RENOMAG

Conti EM-Master a Conti RDT-Master: pneumatiky pro terénní použití

Zveřejněno: 7. 9.

Dva typy pneumatik Continental: Conti EM-Master E3/L3, E4/L4 a Conti RDT-Master E4 jsou uzpůsobeny specifickým požadavkům segmentu stavebních a těžkých nákladních vozů. Nově vyvinutý dezén činí každou z těchto pneumatik vhodnou pro různá prostředí: od měkké a bahnité půdy až po pevný terén. Obě pneumatiky nabízí bez ohledu na podmínky excelentní trakci a vysokou odolnost proti proříznutí.

Conti EM-Master a Conti RDT-Master: pneumatiky pro terénní použití

Conti EM-Master: skvělé samočisticí schopnosti

Pneumatiky Conti EM-Master jsou k dispozici ve dvou provedeních, z nichž každé se hodí pro použití v jiném terénu. Zatímco Conti EM-Master E3/L3 je vhodný pro bahnité a měkké podloží, EM-Master E4/L4 představuje skvělou volbu pro použití na šotolině či kamenech.

Důvodem pro rozdílné použití je dezén, který je u každého provedení pneumatiky jiný. Conti EM-Master E3/L3 má běžnou hloubku vzorku a větší mezery mezi bloky dezénu než EM-Master E4/L4, díky čemuž má vynikající samočisticí vlastnosti, výbornou trakci i dobrou manévrovatelnost, která usnadňuje mobilitu právě v bahnitém terénu. Otevřená konstrukce a běžná hloubka dezénu v tomto provedení také zlepšuje chlazení a vytváří méně tepla – což prodlužuje servisní intervaly.

Provedení E4/L4 má větší bloky dezénu s menšími mezerami a větší hloubku dezénu, což zlepšuje ochranu kostry pláště, zvyšuje odolnost proti jeho proříznutí a tak minimalizuje riziko defektů a prostojů. Díky menšímu rozestupu bloků dezénu je jízda po pevném povrchu daleko hladší. Běhoun je vysoce odolný proti opotřebení a tak zajišťuje EM-Master E4/L4 ještě delší servisní intervaly.

Tyto pneumatiky jsou použitelné na kloubových demprech (ADTs), nakladačích i buldozerech. Obě provedení jsou dispozici v rozměrech 23.5R25, 26.5R25 a 29.5R25; Conti EM-Master E3/L3 pak navíc také v rozměru 20.5R25.

Conti RDT-Master E4: maximální trakce i při plném zatížení

Pneumatika Conti RDT-Master E4 je navržena pro přepravu extrémně těžkých nákladů. Speciální konstrukce dezénu s hlubokými drážkami a širokým, rovným běhounem bez zaoblení poskytuje možnost velkého zatížení a odolnost proti proříznutí. Zkosené hrany a otevřená stavba ramen přináší vysokou stabilitu v podélném směru, což má za následek lepší chování při jízdě a maximální trakci i na nerovném terénu. Speciální konstrukce dezénu navíc zajišťuje vynikající samočisticí vlastnosti na blátivém povrchu.

RDT-Master E4 je k dispozici v rozměrech 18.00R33, 21.00R33 a 24.00R35 a je vhodná pro těžká stavební vozidla, jako jsou pevné dempry.

ContiPressureCheck™: zvyšuje efektivitu flotily

Na pneumatiky Conti EM Master i Conti RDT-Master je přímo ve výrobě montován senzor osvědčeného systému sledování tlaku a teploty vzduchu v pneumatice ContiPressureCheck™. Pokud jej zákazník aktivně využívá, zvýší bezpečnost i efektivitu flotily provozované v náročných podmínkách stavebnictví, těžařství nebo dolů. Automatická kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách omezuje riziko havárií způsobených defektem a zvyšuje bezpečnost řidiče i vozidla. Správný tlak vzduchu v pneumatikách dále snižuje spotřebu pohonných hmot a prodlužuje životnost plášťů.

Kontakty:
Continental Barum s.r.o.
Objízdná 1628, 765 02 Otrokovice
Tel.: +420 577 512 567
E-mail: marketing (zavináč) barum (tečka) cz
http://www.continental-pneumatiky.cz/osobni
(aktualizace kontaktu: 10. 8.)
Autor: Magda Nagy
Fotografie: Archiv firmy

Diskuze k článku

Článek zatím nikdo nekomentoval. Vložte komentář jako první.

Stránky stavebni-technika.cz používají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. (beru na vědomí)