Na základě praktických zkušeností řidičů a konzultacích s nimi navázali na modulový systém spací kabiny Topline, kterou prodloužili o 130 cm. Díky tomu tak získává řidič výjimečně prostorný a pohodlný interiér. Celková délka podvozku tahače odpovídá vozu Scania T 4×2.

Kabina pro práci i odpočinek
Projekt kabiny vychází ze standardní kabiny Scania R-cab, v níž jsou ovládací prvky řidiči pohotově po ruce. Ten se do obytné, prodloužené části kabiny dostane po odsunutí sedadla a sklopením volantu. Kabina má zvýšenou střechu, dvojité zasklení oken, sklápěcí schůdky, spojlery, vytápění je řešeno jako nezávislé na chodu motoru. Vstup do vozidla zabezpečuje systém VPS. Odpružení kabiny je dvoubodové, vzduchové, kožená sedadla s integrovanými bezpečnostními pásy jsou vzduchově odpružena. Výška interiéru je 230 cm.
Interiér kabiny je vybaven křeslem se skládacím stolkem, lůžkem o rozměrech 90×200 cm, které se nemusí skládat,

Osvětlení zajišťují hlavní světla ve stropě kabiny a bodová světla, umístěná na dalších místech. Jako zdroje elektrické energie lze použít přídavné generátorové jednotky. Kabina je vybavena dodatečnou izolací pro maximální zamezení vlivu nepříznivých povětrnostních podmínek. Zavazadlový prostor je tvořen uzamykatelnými skříňkami po stranách kabiny, skříňka za řidičem slouží pro nářadí a odpad. Dobře vyřešena byla její přístupnost jak z kabiny, tak z vnějšku. Cennosti si řidič uloží do sejfu, pevně zabudovaného do kabiny.
V Praze byla kabina Scania eXc instalována na třínápravovém tahači třídy L pro mezikontinentální přepravu - Scania R164LA6×2NA 580.