AsBud: Nová generace strojů Yanmar
Dnes je 2.7. – svátek slaví Patricie

Nový D-Max přijíždí s širokými možnostmi výbavy a novým motorem

Zveřejněno: 7. 1. 2018

Hned na úvod je třeba zmínit, že se nejedná o kompletně novou generaci terénního pick-upu, ale o modernizovanou stávající. Změny naleznete v exteriéru, inovace v interiéru, nový D-Max má nový motor či převodovky.

Pokud jde o vzhled, inovovaný model D-Max se dočkal decentních vnějších úprav. Všimnout si můžete nové konstrukce mřížky, nárazníku, kapoty a zadních partií, které mají agresivnější vzezření či denní LED osvětlení.

Zatímco se celkové uspořádání interiéru nezměnilo, existuje několik inovací i zde. Uvnitř nalezneme v závislosti na daném stupni výbavy vozu nový 7palcový dotykový informační systém, vyhřívaná a elektricky nastavitelná vnější zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, 8 reproduktorů, nový multifunkční informační displej s ukazatelem převodů, bezklíčkové otevření vozidla a startování motoru či couvací kameru.

Hlavní změnou je však motor, který je čistší a efektivnější. Starý motor o objemu 2,5 l a 3,0 l byl nahrazen novým Turbodieselem o objemu 1,9 l, s výkonem 164 koní a točivým momentem 360 Nm. Ač je objem motoru nižší než u předchůdce, výkon se zvýšil a bez problémů zvládá dostat těžké náklady o hmotnosti až 3,5 t do pohybu. Na korbě můžete vozit náklad o hmotnosti až 1,2 t. Samozřejmostí je pohon všech kol. Motor nevyužívá systém SCR, tudíž odpadá doplňování močoviny, plní však normu Euro 6.

Novinkou jsou také dvě zcela nové převodovky – manuální a automatická. Poprvé je možnost vůz vybavit 6stupňovou manuální a automatickou převodovkou, a to i v základní verzi.

Isuzu D-Max
Isuzu D-Max

Pracant na míru

Většina stávajících zákazníků, kteří obecně kupují D-Max pro jeho praktičnost, nebude zklamána. Isuzu nabízí tři možnosti provedení kabin a tím také nákladního prostoru o nejrůznější délce – provedení Single Cab, Space Cab, Double Cab. Dokonce je možné objednat vůz pouze s šasi bez korby, což se využije pro montáž nejrůznějších nástaveb, jako jsou sypače, skříňové nástavby a sklopné korby. Isuzu spolupracuje s výrobcem komunálního příslušenství, takže je možné vozy využívat například při odhrnování sněhu a jiných údržbových pracích ve městech nebo průmyslových oblastech. Motor poskytuje pro tyto práce dostatek výkonu a točivého momentu. V náročném terénu pomohou asistenční systémy, jako je asistent rozjezdu do kopce nebo asistent jízdy z příkrých svahů. Nově jsou k dispozici 18palcová kola z lehkých slitin. Mimo různá provedení kabin je vůz možné vybírat ve třech výbavových stupních Basic, Custom, Premium a nově Premium+ s navigačním systémem. Ani barvy nebyly opomenuty, na výběr je mezi osmi barevnými provedeními.

Na nové vozy Isuzu D-Max se vztahuje záruka pět let nebo do najetí 100 000 km (podle toho, co nastane dříve).

Autor: Milan Jedlička
Foto: Autor a Isuzu

Tématické tagy

 

Nové

Výhody spojení Rototiltu a nivelace NOVATRON

Zveřejněno 30.6. V moderním stavebnictví už nehraje hlavní roli jen síla stroje. Rychlost, přesnost a efektivita práce jsou dnes klíčem k úspěchu – a právě spojení tiltrotátoru ROTOTILT a nivelace NOVATRON posouvá schopnosti klasického bagru na zcela novou úroveň. celý příspěvek

Develon na veletrhu Bauma 2025 představil novou řadu „-9“ pásových rypadel

Zveřejněno 27.6. Jak už jsme zmínili v minulém čísle Stavební techniky, Develon se na veletrhu Bauma zaměřil na inovace a hlavním tahákem se stala nová modelová řada pásových rypadel s označením „-9“. Pásové rypadlo DX230LC-9 o provozní hmotnosti 23 tun bylo… celý příspěvek

Veletrh Bauma 2025: fakta a dojmy

Zveřejněno 26.6. Letošní veletrh Bauma 2025, který se konal od 7. do 13. dubna na mnichovském výstavišti, se opět stal impozantním, a to jak s pohledu statistiky, tak také z pohledu a názorů vystavovatelů a návštěvníků. A protože jsme byli – coby novináři – jeho… celý příspěvek