Renomag.cz - Díly náhradní pro stavební stroje
Dnes je 5.10. – svátek slaví Eliška

Renault Trucks T a T High 2020 pohodlnější a úspornější

Zveřejněno: 11. 3. 2020

Renault Trucks uvádí na trh svoji řadu dálkových vozidel v modelové verzi pro rok 2020. T a T High jsou úspornější z hlediska spotřeby paliva a stále zajišťují svým řidičům maximální pohodlí.

Dálkové vozidlo Renault v modelové verzi pro rok 2020

Více pohodlí při jízdě a životě na palubě vozidla

Interiér kabiny Renault Trucks T se pyšní novou špičkovou povrchovou úpravou: textilním sedadlem, dvěma loketními opěrkami řidiče a koženým volantem. Pro ještě větší pohodlí při řízení je nyní ve standardní výbavě sloupek řízení nastavitelný ve třech osách. Vozidla řady T jsou vybavena karbonovou přístrojovou deskou, klikami a prahy dveří z hliníku. Renault Trucks T a T High 2020 nabízejí také nové velkokapacitní úložné prostory (221 litrů).

Na přání zákazníka je stále možné upravit exteriér vozidel Renault Trucks T a T High 2020 a zvolit barvu masky chladiče nebo zpětných zrcátek (zářivě černá a jasně oranžová).

Modely T a T High je možné volitelně vybavit systémem Roadpad+. Opravdový palubní asistent Roadpad+ umožňuje řidič poslouchat hudbu, procházet svůj telefon a přitom mít volné ruce nebo bezpečné manévrovat s vozidlem díky bočním a zadním kamerám.

S Roadpad+ se řidič může spolehnout při plánování svých cest na speciální navigaci pro nákladní vozidla.

Nižší spotřeba pohonných hmot a méně CO2

Vozidla dálkové řady Renault Trucks mohou být vybavena motory DTI 11 nebo DTI 13 Euro 6 step D. Úsporné na spotřebu a šetrnější k životnímu prostředí, tyto modely dosahují o 3 % nižší spotřebu paliva a emisí CO2 v porovnání s předchozí generací. V modelové verzi pro rok 2020 nabízí Renault Trucks T a T High novou hnací nápravu a lehčí kotoučové brzdy, což dále přispívá k nižší spotřebě paliva. Na přání zákazníka je dále možné aktivovat nová nastavení různých parametrů vozidla, která umožňují další 3% úspory paliva.

Motory Renault Trucks T a T High jsou kompatibilní se syntetickým palivem XTL a s bionaftou.

Autor: Tereza Porubová
Foto: Renault Trucks
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
 

Nové

Velké jeřáby Peiner v Československu, díl II

Zveřejněno 30.9. V našem putování za jeřáby na stavbách někdejšího Československa si tentokrát představíme modely Peiner SN 500-08, Peiner MK 630 a Peiner MK 900. První z nich se objevil například při výstavbě papíren Štětí nebo petrochemičky v Litvínově, zbylé dva… celý příspěvek

S čistotou provozu pomáhá v lomu Budislav myčka MobyDick

Zveřejněno 27.9. Už dlouho jsme v redakci zamýšleli zpracovat reportáž z provozu myčky nákladních vozidel švýcarského výrobce Frutiger AG, který má hlavní výrobní závod v Týništi nad Orlicí. Od zástupců firmy Frutiger CZ, s.r.o. jsme nedávno dostali tip na jednu… celý příspěvek

Seznamte se s tiltrotátory a příslušenstvím značky MRT

Zveřejněno 25.9. Nějak jsme si v posledních letech zvykli, že se na českém trhu v oblasti příslušenství objevuje záplava neznámých značek. Často mají společné to, že jsou podezřele levné, podezřele vypadají, nemají žádné reference a nikdo k nim nechce poskytovat… celý příspěvek