Dnes je 4.4. – svátek slaví Ivana

Renault Trucks T a T High 2020 pohodlnější a úspornější

Zveřejněno: 11. 3. 2020

Renault Trucks uvádí na trh svoji řadu dálkových vozidel v modelové verzi pro rok 2020. T a T High jsou úspornější z hlediska spotřeby paliva a stále zajišťují svým řidičům maximální pohodlí.

Dálkové vozidlo Renault v modelové verzi pro rok 2020
Přidat na Seznam.cz Přidat na Google News

Více pohodlí při jízdě a životě na palubě vozidla

Interiér kabiny Renault Trucks T se pyšní novou špičkovou povrchovou úpravou: textilním sedadlem, dvěma loketními opěrkami řidiče a koženým volantem. Pro ještě větší pohodlí při řízení je nyní ve standardní výbavě sloupek řízení nastavitelný ve třech osách. Vozidla řady T jsou vybavena karbonovou přístrojovou deskou, klikami a prahy dveří z hliníku. Renault Trucks T a T High 2020 nabízejí také nové velkokapacitní úložné prostory (221 litrů).

Na přání zákazníka je stále možné upravit exteriér vozidel Renault Trucks T a T High 2020 a zvolit barvu masky chladiče nebo zpětných zrcátek (zářivě černá a jasně oranžová).

Modely T a T High je možné volitelně vybavit systémem Roadpad+. Opravdový palubní asistent Roadpad+ umožňuje řidič poslouchat hudbu, procházet svůj telefon a přitom mít volné ruce nebo bezpečné manévrovat s vozidlem díky bočním a zadním kamerám.

S Roadpad+ se řidič může spolehnout při plánování svých cest na speciální navigaci pro nákladní vozidla.

Nižší spotřeba pohonných hmot a méně CO2

Vozidla dálkové řady Renault Trucks mohou být vybavena motory DTI 11 nebo DTI 13 Euro 6 step D. Úsporné na spotřebu a šetrnější k životnímu prostředí, tyto modely dosahují o 3 % nižší spotřebu paliva a emisí CO2 v porovnání s předchozí generací. V modelové verzi pro rok 2020 nabízí Renault Trucks T a T High novou hnací nápravu a lehčí kotoučové brzdy, což dále přispívá k nižší spotřebě paliva. Na přání zákazníka je dále možné aktivovat nová nastavení různých parametrů vozidla, která umožňují další 3% úspory paliva.

Motory Renault Trucks T a T High jsou kompatibilní se syntetickým palivem XTL a s bionaftou.

Autor: Tereza Porubová
Foto: Renault Trucks

Nové

Silný fešák je tu. Pásové rýpadlo Hidromek LC 310 nové generace H4 dorazilo do Česka

Zveřejněno 30.3. Dvaatřicetitunové pásové rýpadlo LC310, které v těchto dnech dorazilo do České republiky, je žhavou novinkou tureckého výrobce stavebních strojů Hidromek. Nový bagr LC310 pokračuje ve šlépějích svých úspěšných modelových předchůdců. Podle prvních… jít na článek

Speciální datum pro speciální událost: Noční demolice mostu na D1 u Humpolce

Zveřejněno 25.3. Píše se 29. únor 2020 a před početnou flotilou těžkých strojů stojí důležitý úkol. Má se během několika hodin zbourat další most přes dálnici D1. Vše musí šlapat, neboť termíny jsou jasně dány. Podaří se? jít na článek

Z historie automobilky Walter: Americká vynalézavost, zakázková výroba a krásné unikáty pro vojáky a hasiče

Zveřejněno 23.3. Automobily a zařízení pro odklízení sněhu se staly po celý další čas trvání firmy Walter jejím stěžejním produktem. Vozy byly opět stavěny jako jednotlivé zakázkové kusy, každý přesně dle individuálního přání zákazníka. Walter vyráběl ale i hasičské… jít na článek