e-shop RENOMAG
Dnes je 16.12. – svátek slaví Albína

Hydrostaticky poháněný vozík firmy Jungheinrich je vítězem testu 2008

Zveřejněno: 19. 6. 2009

Hydrostaticky poháněný vysokozdvižný vozík se spalovacím motorem (VFG 425s-435s), který uvedla na trh firma Jungheinrich začátkem roku 2008, se na trhu nejen úspěšně etabloval, ale byl redakcí odborného časopisu „Logistikwelt“ zvolen za vítěze testu 2008.

Vozík typu VFG 425–435s může přepravovat až 3 500 kg a stohovat až do výšky 7,5 m. Tento velmi tichý moderní stroj má při náročném použití podstatně nižší spotřebu než ostatní vozíky ve stejné třídě a je díky velmi nízkým emisím šetrný k životnímu prostředí (podrobné informace naleznete v časopise Stavební technika č. 6/2007, str. 14–15, http://stavebni-technika.cz/c501.


Hydrostaticky poháněný vysokozdvižný vozík se spalovacím motorem VFG 425s-435s

Důkladné testy

Nezávislí profesionální řidiči z povolání prováděli důkladné testy vozíků od různých výrobců. K uskutečnění této testovací řady vybrala redakce vysokozdvižné vozíky z aktuální sériové výroby s klasickými zvedacími sloupy se stejnou třídou nosnosti od 2,0 do 3,5 tun.

Zhodnocení vozíků provedla prostřednictvím dotazníků a také na základě volných testovacích jízd s běžnými nosiči nákladu. Vysokozdvižné vozíky byly u této příležitosti podrobeny rozsáhlým testům, mimo jiné na jízdní vlastnosti, akceleraci, stabilitu jízdy a otřesy těla.


Pohled do kabiny vysokozdvižného vozíku

Pozitivní zpětná vazba

Marek Scheithauer, vedoucí produktového managementu a marketingu pro čelní vysokozdvižné vozíky se spalovacím motorem firmy Jungheinrich k ocenění řekl: „Velmi si vážíme takového vyznamenání, které je pro nás zároveň potvrzením pozitivní zpětné vazby, kterou jsme z trhu získali.

Společnost Jungheinrich patří v celosvětovém měřítku k předním poskytovatelům manipulačních vozíků, skladové techniky, logistických systémů a služeb pro kompletní vnitropodnikovou logistiku. Na trhu v ČR je firma Jungheinrich již deset let jedničkou na trhu.


Zleva Johann Haimerl, vedoucí výrobní linky EFG & VFG, Walter Dorsch, šéfredaktor odborného časopisu „Svět logistiky“ a Dr. Tobias Harzer, vedoucí řízení výroby a marketingu VFG
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek