Intermat (Paříž, 16. až 21. dubna 2012), mezinárodní výstava strojů a technologií pro stavební průmysl, byl ideálním prostředím pro předvedení dvou nových klenotů značky MB: desetitunové lžíce BF 150 s titulem největší drticí lžíce na světě a pak lžíce MB-L, nejmenší, kterou společnost vyrábí.
Nová lžíce BF 150.10, která je vhodná pro rýpadla od 70 tun nahoru, je ideální pro práce ve velkých lomech, protože zde může dosáhnout vysoké produktivity a účinnosti.
Na druhé straně, pro práce s mnohem menší technikou, jako jsou malé nakladače, traktorbagry a minibagry, je skutečnou perlou praktičnosti a účinnosti lžíce MB-L: je malá, ovládatelná a s vysokou výtěžností. Je navíc způsobilá k drcení jakéhokoliv materiálu a tak může vyhovět mnoha požadavkům zákazníků firmy MB.
Trvalé úsilí o spokojenost zákazníků a nepřetržité zdokonalování jako důsledek firemní politiky směrované ke 100% kvalitě, tak to jsou hodnoty, které společnost MB S.p.A. sleduje od samého vzniku. Vysoká inovativnost jejích výrobků, uznávaná na mezinárodní úrovni také díky mnohým oceněním na různých oborových výstavách, je vnímána jako silná stránka MB. Přispělo k tomu i to, že společnost zároveň pokračuje v investicích do marketingových aktivit, výstav a reklamních kampaní.
Vedle toho tato společnost stále usiluje o naplňování zákaznických očekávání. A sice tím, že je jim tak říkajíc stále po ruce a denně naslouchá problémům, se kterými se při své práci zákazníci setkávají. To vše ve snaze nalézat vhodné řešení v různých situacích na různých místech světa, kde MB S.p.A. působí. A je to také díky těmto dlouhotrvajícím vztahům založených na důvěře, že je MB úspěšnou firmou ve výrobě drticích lžic, které zákazníkům poskytují cennou službu.
MB se účastnila veletrhu Intermat 2012 se čtyřmi výstavními plochami. Dvěma venkovními (Paris demo B005 a A010) a dvěma vnitřními (Hall 6, stand J074 and J012) tak, aby pokryla celé výstaviště a demonstrovala zmocnění, které v tomto odvětví získala.
Zatímco venkovní plochy umožňovaly návštěvníkům, aby se stali svědkem práce drticích gigantů a zažili z první ruky výhody těchto strojů přímo v nasazení, uvnitř pavilonu pokračoval předváděcí program Burlesque (Varieté), speciálně vytvořený pro MB, který měl premiéru už na veletrhu Samoter 2011. Burlesque je původně zfilmovaný americký taneční muzikál z roku 2010 se zpěvačkami Cher a Christinou Aguilerou v hlavních rolích. Návštěvníci veletrhu byli tentokrát baveni tanci u tyče v podání italské mistryně Valerie Bonalume, jejíž podoba se zpěvačkou Cher zřejmě přišla vhod.
Tato špičková sportovkyně v roli hrdinky působivě tlumočila hlavní sdělení společnosti MB k veřejnosti, totiž splynutí její vlajkové lodi, Drticí Lžíce, s nadpřirozeným světem superhrdinů. Jinými slovy, že je podobnost mezi povinnostmi, důsledností, houževnatostí a profesionalitou, které stojí za jejími akrobatickými pohyby, a stejnými vlastnostmi v procesu výzkumu a inovací, které jsou tolik zásadní pro základní hodnoty společnosti: vysokou kvalita, vysoký výkon a konkrétní výhody.
Pro ty z mála, kteří se ještě neseznámili s firmou MB a jejími produkty, byl veletrh Intermat 2012 nepochybně zlomem, kdy objevili její vysokou kompetentnost, schopnosti a dovednosti, které jsou patrné u všech pracovníků společnosti.