V nabídce je 7 modelů od 11 t po velkotonážní nakladače do 30 t určené pro specifické práce v těžebním průmyslu (lomy, štěrkovny, atd...). Nové modely nesou označení 521G, 621G, 721G, 821G, 921G, 1021G a 1121G.
Kabina
Klíčovou změnu oproti předchozí modelové řadě lze zpozorovat ihned při nastupování do kabiny. Obsluhu stroje čeká vysoká úroveň komfortu a mimořádný výhled z kabiny skrze největší panoramatické čelní sklo ve své kategorii. Pohled vzad poskytuje několik zadních panoramatických zrcátek a situaci za strojem monitoruje zadní kamera skrze 8” informační barevný LCD display, který kabině dodává moderní vzhled. Pro práci v noci je nakladač vybaven LED intenzivním osvětlením, kde nerozezná obsluha rozdíl mezi dnem a nocí. To dělá práci s nakladačem nejen přehlednější, ale i bezpečnější. Novinkou je rovněž i ovládací konzola s joystickem, jenž je nyní součástí luxusního vyhřívaného sedadla s aktivním odpružením a automatickým nastavením hmotnosti obsluhy. V základní výbavě nechybí ani hands-free sada s integrovaným mikrofonem propojená prostřednictvím bluetooth k rádiu. Potraviny může obsluha uložit do klimatizovaného boxu, který zaručí, že bude jídlo čerstvé po celý den.
Důraz na ochranu obsluhy
Poloha motoru v zadní části stroje v kombinaci se zavěšením kabiny snižuje vibrace a hluk, kterým je obsluha stroje uvnitř vystavena. Hlučnost uvnitř kabiny se snížila na 68 dB u čtyřech prvních modelů v řadě a na 69 dB u třech největších modelů.
Filtrace HEPA zachycuje 99 % částic prachu a i přesto jsou intervaly výměny filtrů delší. Ve zvláště náročných prachových podmínkách lze osadit stroj dodatečně ještě dalšími HEPA flitry a aktivní uhlíkovou filtrací. Přístup do kabiny je snadnější a bezpečnější díky optimalizovanému zábradlí.
Motor
Všech 7 modelů velkých kolových nakladačů řady G je osazeno úspornými motory FPT s technologií Hi-eSCR, kde plnění emisních norem Tier 4 Final / EU Stage IV neprobíhá přes nákladný filtr pevných částic (DPF), ani prostřednictvím recirkulace výfukových plynů (EGR). Motor je polohován do zadní části stroje, kde současně plní funkci protizávaží. Toto umístění nese i další pozitiva, protože údržbu stroje lze provádět po odklopení kapoty ve stoje ze země.
Chlazení
Osvědčená konstrukce účinného chlazení stroje „v chladící kostce” je zachována z předchozí modelové řady. Pět chladičů tvořící chladící kostku zajišťuje konstantní průchod čerstvého a čistého vzduchu z bočních stran a shora a tím udržují kapalinu v požadované teplotě. Konstrukce kostky je navržena tak, aby byl přístup ke každému z pěti chladičů snadný a mohly se jednoduše čistit a udržovat.
Převodovka
Standardně jsou všechny modely vybaveny 4 rychlostní převodovkou Powershift. Modely 721G–921G lze volitelně osadit novou 5 stupňovou převodovkou Proshift s uzávěrkou měniče kroutícího momentu. Pátá rychlost umožňuje práci v nižších otáčkách, což vede k větší úspoře paliva.
Změna v designu
Velké kolové nakladače řady G mají i další novinku. Prošly redesignem značky CASE Construction Equipment. Disky kol v tradiční okrové barvě jsou s příchodem nového designu v barvě černé a v původní okrové barvě zůstaly pouze klíčové prvky stroje a kapota, zvýrazňující pocit výkonnosti. Velkou změnu v designu přináší i samotné logo CASE a modelové označení stroje. Současná 2D podoba je mnohem čitelnější a výraznější, dává pocit jednoduchosti a díky odrazivosti reflexní povrchové úpravy je i viditelnější.