TRIGA - vývoj a výroba přídavných zařízení  pro stavební, těžební a zemědělské stroje
Dnes je 9.7. – svátek slaví Drahoslava

Komatsu v České republice

Zveřejněno: 14. 2. 2018

Značka Komatsu je v ČR již několik let silnou dvojkou v počtu prodeje stavebních strojů. Na takto výborném výsledku přispěl i ředitel společnosti KUHN-BOHEMIA a.s. Ing. Daniel Sys a silný tým, který kolem sebe má. Na to, jakým směrem se firma ubírá a co v nejbližším období pro své klienty chystá, jsme se zeptali přímo pana ředitele.

Firma KUHN-BOHEMIA a.s. úspěšně rozvíjí prodej produktů Topcon, ale rovněž Topcon využívá. Viděli jsme například při výstavbě dálnice D1, kde pracoval KOMA
Přidat na Seznam.cz Přidat na Google News

Pane Sysi, jak byste hodnotil minulý rok v porovnání s předešlými lety?

Minulý rok byl pro trh stavebních strojů opět stejný jako ten předchozí. Stavebnictví totiž stále očekává návrat k objemu výkonu, který dosahoval před rokem 2010. Všichni jsme již zvyklí na současnou situaci.

Co se vám loni ve firmě podařilo?

Máme novou centrálu společnosti v Čestlicích a daří se nám prodávat stroje Komatsu s novými inovativními technologiemi jako například inteligentní stroje a stroje s hybridním pohonem. Úspěšně rozvíjíme prodej produktů Topcon.

Z čeho osobně máte největší radost? Proč?

Mám radost z rostoucího počtu zákazníků, kteří věří našim produktům a službám, mám radost i ze svých spolupracovníků, kteří jsou pro ně správnými partnery.

Co chcete letos a v příštích letech zlepšovat?

Chceme dále vylepšovat naše zázemí na pobočkách, připravujeme výstavbu vlastního zázemí v Mostě, neboť Most a celé severní Čechy jsou pro nás velmi důležitý region se silnou populací velkých strojů Komatsu. V současné době máme koupený vlastní pozemek v průmyslové zóně Lajsník, zahajujeme stavební řízení a snad začneme letos i stavět.

Nová centrála společnosti KUHN-BOHEMIA a.s. v Čestlicích
Nová centrála společnosti KUHN-BOHEMIA a.s. v Čestlicích

Na konci roku jste na tiskové konferenci pro novináře oznámili, že budete v ČR prodávat celý sortiment společnosti Ammann, od strojů nad 5 tun pak budete mít dokonce výhradní zastoupení. Proč jste se k tomuto kroku rozhodli?

Soustavně hledáme příležitosti pro další rozvoj společnosti a spolupráce s firmou Ammann jde přesně tím směrem. Silniční stroje Ammann jsou moderní a na českém trhu mimořádně žádané díky své tradici.

Co nového to přinese zákazníkům?

Věřím, že přineseme zákazníkům odpovídající kvalitu poprodejních služeb rovnoměrně na celém území republiky díky naší síti poboček.

Značka Ammann při prezentaci na minulém veletrhu Intermat (konal se v dubnu 2015)
Značka Ammann při prezentaci na minulém veletrhu Intermat (konal se v dubnu 2015)

Jaký přínos očekáváte pro vaši firmu?

Očekáváme rozšíření prodejního portfolia, které výborně doplňuje sortiment výrobce Komatsu.

V letošním roce se koná v dubnu v Paříži veletrh Intermat. Bude možné tam značky Komatsu a Ammann, které prodáváte, vidět? Prozradíte, co bude pro návštěvníky na veletrhu k vidění?

Ano, na veletrhu Intermat obě značky chybět nebudou. Co se týká značky Komatsu, tak ji zde bude zastupovat více než 30 strojů, a to jak v hale, tak venku na tzv. demo-show (více v článku Komatsu na veletrhu Intermat 2018).

Děkujeme za rozhovor a přejeme úspěšný rok 2018.

Značku Komatsu bude zastupovat více než 30 strojů, a to jak v hale, tak venku na tzv. demo-show
Značku Komatsu bude zastupovat více než 30 strojů, a to jak v hale, tak venku na tzv. demo-show
Autor: Helena Hejhálková
Foto: Helena Hejhálková, archiv firmy

Oborové členění

Nové

Novinky Komatsu ve Smart Construction a stroje s inteligentním řízením (iCM)

Zveřejněno 7.7. Digitální éra ve stavebnictví je tady. Japonský výrobce stavebních strojů Komatsu nedávno představil spolu se svými partnery plán zavádění dalších stavebních kamenů tzv. „chytré stavby“ neboli Smart Construction. Nové služby pro evropské zákazníky… jít na článek

Co se opravdu povedlo, byl vývoj a výroba lopaty na čelní nakladač. Nářadí z otěruvzdorné oceli slouží ve známém lomu u Sedlčan

Zveřejněno 30.6. Asi se shodneme, že příběhy zákazníků mají nejvyšší přidanou hodnotu k produktovým informacím. Jedině praxe ukáže, nakolik je daný výrobek konkurenceschopný a s čím můžeme v realitě dennodenní dřiny počítat. Příběh z žulového lomu Deštno u Sedlčan… jít na článek

Buldozery československé výroby zůstaly jen na papíře. Trh pro ně by byl moc malý

Zveřejněno 26.6. V Československu se vyráběly v průběhu času snad všechny nejčastější druhy stavebních strojů, bohužel jsou tu i dva směry, které v tuzemsku v minulosti nedostaly příliš šanci – traktorobagry a buldozery. Oba tyto druhy strojů spojuje společný příběh… jít na článek