RENOMAG

Návěsy a přívěsy pro těžkou a nadrozměrnou dopravu

Zveřejněno: 25. 6. 2011

VLADYKA, s.r.o. – to je široká nabídka speciálních návěsů a přívěsů pro těžkou a nadrozměrnou dopravu. Jejím hlavním obchodním partnerem je německá firma GOLDHOFER AG, která patří na špici světových výrobců těchto speciálních vozidel.

Návěsy a přívěsy pro těžkou a nadrozměrnou dopravu

Jak říká zakladatel společnosti Jaroslav Vladyka, „GOLDHOFER je ve světě dopravců těžkých vah opravdu velkým pojmem. Tuto značku zastupujeme na českém a slovenském trhu již od roku 1995. Dalšími našimi obchodními partnery, které zastupujeme, jsou značky CARNEHL, EBERT a ALTEC.

Na všechny dodávané výrobky poskytuje firma záruční i pozáruční servis a rychlou distribuci náhradních dílů. Za šestnáct let obchodní činnosti se jí podařilo soustředit do svého portfolia ty nejkvalitnější značky v jednotlivých oborech. Vždyť právě kvalita zboží, slušnost a profesionální jednání se zákazníkem je jejím prvořadým kritériem.

Nový modulový systém GOLDHOFER řady XLE

S kompaktním systémem THP/XLE nabízí firma Goldhofer zásadní přednosti a unikátní řešení ve třídě užitečného zatížení 25–100 tun. Základem vozidel jsou moduly s výkyvnými nápravami a hydraulickým vyrovnáváním ±300 mm, s nízkou vlastní hmotností, které zároveň umožňují vysoké zatížení náprav. Zabudované dvouokruhové nucené hydraulické řízení reaguje optimálně na úhel zatáčení tahače až do max. řídícího úhlu 70°.

Díky unikátnímu patentovanému systému uložení teleskopu vykazují návěsy nejdelší ložnou plochu při roztažení současně s nejkratší délkou vozidla v základním stavu. Toto uložení teleskopu rovněž umožňuje zabudování průběžné hluboké a široké bagrové prohlubně v podvozku. Kompaktní třída Goldhofer je zdokonalena zpětnou vazbou od uživatelů a představuje optimální, ekonomicky výhodnou a především úspornou alternativu přepravy.


Třínápravový návěs GOLDHOFER

Tak jako ostatní řady, také typová modifikace XLE vyniká jednoduchou obslužností, flexibilitou a především bezpečností. Nový typ vozidla je tvořen ze 2 až 8 náprav. Přitom jsou vpředu k dispozici jedno, dvou nebo třínápravové plošinové podvozky. Zadní kompaktní dvou až třínápravové podvozky nabízejí šířku vozidla 2550 nebo 2750 mm, čtyř a pětinápravové podvozky zase šířku 2750, 2850 a 3000 mm. Průchozí, až 950 mm široká bagrová prohlubeň, umožňuje hluboké ukládání velkých bagrových ramen. K hospodárnosti a fle xibilní přepravě různého zboží jsou k dispozici variabilní lože o nosnosti převyšující 100 tun.

Nově byla vyvinuta bagrová lože s extrémní roztažitelnou délkou při zachování nízké vlastní hmotnosti. Tato možnost roztažení, kterou nabízí jen firma Goldhofer, dává přepravcům možnost velmi krátké délky soupravy při jízdě bez nákladu, avšak s možností extrémně dlouhé roztažené ložné plochy v hlubině při přepravě nákladu.


Osminápravový hlubinný podvalník GOLDHOFER

Sklápěcí návěsy a přívěsy CARNEHL

Značka CARNEHLse na trhu s těžkou nákladní technikou úzce specializuje na výrobu sklápěcích návěsů a přívěsů pro převoz sypkých materiálů. Jedná se také o jednu z prvních značek, která začala vyrábět skořepinové vany z oceli Hardox. Na trhu jsou v současnosti nabízeny velkoobjemové, ocelové i hliníkové návěsy do 69 m3 a návěsy s posuvnou podlahou pro převoz štěpky, kůry, pilin, gumy apod. do 100 m3.


Vanový sklápěcí návěs Hardox firmy CARNEHL

KOMBI návěs, se sklápěním dozadu, je konstruován tak, aby jeho korba byla vysoce odolná, a zároveň velmi lehká. Je vyroben v kombinaci hardox/hliník. V nabídce jsou rovněž velmi kvalitní kontejnerové podvozky, které jsou oblíbené především díky své univerzálnosti. Tyto návěsy přispívají k snadné manipulaci s těžkými kontejnery.


Velkoobjemový hliníkový návěs CARNEHL

Speciální vozidla EBERT

Podvalníky EBERT jsou prioritně určené pro přepravu těžkých lesních strojů, ale také na přepravu dřeva. Vyznačují se maximální nosností při zachování minimální vlastní hmotnosti. Základem samonosné konstrukce je předepjatý rám z vysoce pevné ocelové slitiny. Stabilní konstrukce vnějšího rámu zajišťuje bezproblémové upnutí klanic „Exte”. Samonosná konstrukce rámu a její provedení vylučuje zaklesnutí řetězů lesních strojů v horní ložné ploše podvozku. Průběžná plochá hlubina je bez kolových prohlubní, což je ideální pro převoz pásových vozidel. Podvalníky EBERT jsou sériově vybaveny vzduchovým odpružením, tak je dosaženo minimální přepravní výšky při maximální světlosti. Předností těchto podvalníků je lehké ovládání nájezdových ramp pomocí „zkrutné tyčové pružiny”.

V nabídce je dvounápravový hlubinný přívěs o nosnosti 16,2 tun. Vozidla s přepravní výškou 150–250 mm nad vozovkou, šířka je variabilní, tzn. 2 550 resp. 2 750 mm, délka ložné plochy v hlubině 6 750 mm, samozřejmostí jsou homologovaná označení nadrozměru vytahovacími výstražnými tabulkami červená/bílá.

Třínápravový hlubinný přívěs se samořiditelnou nápravou o nosnosti 18 t (technicky 24 t). Přepravní výška 150–250 mm nad vozovkou, přepravní šířka 2 550 až 3 000 mm s vytahovacími výstražnými tabulkami červená/bílá. Ložná plocha s délkou v hlubině až 5 260 mm (prodloužená verze).

Dvounápravový hlubinný návěs s nuceně řízenými nápravami a nosností 26 t, přepravní výška 150–250 mm nad vozovkou, přepravní šířka 2 550 až 3 000 mm s vytahovacími výstražnými tabulkami červená/bílá.

Ložná plocha v hlubině má délku 8 750 mm (+3 600 mm nad podvozkem).


Dvounápravový návěs EBERT

ALTEC – nakládací technika

Výrobky ALTEC pokrývají svým standardním programem největší část běžně se vyskytujících situací při nakládání a přepravě. Sortiment firmy obsahuje především nakládací rampy, nájezdy a přemostění z hliníkových slitin a oceli. Součástí nabídky jsou rovněž pomocné nájezdy a rampy pro vozíčkáře. Hlavní výhodou nakládací techniky ALTEC je poměr nízké vlastní hmotnosti a schopnosti snést vysoké zatížení. Výrobky jsou ověřovány německou státní zkušebnou GS a odpovídají příslušným normám.


Nakládací rampa ALTEC
Kontakty:
VLADYKA, s.r.o.
Tovární 1112, 537 01 Chrudim
Tel.: +420 469 319 795
E-mail: vladyka (zavináč) vladyka (tečka) cz
http://www.vladyka.cz
(aktualizace kontaktu: 4. 5. 2010)
Autor: Jaroslav Honzík
Fotografie: Archiv firmy

Diskuze k článku

počet příspěvků: 1, poslední 12.11.2017 11:52, vstoupit do diskuze

Stránky stavebni-technika.cz používají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. (beru na vědomí)