TRIGA - vývoj a výroba přídavných zařízení  pro stavební, těžební a zemědělské stroje
Dnes je 14.7. – svátek slaví Karolína

Renault Trucks T a T High 2020 pohodlnější a úspornější

Zveřejněno: 11. 3. 2020

Renault Trucks uvádí na trh svoji řadu dálkových vozidel v modelové verzi pro rok 2020. T a T High jsou úspornější z hlediska spotřeby paliva a stále zajišťují svým řidičům maximální pohodlí.

Dálkové vozidlo Renault v modelové verzi pro rok 2020
Přidat na Seznam.cz Přidat na Google News

Více pohodlí při jízdě a životě na palubě vozidla

Interiér kabiny Renault Trucks T se pyšní novou špičkovou povrchovou úpravou: textilním sedadlem, dvěma loketními opěrkami řidiče a koženým volantem. Pro ještě větší pohodlí při řízení je nyní ve standardní výbavě sloupek řízení nastavitelný ve třech osách. Vozidla řady T jsou vybavena karbonovou přístrojovou deskou, klikami a prahy dveří z hliníku. Renault Trucks T a T High 2020 nabízejí také nové velkokapacitní úložné prostory (221 litrů).

Na přání zákazníka je stále možné upravit exteriér vozidel Renault Trucks T a T High 2020 a zvolit barvu masky chladiče nebo zpětných zrcátek (zářivě černá a jasně oranžová).

Modely T a T High je možné volitelně vybavit systémem Roadpad+. Opravdový palubní asistent Roadpad+ umožňuje řidič poslouchat hudbu, procházet svůj telefon a přitom mít volné ruce nebo bezpečné manévrovat s vozidlem díky bočním a zadním kamerám.

S Roadpad+ se řidič může spolehnout při plánování svých cest na speciální navigaci pro nákladní vozidla.

Nižší spotřeba pohonných hmot a méně CO2

Vozidla dálkové řady Renault Trucks mohou být vybavena motory DTI 11 nebo DTI 13 Euro 6 step D. Úsporné na spotřebu a šetrnější k životnímu prostředí, tyto modely dosahují o 3 % nižší spotřebu paliva a emisí CO2 v porovnání s předchozí generací. V modelové verzi pro rok 2020 nabízí Renault Trucks T a T High novou hnací nápravu a lehčí kotoučové brzdy, což dále přispívá k nižší spotřebě paliva. Na přání zákazníka je dále možné aktivovat nová nastavení různých parametrů vozidla, která umožňují další 3% úspory paliva.

Motory Renault Trucks T a T High jsou kompatibilní se syntetickým palivem XTL a s bionaftou.

Autor: Tereza Porubová
Foto: Renault Trucks

Nové

Trochu bagr, trochu lokomotiva. Na dráze rýpadlu M323F jedna kabina nestačí

Zveřejněno 13.7. Caterpillar vstupuje na trh s novinkou – dvoucestným modelem Cat M323F. Jaký je nový stroj a co všechno je na něm kvůli provozu po kolejích jinak? jít na článek

Novinky Komatsu ve Smart Construction a stroje s inteligentním řízením (iCM)

Zveřejněno 7.7. Digitální éra ve stavebnictví je tady. Japonský výrobce stavebních strojů Komatsu nedávno představil spolu se svými partnery plán zavádění dalších stavebních kamenů tzv. „chytré stavby“ neboli Smart Construction. Nové služby pro evropské zákazníky… jít na článek

Co se opravdu povedlo, byl vývoj a výroba lopaty na čelní nakladač. Nářadí z otěruvzdorné oceli slouží ve známém lomu u Sedlčan

Zveřejněno 30.6. Asi se shodneme, že příběhy zákazníků mají nejvyšší přidanou hodnotu k produktovým informacím. Jedině praxe ukáže, nakolik je daný výrobek konkurenceschopný a s čím můžeme v realitě dennodenní dřiny počítat. Příběh z žulového lomu Deštno u Sedlčan… jít na článek