e-shop RENOMAG
Dnes je 17.12. – svátek slaví Daniel

demopark + demogolf 2011

Zveřejněno: 13. 3. 2011

Ve dnech 26.–28. června 2011 se bude již po 7. konat na letišti Eisenach-Kindel demopark + demogolf, největší veletrh pro odbornou péči o údržbu zeleně na volné ploše. Již nyní se připravuje vše, aby se na něj návštěvníci mohli dopravit bez jakýchkoli problémů.

O tom, jak se řeší dostupnost na veletrh demopark + demogolf pohovořil Dr. Bernd Scherer, ředitel asociace VDMA pro oblast zemědělských strojů. „Vyvinuli jsme zcela nový koncept dopravy. V oblasti personální nastavili mnohé věci jinak. A to vše tak, aby se dosáhlo lepší dopravní situace pro chystaný veletrh.

Nově k dispozici několik výjezdů z dálnic

Dále Dr. Scherer vysvětlil, že dobudovávání dálnice A4 směrem na sever s sebou přináší rozhodující zlepšení infrastruktury. To nyní umožňuje použít několik exitů při cestě na veletrh. Nejdůležitější výjezd z dálnice, Eisenach-Ost na B84, se nachází pouhé tři kilometry od výstaviště. Dále pokračoval: „I přesto však předpokládám, že pokud se návštěvníci budou chtít dostat na výstaviště co nejrychleji, bude to v ranních hodinách. Naším hlavním cílem je, aby se pokud možno všichni návštěvníci dostali při sjetí z dálnice na výstaviště do půl hodiny.


Parkovací místa na betonové ploše

Dalším příznivým aspektem je skutečnost, že letištní plocha bude v době veletrhu uzavřena. To znamená, že betonové přistávací dráhy tak budou moci být použity pro parkování a tím se parkování stane pohodlnější a navíc se umožní i rychlejší zaplňování parkovacích míst. „Kvalifikovaní „regulovčíci” navedou přijíždějící návštěvníky rychle na volná místa a tím se zajistí i rychlé a bezproblémové parkování,” zdůraznil Dr. Scherer.


Optimální dopravní situace ve večerních hodinách

Odjezd vozidel ve večerních hodinách bude také optimalizován. „Další výjezdová cesta na východě, ve směru na Behringen, odstraní nápor vozů, které budou přijíždět ze západní části parkoviště. A tak se očekává, že se na západní cestě již nebude tvořit dopravní zácpa, neboť řidiči nebudou muset při výjezdu z parkoviště používat jenom tuto cestu, která vede přes průmyslovou zónu.

Trend k dvoudenní návštěvě

V minulosti bylo běžné, že se poslední den veletrhu tvořily zátarasy a zácpy, které byly způsobeny zaparkovanými kamiony. K tomu by letos nemělo dojít, neboť demontáž vystavených exponátů a stánků bude možná až den po veletrhu. „V době konání veletrhu nebudou moci kamiony vjet do výstavního areálu, a to i ve večerních hodinách,” řekl Dr. Scherer.

A také pro kamiony bude zajištěno dostatečné množství parkovacích stání, aby byl zabezpečen plynulý provoz.

Ředitel VDMA doporučuje všem návštěvníkům, aby přijeli na veletrh na dva dny a tím se vyhnuli hektickému tempu, měli dostatek času na prohlídku a také v klidu na odjezd. „To vám zajistí klidný pobyt na veletrhu demopark”...a dále zdůrazňuje, že nabídky na veletrhu budou příliš rozsáhlé na jednodenní návštěvu.

Více se o veletrhu dočtete v příštím čísle Stavební techniky či na stránkách www.demopark.de.

Autor: Mgr. Helena Hejhálková
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek