Dnes je 28.2. – svátek slaví Lumír

ISUZU přiváží nový D-MAX na český trh. K dispozici bude s karoserií Single Cab, Space Cab a Double Cab

Zveřejněno: 19. 2. 2021

Sedmá generace nového pick-upu byla kompletně přepracována opticky i technicky. Společnost ISUZU investovala do nového modelu DMAX více než čtyři miliony zkušebních kilometrů a šest let vývoje. Výsledkem je nejpokročilejší a nejmodernější vozidlo, jaké kdy ISUZU vyrobilo.

Pick-up D-Max 4×4 může připojit i přívěs o celkové hmotnosti 3500 kg.

Nový D-MAX je již celosvětově úspěšným příběhem a nastavuje nové standardy jako lídr na trhu v Thajsku, který je po USA druhým největším trhem pickupů na světě.

Ocenění za vysoký bezpečnostní standard

V náročném nárazovém testu EURO NCAP získal pick-up Isuzu D-Max nejvyšší možné hodnocení 5 hvězdiček. Robustnost, flexibilita a možnosti přizpůsobení se zaměřují na flotily, obce, řemeslné podniky, komunální služby, živnostníky, soukromé osoby i rodiny. Kompletně přepracované a modernizované standardní vybavení celé řady zdůrazňuje bezpečnost, kvalitu a pohodlí. Vedle pracovního nasazení i v náročném terénu míří také na životní styl a potřeby soukromých zákazníků, jako jsou rodiny a dobrodruzi. Kromě toho lze v novém modelu najít základní hodnoty legendárního tahouna od ISUZU, které jsou nezbytné pro flotilové zákazníky, obce, zahradníky a krajináře i řemeslné podniky.

Pracovní verze D-Max L s karoserií Single Cab je v nabídce s pohonem 4×2 nebo 4×4.
Pracovní verze D-Max L s karoserií Single Cab je v nabídce s pohonem 4×2 nebo 4×4.

Robustnost, spolehlivost a téměř neomezené možnosti přizpůsobení

Nejnovější autonomní bezpečnostní systémy a asistenční systémy řidiče, jako jsou pokročilé asistenční systémy ISUZU (ADAS), jsou standardem celé řady. Tyto komplexní bezpečnostní a asistenční funkce podporují řidiče a výrazně zvyšují úroveň bezpečnosti cestujících, chodců, cyklistů a dalších účastníků silničního provozu. Karoserie a podvozek byly rozsáhle přepracovány, aby byla zajištěna robustnost, která zlepší mobilitu v terénu, odolnost a výkon. Společnost ISUZU navíc upravila zavěšení kol pro nejextrémnější podmínky a nabízí tak řidičům lepší jízdní vlastnosti, ovladatelnost a větší pohodlí jak na silnici, tak i v terénu.

Nový D-MAX je vybaven zcela přepracovaným přeplňovaným vznětovým motorem 1,9 litru ISUZU a splňuje emisní normu EURO 6d. Vyvinuté hnací ústrojí s výkonem 120 kW/360 Nm umožňuje celkovou hmotnost přívěsu až 3,5 tuny. K dispozici jsou konfigurace pohonu 4×2 i 4×4 a dle úrovně výbavy manuálně řazená nebo automatická šestistupňová převodovka. Nový D-MAX navíc standardně nabízí nové technologie a funkce konektivity. Kromě nejmodernějšího informačního a zábavního systému zůstává řidič informován o nejnovějších systémech vozidla prostřednictvím multiinformačního dotykového displeje, který zobrazuje údaje o spotřebě paliva a dojezdu, stejně jako sekvence nabídky ADAS.

Varianty karoserie a vybavení

Nový D-MAX bude k dispozici s karoserií Single Cab, Space Cab a Double Cab a ve čtyřech variantách výbavy: L, LS, LSE a nový špičkový model V-CROSS. Základem je ryze pracovní verze D-MAX L, která nabízí užitečné zatížení až 1,1 tuny. D-MAX LS boduje elektricky přepínatelnou uzávěrkou diferenciálu, vyhříváním sedadel vpředu a parkovacím asistentem vzadu. D-MAX LSE, který je k dispozici jako Double Cab i Space Cab, nabízí ještě větší komfort a funkce se 7palcovým informačním a zábavním systémem s rádiem DAB+, bezdrátovým systémem Android Auto™ a Apple CarPlay® a také dvouzónovou automatickou klimatizací, Bi-LED světlomety s denními LED světlomety, efektní litá kola o rozměrech 7,5 J × 18 palců a mnoho dalších doplňků. Vlajkovou lodí nové řady D-MAX je V-CROSS s karoserií Double Cab. Tento model těží z dalších funkcí, jako je 9palcový informační a zábavní systém, osm reproduktorů a bohatý interiér v černé barvě s koženými prvky. Moderní výrazné prvky vnějšího designu jsou navíc zdůrazněny rozšířenými blatníky.

Autor: Mgr. Jiří Krenar
Foto: ISUZU
 

Nové

Nejmodernější návěsy s termoizolovanou korbou budou jezdit v České republice

Zveřejněno 19.10. Společnosti Schwarzmüller s.r.o. se podařilo uspět ve velmi náročném výběrovém řízení u jedné z největší ryze české stavební společnosti IMOS Brno a.s., působící již dlouhodobě na českém stavebním trhu, které se týkalo dodávky sklápěcích tříosých… jít na článek

Nový kolový nakladač Doosan DL420-7 na trhu

Zveřejněno 16.10. Společnost Doosan Infracore Europe uvedla na trh nový kolový nakladač DL420-7 Stage V. Ten ve srovnání s předchozí generací Stage IV přináší zcela nový design, poskytuje vyšší výkon, vyšší palivovou účinnost a vylepšené prostředí pro obsluhu. jít na článek

Stroje na stavbě metra D: Upoutá rýpadlo na ražbu tunelů nebo speciální nakladač

Zveřejněno 13.10. Práce na lince D pražského metra se zatím točí především kolem geologického průzkumu, papírování a výběrových řízení. I tak ale na staveništích najde fanoušek techniky množství zajímavých strojů, které upoutají již z fotografií. Pojďme si některé z… jít na článek