e-shop RENOMAG
Dnes je 19.12. – svátek slaví Ester

Jungheinrich slaví jubileum: 60. výročí vysokozdvižného vozíku s výsuvným sloupem

Zveřejněno: 3. 9. 2016

Jedinečnou historií, předním postavením na evropském trhu vysokozdvižných vozíků, kompletním sortimentem pro splnění všech zákaznických požadavků, největší světovou flotilou vysokozdvižných vozíků k pronájmu, zárukou „2Shifts1Charge”, novou Li-Ion baterií – tím vším se pyšní společnost JungHeinrich.

Při příležitosti výročí představil Jungheinrich flotilu vysokozdvižných vozíků v novém designu.

Již 60 let stohují a přepravují výkonné a spolehlivé vysokozdvižné vozíky s výsuvným sloupem zboží ve skladech celého světa. V roce 1956 vyrobil Jungheinrich první vysokozdvižný vozík s výsuvným sloupem „Ameise Stand Retrak”. Posuvný zdvihový sloup byl technologický milník. Díky němu se vozík zkrátil, zvýšila se jeho jízdní stabilita a snížila se hmotnost vyrovnávacích protizávaží.

V roce 1956 vyrobil Jungheinrich první vysokozdvižný vozík s výsuvným sloupem – "Ameise Stand Retrak".
V roce 1956 vyrobil Jungheinrich první vysokozdvižný vozík s výsuvným sloupem – "Ameise Stand Retrak".

Široký sortiment pro každého zákazníka

Dnes je Jungheinrich předním evropským výrobcem vysokozdvižných vozíků s výsuvným sloupem se širokou nabídkou výšek zdvihu a tříd nosnosti. Dodává i zvláštní provedení, např. vícecestné vysokozdvižné vozíky pro venkovní použití nebo pro břemena až do hmotnosti 15 t.

Jungheinrich určuje nová měřítka v překládce zboží vyšším zrychlením a většími rychlostmi zdvihu a spouštění. Četné technologické inovace sahají od zavedení technologie střídavého proudu až po systém tlumení výsuvu sloupu pro snížení vibrací zdvihového zařízení při naskladňování a vyskladňování.

Všechny komponenty vozíku, i software, motory a elektronické řídicí jednotky, pocházejí z vlastní výroby a jsou optimálně vzájemně přizpůsobeny. Tak je zaručen maximální výkon při minimální spotřebě energie.

Proto Jungheinrich garantuje, že vysokozdvižný vozík s výsuvným sloupem může pracovat dvě směny bez nutnosti nabíjení baterie – záruka „2Shifts1Charge”. Zákazník ušetří náklady na druhou baterii, výměnné zařízení, speciální nabíjecí prostory a nabíjecí časy. Pokud baterie nevydrží celé dvě směny, dodá Jungheinrich bezplatně novou baterii.

Se super-elastickými pneumatikami, vysokou světlostí a nosností 2 tuny je ETV C20 ideální pro kombinovaný provoz ve vnitřním a venkovním prostředí.
Se super-elastickými pneumatikami, vysokou světlostí a nosností 2 tuny je ETV C20 ideální pro kombinovaný provoz ve vnitřním a venkovním prostředí.

Nezaměnitelný nový design

U příležitosti jubilea představuje Jungheinrich flotilu vysokozdvižných vozíků s výsuvným sloupem v novém designu. Jungheinrich zavedl pro své výrobky kromě tradiční žluté také novou šedou barvu v jednotném barevném tónu. Všechny pracovní funkce a typová označení jsou zvýrazněna v jednotném akcentu zelené barvy. Ovládací prvky soloPILOT and multiPILOT a barevný displej informující o nejdůležitějších údajích vozíku byly rovněž přepracovány. Nový design zdůrazňuje technickou a ergonomickou kvalitu výrobků.

Výhody Li-Ion technologie pro vysokozdvižné vozíky s výsuvným sloupem

Na veletrhu CeMat 2016 v Hannoveru si návštěvníci mohli prohlédnout kompletní portfolio produktů firmy Jungheinrich včetně novinek, např. novou generaci systémových vozíků EKX, softwarové řečení pro logistiku Jungheinrich WMS, IS Online nebo facelift portfolia retraků ETV a ETM.

Při této příležitosti Jungheinrich také rozšířil svůj sortiment Li-Ion baterií o baterii 48 V s kapacitou 360 nebo 480 Ah. Bezúdržbovou technologii je tak možné využít i u vysokozdvižných vozíků s výsuvným sloupem a u čelních vysokozdvižných vozíků. Výkonné články Li-Ion baterií se vyznačují velmi krátkými časy nabíjení. Už po 45 minutách nabíjení se kapacita baterie zvýší o 50 %. Za 3,5 hodiny je baterie plně nabitá. Díky vysoké účinnosti při nabíjení a rekuperaci energie při brzdění lze dosáhnout úspory energie až 20  %.

Pro zajištění maximální efektivity, bezpečnosti a komfortu při denním používání jsou baterie, nabíjecí přístroj a vozík navzájem perfektně sladěny. Baterii navíc kontroluje integrovaný inovativní systém řízení baterie. Li-Ion baterie tak dosáhnou třikrát delší životnosti ve srovnání s konvenčními olověnými bateriemi.

Autor: Ing. Martin Koudelka
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek