Dnes je 28.11. – svátek slaví René

Nákladní Ford opět v ČR

Zveřejněno: 24. 2. 2018

Společnost Ford Trucks International oznámila poslední lednový den na tiskové konferenci v Praze vstup do České republiky.

Tahače v prvé řadě míří na stavební sektor a vnitrostátní dopravu
Přidat na Seznam.cz Přidat na Google News

Jen krátce po druhé světové válce byly na českých silnicích k vidění nákladní Fordy. Poté několik lehčích vozů jezdilo v rámci logistik ambasády USA a příležitostně jsme mohli vidět nákladní Ford na našich silnicích pouze s cizí registrací. Nyní se tedy situace zásadně mění. Nákladní automobily Ford Trucks budou na českém trhu zastoupeny třemi výrobními řadami – silničními tahači, stavebními podvozky a rozvážkovými vozidly. Importér je přesvědčen, že i v tvrdém konkurenčním prostředí má nákladní Ford co nabídnout.

Vozidla Ford Trucks

Vozidla Ford Trucks se opírají především o kvalitu, odolnost, efektivitu a nízké celkové provozní náklady. Tyto vlastnosti jsou zároveň základními kameny globální strategie značky Ford Trucks. Vozidla vyráběná v tureckém Inonu v sobě spojují moderní technologie a dovednosti progresivního týmu vývojových a výrobních pracovníků s inovativním přístupem ve vývoji materiálů a výrobě jednotlivých komponentů a agregátů, včetně moderních motorů. Jen pro doplnění, v Turecku se vyrábí pro evropský Ford také LUV Transit, Connect a Curier.

Tři řady vozidel Ford Trucks jsou nyní v nabídce na českém trhu
Tři řady vozidel Ford Trucks jsou nyní v nabídce na českém trhu

Nákladní automobily Ford Trucks jsou osazeny 13litrovými motory Ecotorq s výkonem 420 a 480 koní, případně 9litrovými motory s výkonem 330 koní. Motory splňují přísné emisní požadavky dle normy Euro 6c. Hnací trakt je doplněn automatizovanými nebo manuálními převodovkami ZF. Nákladní Fordy disponují širokým výběrem kabin a podvozky v konfiguracích 4×2, 6×2, 6×4, 8×2 a 8×4 nabízí uplatnění pro celou řadu zákaznických aplikací. Řidič má kromě moderní pohodlné kabiny k dispozici řadu asistenčních systémů, jako např. LDWS, AEBS, které mu pomáhají při jeho práci a celkově zvyšují bezpečnost jízdy s vozidly.

S prodejem vozidel Ford Trucks jsou spojeny také vysoce kvalitní poprodejní služby. „Se servisem nákladních vozidel a autobusů máme téměř dvacetileté zkušenosti. V naší síti se pravidelně staráme o více než 6 000 nákladních vozidel a 1 500 autobusů” uvádí Luboš Cekr, předseda představenstva společnosti KAR group, druhého akcionáře importéra vozidel Ford Trucks. „Poskytování poprodejních služeb na vysoké úrovni v rámci naší servisní sítě i u smluvních partnerů podpoří naše prodejní plány s novou značkou nákladních vozidel” doplňuje Cekr, jehož servisní síť patří mezi největší v ČR.

Pokud jde o segment vozidel určených pro stavebnictví, importér nabídne podvozky s konfigurací 4×2, 6×2, 6×4 a 8×4 s celkovou hmotností až 41 tun. Podvozky určené pro distribuci či komunální sektor mohou mít celkovou hmotnost až 39 tun a nabízené konfigurace budou 4×2, 6×2 a 8×2.

Ford Trucks International

Ford Trucks International patří mezi největší výrobce nákladních vozidel s celkovou hmotností nad 16 tun na světě. Ve výrobním závodě v tureckém Inonu se kromě nákladních vozidel vyrábí také motory, nápravy a další komponenty pro modelovou řadu Ford Transit. Ford Trucks prodává svá vozidla ve více než 25 zemích střední a východní Evropy, Ruska a SNS, Blízkého Východu a Afriky s cílem rozšířit distribuční síť do 50 zemí v roce 2020.

Import do České republiky bude zajišťovat společnost F TRUCKS a.s., která vznikla za účelem dovozu a distribuce nákladních vozidel Ford Trucks. Zakladateli a akcionáři společnosti jsou AUTO IN s.r.o., jeden z největších autorizovaných prodejců vozidel Ford v ČR a KAR group a.s, provozovatel jedné z nejširších servisních sítí pro nákladní vozy a autobusy v ČR.

Autor: Mgr. Jiří Krenar
Foto: Archiv firmy Ford
 

Nové

Nejmodernější návěsy s termoizolovanou korbou budou jezdit v České republice

Zveřejněno 19.10. Společnosti Schwarzmüller s.r.o. se podařilo uspět ve velmi náročném výběrovém řízení u jedné z největší ryze české stavební společnosti IMOS Brno a.s., působící již dlouhodobě na českém stavebním trhu, které se týkalo dodávky sklápěcích tříosých… jít na článek

Nový kolový nakladač Doosan DL420-7 na trhu

Zveřejněno 16.10. Společnost Doosan Infracore Europe uvedla na trh nový kolový nakladač DL420-7 Stage V. Ten ve srovnání s předchozí generací Stage IV přináší zcela nový design, poskytuje vyšší výkon, vyšší palivovou účinnost a vylepšené prostředí pro obsluhu. jít na článek

Stroje na stavbě metra D: Upoutá rýpadlo na ražbu tunelů nebo speciální nakladač

Zveřejněno 13.10. Práce na lince D pražského metra se zatím točí především kolem geologického průzkumu, papírování a výběrových řízení. I tak ale na staveništích najde fanoušek techniky množství zajímavých strojů, které upoutají již z fotografií. Pojďme si některé z… jít na článek