Na stánku společnosti B.Z.Agency jsme se seznámili s prezentovanými novinkami a pořídili exkluzivní rozhovor s Martinou Papa, zástupkyní italské firmy Carraro Drive-Tech.
Jak dopadl pro firmu Carraro rok 2011?
Loňský rok byl pro nás hodně úspěšný. Zaznamenali jsme nárůst prodeje. Prostory, které jste u nás při vaší návštěvě viděli, byly již nedostatečné. Vybudovali jsme proto větší sídlo a do něj se přestěhovali. Zúčastnili jsme se veletrhu CONEXPO-CON/AGG1, kde jsme prezentovali nový elektronický diagnostický přístroj – Carraro DiaGnoSys™, který se těšil veliké pozornosti. Nyní ho prezentujeme i u vás v České republice. Zkrátka rok 2011 byl pro nás výborný a výborné výsledky se dostavily především pomoci našich výborných distributorům. U vás v ČR díky panu Zdeňkovi Protivovi a jeho firmě.
Zmínila jste nový diagnostický přistroj. Můžete nám o něm říci více? Máte na stánku ještě nějaké další novinky?
První novinkou je systém Easy Lub – jednoduché mazání. Toto řešení zaručuje nejvhodnější mazání řídicích a odpružených náprav. Sada je tvořena rozdělovačem a distribuční sítí vysokotlakých trubek a umožňuje rychlé dosažení maziva v optimálním množství do všech mazaných míst výrobku. Zatímco standardní náprava má málo mazacích bodů, odpružená náprava jich má až 24. Se systémem Easy Lub ušetříte spoustu času při provádění mazacích úkonů, vyloučíte ztráty mazacího media a docílíte správného dávkování. Díky správnému a pravidelnému mazání s Easy Lub docílíte vyšší životnosti nápravy, zlepšíte její účinnost a zaručíte optimální funkčnost.
Další novinkou je již dříve zmíněný Carraro DiaGnoSys™. Jde o vysoce pokročilé diagnostické řešení, které shromažďuje informace a soubor dat z převodových systémů pro další využití v servisní a opravárenské činnosti. Software, který je součástí dodávaného diagnostického zařízení, může být nainstalován na jakýkoliv PC pracující s operačním systémem Windows.
Jaké plány máte na letošní rok?
Rozšiřovat se a být blíže zákazníkům. Jak do firmy přibývají peníze, roste i počet zaměstnanců. Budují se nová centra. Například centrum v Brazílii, které obstarává Jižní Ameriku. Přicházíme na trh s programem s názvem REPAIR PROGRAM. V programu jde o to, že vykupujeme například rozbité převodovky a následně na nich provádíme generální opravu. Dále začínáme nabízet CARRARO OIL, což je optimální olejová náplň do našich celků (dává se do nich okolo 60 l oleje). Náš olej prodáváme v 5, 10 a 20 litrových kanystrech. K tomuto kroku jsme se rozhodli po mnohaletých zkušenostech. Majitelé totiž často neví, jaký olej dát, a použijí špatný. Následně dojde k zadření ložisek a zbytečným nákladům na opravu.
Dále poskytujeme pravidelnou technickou podporu našim dvěma prodejním střediskům v USA a Brazílii. Na letošní rok jsme si naplánovali další růst prodejů o 5–7 %. A když se podíváme na první čtvrtletí loňského roku a porovnáme ho s letošním, tak by se nám to mělo podařit.
Na veletrhu AGROTEC jste poprvé. Jaké z něj máte pocity?
Přiznám se, že máme na stánku tolik zákazníků, že jsem si samotný veletrh ještě neměla čas projít.
Máte letos v plánu se zúčastnit ještě nějakých dalších veletrhů?
Již v únoru jsme se zúčastnili veletrhu ve Španělsku, za tři týdny se jedeme podívat do Paříže na veletrh INTERMAT a letos ještě jedeme na veletrh do Moskvy.
Tak to jsou plány krátkodobé, jaké jsou plány dlouhodobé?
Stálý růst a samozřejmě spokojený a vracející se zákazník.
Děkuji za rozhovor