelínek. Podrobnější informace o balíčcích servisních služeb EMSolutions, včetně možností financování, vám rádi poskytnou prodejci servisních služeb společnosti Zeppelin CZ. Více na www.zeppelin.cz.