Dnes je 5.5. – svátek slaví Klaudie

Case – král stavařů

Zveřejněno: 14. 9. 2015

Společnost František Čeliš EVROPS a.s., autorizovaný dealer pro prodej a servis stavebních stojů CASE Construction, Vám představuje nejnovější řadu rypadlonakladačů CASE. Nejmodernější motory s emisní normou Tier 4i a téměř 60 let zkušeností s výrobou řadí tyto stroje ke špičce v oboru.

Historie značky CASE

Historie značky CASE sahá až do roku 1842, kdy Jerome Increase Case zakládá společnost v Racine County ve Wisconsinu. Zprvu se věnuje hlavně oblasti zemědělství, kde díky svým parním motorům získal celosvětové uznání. V roce 1912 se společnost reorganizovala a vstoupila na trh stavební techniky.

První rypadlonakladač na světě = CASE

CASE M320 – první rypadlonakladač na světě. Jednalo se o rok 1957 a CASE tak získal celosvětové uznání i na poli stavebních strojů. CASE byl prvním, kdo vyvinul teleskopickou násadu (CASE Extendahoe). CASE také jako první na světě představil automatické tlumení rázů při jízdě (Ride Control) nebo automatickou převodovku (Powershift). Vyrobeno bylo již téměř 750 000 rypadlonakladačů CASE. Tomuto číslu se žádný z našich konkurentů ani nepřiblíží. Přes 50 let zkušeností a inovací dělá rypadlonakladače CASE tím, čím jsou.

Představení modelů CASE série T

V současné produkci najdeme 3 modely rypadlonakladačů. CASE 580ST, 590ST a 695ST.

Modely 580ST a 590ST jsou základní modely s možností volby mechanické či automatické převodovky a ovládání joysticky nebo pákami. Oba modely mají menší přední kola (18” nebo 20”) a uzávěrku diferenciálu zadní nápravy. CASE 580ST má výkon 72 kW/453 Nm při 1 400 ot/min a 590ST 82 kW/460 Nm při 1 400 ot/min. Model 695ST je dodáván pouze s automatickou převodovkou a joysticky. Všechny 4 kola stejně velké (26” nebo 28”) a tzv. „krabí chod”. Na zadní nápravě samosvorný diferenciál. CASE 695ST má výkon 82 kW/460 Nm při 1 400 ot/min. V každém stroji se ukrývá nejmodernější motor z produkce FPT s emisní třídou Tier 4i. To znamená především nižší provozní náklady až o 10% díky maximálnímu využití výkonu a patentovanému systému hydraulických čerpadel o proměnném pracovním objemu.

Hydraulický rychloupínač
Hydraulický rychloupínač

Patentovaný systém podkopového zařízení

Podkopové zařízení s teleskopickým výsuvem patří ke špičce v tomto oboru. Důkazem je volitelný hydraulický přesuv kozlíku, jeřábovací hák s nosností téměř 1 500 kg či hydraulický rychloupínací systém integrovaný přímo do násady. Maximální hloubkový dosah téměř 6 m od roviny terénu. Třešničkou na pomyslném dortu jsou přemístitelná zadní světla, která jsou tím pádem chráněna při práci a zároveň vždy viditelná pro okolí. Další nespornou výhodou je systém tlumení rázů Ride Control. Ten zajišťuje, že i s plnou lopatou můžete jet terénem na maximální rychlost. Přední náprava, která umožňuje výkyv až 11° a pohon 4×4 se 100% uzávěrkou zadní nápravy garantují trakci v jakémkoli terénu a za jakéhokoli počasí. Na přání možnost 20” předních kol (modely 580ST a 590ST). 10 pracovních světlometů zabezpečuje možnost provozu ve dne i v noci. Přední lopata s paletizačními vidlemi s nosností 4,6 t je neocenitelný pomocník na každé stavbě. Samozřejmostí je automatické navrácení lopaty do výchozí polohy a vyrovnávání při zvedání.

Nový koncept kabiny

Moderní a prostorná kabina garantuje pohodlí i při celodenní práci. Maximální prosklení pro perfektní výhled a zadní výklopné okno, které zároveň funguje jako ochrana před deštěm. Široké dveře spolu s logicky umístěnými stupátky a madly usnadňují nastupování do stroje. Sloupky joysticků i opěrky ruky jsou plně seřiditelné stejně jako pneumaticky odpružená sedačka. Pro komfort strojníka je kabina uložena na silentblocích a hlučnost v kabině nepřesahuje 77 dB. Na přání dodávaná klimatizace zajistí optimální pracovní prostředí i uprostřed léta. Perfektní systém ventilace zaručuje stejnou teplotu v kterémkoli místě kabiny. Samozřejmostí je spousta logicky umístěných odkládacích prostor (včetně uzamykání), rádio, nebo přehledně umístěné budíky a spínače.

Kabina
Kabina

Snadný transport

Přepravní výška stroje znamená minimální nebezpečí při průjezdu pod mostními konstrukcemi či v tunelech. Přepravní výška stroje 580ST nepřesahuje 3,5 m nebo 3,7 m u strojů 590ST a 695ST. Pro pohodlnou a klidnou jízdu je stroj standardně vybaven hydraulicky ovládanou blokací ramene.

Nyní na splátky s nulovým navýšením

Využijte šance a nakupte stavební techniku na splátky s nulovým navýšením. Tato akce trvá do 31. 12. 2015. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat a rádi Vám zpracujeme konkrétní nabídku financování dle Vašich požadavků.

Autor: Lukáš Veselý
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Inovace v podání METSO: Speciální sklápěcí korba pro vozidla v lomech

Zveřejněno 5.5. Podíváme se do německé společnosti Röhrig Granit, která se dlouhodobě zabývá těžbou a zušlechťováním přírodního kamene a minerálů. Společnost řešila, jak optimalizovat náklady v lomech při odvozu odstřelené horniny na korbách dumperů a rozhodla se… celý příspěvek

Představujeme GNSS Nivel Point 3

Zveřejněno 29.4. Zajímáte se o to, jak zpřesnit a zrychlit průběh stavebních prací a dosáhnout tak špičkové efektivity? Potřebujete všestranný a výkonný GNSS přijímač, který vám umožní změřit nebo vytyčit bod či vlastnickou hranici? Nivel Point 3 od společnosti 3gon… celý příspěvek

Systém Digga HALO: vychytávka zpřesňující vrtání

Zveřejněno 24.4. Při vrtání ovlivňuje lidský faktor zásadním způsobem finální výsledek. Pro dokonalý vrt je potřeba nejenom vrták dobře nasměrovat na začátku, ale též v průběhu práce si musíme dát pozor na odklon od kolmice. Jednoduché a zároveň velice efektivní… celý příspěvek