e-shop RENOMAG
Dnes je 20.12. – svátek slaví Dagmar

Odolné pneumatiky plněné polyuretanovou hmotou

Zveřejněno: 2. 7. 2008

Pořizovat stále nové pneumatiky, obzvláště na větší stroje, kvůli defektům způsobeným prací v náročném prostředí, se může stát velmi nákladnou záležitostí, nejen díky vysoké ceně pneumatik, ale také s ohledem na prostoje, které v této souvislosti mohou vzniknout.

Tomuto problému je však možné se vyhnout a to díky plnění pneumatik polyuretanovou hmotou RELY, která dodává vzduchovým pneumatikám vlastnost „nepoškoditelné pneumatiky.”

Plnění je vhodné všude tam, kde jsou problémy právě s defekty – u vyplněné pneumatiky totiž neexistují. Díky tomu bývá finanční úspora z nevznikajících prostojů a oprav pneumatik výrazně vyšší (dle aplikace až trojnásobná) – ve srovnání s cenou hmoty.

Způsob plnění

Jedná se o dvousložkovou polyuretanovou hmotu, která je na specializované plnící stanici pod tlakem vstřikována do kola na zákazníkem požadovaný tlak. Tekutý polyuretan vytvoří během hodiny gel a během 24 hodin zvulkanizuje v tuhou a pružnou gumu.

Pneumatika má stejné provozní vlastnosti jako před naplněním – po naplnění je však odolná proti defektům, průrazům aj. Vyplnění hmotou RELY odstraňuje také problém huštění pneumatik.

Které pneumatiky mohou být plněny?

Všechny pneumatiky s duší i bez duše. Doporučujeme plnit především nové pneumatiky, protože životnost takto plněných pneumatik závisí hlavně na stavu jejich bočních stěn.

Maximální rychlost kola naplněnéhohmotou RELY je omezena na 50 km/hod. Hmota RELY překonává různé druhy teplotních či terénních obtíží a je úspěšně používána v mnoha průmyslových odvětvích – například ve stavebnictví, strojírenství, těžebním průmyslu, v recyklačních centrech, nákladních překladištích, dále v hutnictví, v zemědělství nebo na skládkách.

Pokud tedy chcete eliminovat náklady na prostoje způsobené opakujícími se opravami a výměnou pneumatik, vážně se zamyslete nad možností plnění pneumatik polyuretanovou hmotou.

Autor: Ing. Markéta Pudilová
Foto: Archiv firmy
 

Nové

Poslední jízda? Naopak. Pásové rypadlo Liebherr R 901 z roku 1968 se vrátilo na scénu

Zveřejněno 11.12. Na staveništi v regionu Münsterland se nedávno odehrál výjimečný moment: vedle sebe se tam potkala dvě pásová rypadla Liebherr, která dělí více než půl století technického vývoje. Na jedné straně pečlivě zrenovovaný Liebherr R 901 z roku 1968… celý příspěvek

Praktická všestrannost příslušenství MB Crusher

Zveřejněno 5.12. Letní období na mnoha místech světa přineslo nejen dlouhé dny a příznivé počasí, ale také časté odstávky při náročných stavebních projektech. Příslušenství MB Crusher však našlo využití i během těchto horkých letních dnů. Díky své robustní… celý příspěvek

KH-KIPPER: Světoznámá značka made in Europe

Zveřejněno 3.12. Vozidla s nástavbami KH-KIPPER vozí materiály nezbytné při výstavbě silnic, staví energetické sítě, přepravují komunální odpad, zemědělské plodiny, stroje na podvalníkách. Často ve skutečně sparťanských podmínkách. Obrovská prašnost, nepřetržité… celý příspěvek