Dnes je 17.6. – svátek slaví Adolf

Představujeme podvozkové díly na stavební stroje značky NORDIC TRACK PARTS

Zveřejněno: 18. 9. 2018

Firma František Čeliš EVROPS a.s. se sídlem v Ústí nad Labem je od roku 2017 výhradním zástupcem pro Českou republiku švédského dodavatele podvozkových dílů značky NTP (NORDIC TRACK PARTS). Jedná se o ucelený sortiment podvozkových dílů v alternativním provedení ve vysoké kvalitě, se zárukou jako u OEM dílů za velmi výhodnou cenou.

Skladem je více než 50 000 položek, které jsou okamžitě k dispozici našim zákazníkům

Podvozkové díly NTP jsou vyvíjeny a konstruovány podle specifikací OEM výrobců, zkoušeny ve spolupráci s předními dodavateli podvozkových dílů v těžkých severských podmínkách. NTP má letité zkušenosti a těsnou spolupráci s výrobci pásových strojů, u kterých se zaměřuje především na kvalitu, flexibilitu a rychlost dodání.

Dodáváme produkty pro většinu značek stavebních strojů, pravidelně rozšiřujeme a doplňujeme sortiment dílů. Za poslední rok byl sortiment rozšířen o více než 1000 položek z oblasti podvozkových dílů na stavební a důlní stroje. V sortimentu jsou již i podvozkové díly na stroje o hmotnosti nad 50 tun.

Kontrolní oddělení provádí pravidelné a namátkové kontroly kvality jednotlivých dílů, tím je zaručena vysoká kvalita všech nabízených produktů. Hlavním odběratelem jsou převážně skandinávské země, jako je Švédsko, Finsko, Norsko atd., kde je kladem důraz na kvalitu, dlouhou životnost v extrémních podmínkách a snadnou dostupnost dílů.

Pojezdové a nosné kladky NTP jsou v nabídce pro rypadla a dozery o hmotnosti stroje od 0,8 tuny do 70 tun
Pojezdové a nosné kladky NTP jsou v nabídce pro rypadla a dozery o hmotnosti stroje od 0,8 tuny do 70 tun

Navrženo na míru

NTP řetězy jsou nabízeny pro dozery, rypadla i speciální stroje. Olejem mazané řetězy jsou určeny pro dozery, u pásových rypadel jsou řetězy mazané tukem, popřípadě těsněné ocelovým či polyuretanovým těsněním. Pouzdra jsou navržena z vysoce odolných materiálů proti otěru tak, aby odolaly náročným podmínkám provozu. Řetězy pro rypadla jsou navrženy v různých provedeních a to jak mazané tukem, tak těsněné speciálním polyuretanovým nebo ocelovým těsněním. Všechny části řetězů jsou konstruovány z velice kvalitních dílů, tím je zaručena dlouhá životnost a spolehlivost jednotlivých komponentů. Pro většinu dostupných strojů nabízíme kompletní řetězy včetně různých tvarů, typů a šířek desek pasu. Standardní provedení nabízených řetězů je dodáváno s roztečí čepů od 90 do 260 mm.

V nabídce nechybí ani opravárenské sady na plnohodnotnou a rychlou opravu přetrženého řetězu.

Pro většinu dostupných strojů nabízíme kompletní řetězy včetně různých tvarů, typů a šířek desek pasu
Pro většinu dostupných strojů nabízíme kompletní řetězy včetně různých tvarů, typů a šířek desek pasu

Současná nabídka

Pojezdové a nosné kladky NTP jsou v nabídce pro rypadla a dozery o hmotnosti stroje od 0,8 tuny do 70 tun. Všechny pojezdové a nosné kladky jsou konstruovány se stejnými specifikacemi a rozměry, jako u originálních dílů. Těsnící kroužky všech pojezdových kladek jsou v provedení HD. Kladky jsou plněny speciálním olejem, aby bylo dosaženo maximální těsnosti a dlouhé životnosti dílů. Pro většinu strojů se dnes standardně nabízí zesílená varianta HD.

V nabídce je široký výběr vodících kol pro pásové podvozky. Všechna vodící kola jsou konstruována se speciálním těsněním Duo-Cone, vysoce kvalitními pouzdry a naplněna speciálním olejem, tak aby bylo dosaženo maximální životnosti dílů i v extrémních podmínkách provozu. NTP může jako jedna z mála značek nabídnout svým zákazníkům kompletní sestavy napínání vodících kol.

Turasová kola jsou vyráběna lisováním či odléváním a následným tepelným zpracováním tak, aby se dosáhlo stejné tvrdosti po celém povrchu. Následně jsou montážní plochy opracovány na CNC stroji tak, aby získaly rozměr dle originálního dílu. Segmenty jsou dodávány v sadě dle typu stroje.

Skladem je více než 50 000 položek, které jsou okamžitě k dispozici našim zákazníkům. Zajišťujeme kompletní servisní činnost u zákazníků či na stavbách. Disponujeme technikou potřebnou k montáži všech dílů v terénu, u zákazníka nebo v našem servisním areálu.

Autor: Josef Veselý
Foto: Archiv firmy EVROPS

Tématické tagy

Oborové členění

Nové

Licenční výroba, speciály v závodě 500 mil Indianopolis i jednotky pro těžké stroje. Motory Cummins slaví 100 let

Zveřejněno 8.6. Letos slaví stoleté výročí tradiční světový výrobce motorů Cummins. Vše začalo v roce 1919 zahájením licenční produkce, kdy bylo vyrobeno 28 motorů HVID. Následovaly pohonné jednotky vlastní výroby určené pro průmyslová zařízení, nákladní automobily… jít na článek

Pohled do zákulisí. Kloubový dampr skládá maturitu

Zveřejněno 5.6. Naše redakce získala exkluzivní fotoreportáž, mapující proces schválení kloubového dampru pro provoz na pozemních komunikacích. Fotografie a informace o tom, jak takové schvalování probíhá, nám dodala Státní zkušebna strojů a.s., které tímto za… jít na článek

Nový Actros konečně v praxi. Velký krok na cestě k autonomní jízdě

Zveřejněno 1.6. Nový Mercedes-Benz Actros sice nedostal ani nový podvozek, motor či převodovku, zato elektronické systémy nové jsou. Jak fungují? To jsme zjišťovali na zkušebních jízdách v Katalánsku a zde přinášíme postřehy. Jezdilo se při tom na dálnicích i na… jít na článek