Zjisti výhody drtících a třídících lopat, drapáků a fréz MB Crusher
Dnes je 11.5. – svátek slaví Svatava

ISUZU přiváží nový D-MAX na český trh. K dispozici bude s karoserií Single Cab, Space Cab a Double Cab

Zveřejněno: 19. 2. 2021

Sedmá generace nového pick-upu byla kompletně přepracována opticky i technicky. Společnost ISUZU investovala do nového modelu DMAX více než čtyři miliony zkušebních kilometrů a šest let vývoje. Výsledkem je nejpokročilejší a nejmodernější vozidlo, jaké kdy ISUZU vyrobilo.

Pick-up D-Max 4×4 může připojit i přívěs o celkové hmotnosti 3500 kg.

Nový D-MAX je již celosvětově úspěšným příběhem a nastavuje nové standardy jako lídr na trhu v Thajsku, který je po USA druhým největším trhem pickupů na světě.

Ocenění za vysoký bezpečnostní standard

V náročném nárazovém testu EURO NCAP získal pick-up Isuzu D-Max nejvyšší možné hodnocení 5 hvězdiček. Robustnost, flexibilita a možnosti přizpůsobení se zaměřují na flotily, obce, řemeslné podniky, komunální služby, živnostníky, soukromé osoby i rodiny. Kompletně přepracované a modernizované standardní vybavení celé řady zdůrazňuje bezpečnost, kvalitu a pohodlí. Vedle pracovního nasazení i v náročném terénu míří také na životní styl a potřeby soukromých zákazníků, jako jsou rodiny a dobrodruzi. Kromě toho lze v novém modelu najít základní hodnoty legendárního tahouna od ISUZU, které jsou nezbytné pro flotilové zákazníky, obce, zahradníky a krajináře i řemeslné podniky.

Pracovní verze D-Max L s karoserií Single Cab je v nabídce s pohonem 4×2 nebo 4×4.
Pracovní verze D-Max L s karoserií Single Cab je v nabídce s pohonem 4×2 nebo 4×4.

Robustnost, spolehlivost a téměř neomezené možnosti přizpůsobení

Nejnovější autonomní bezpečnostní systémy a asistenční systémy řidiče, jako jsou pokročilé asistenční systémy ISUZU (ADAS), jsou standardem celé řady. Tyto komplexní bezpečnostní a asistenční funkce podporují řidiče a výrazně zvyšují úroveň bezpečnosti cestujících, chodců, cyklistů a dalších účastníků silničního provozu. Karoserie a podvozek byly rozsáhle přepracovány, aby byla zajištěna robustnost, která zlepší mobilitu v terénu, odolnost a výkon. Společnost ISUZU navíc upravila zavěšení kol pro nejextrémnější podmínky a nabízí tak řidičům lepší jízdní vlastnosti, ovladatelnost a větší pohodlí jak na silnici, tak i v terénu.

Nový D-MAX je vybaven zcela přepracovaným přeplňovaným vznětovým motorem 1,9 litru ISUZU a splňuje emisní normu EURO 6d. Vyvinuté hnací ústrojí s výkonem 120 kW/360 Nm umožňuje celkovou hmotnost přívěsu až 3,5 tuny. K dispozici jsou konfigurace pohonu 4×2 i 4×4 a dle úrovně výbavy manuálně řazená nebo automatická šestistupňová převodovka. Nový D-MAX navíc standardně nabízí nové technologie a funkce konektivity. Kromě nejmodernějšího informačního a zábavního systému zůstává řidič informován o nejnovějších systémech vozidla prostřednictvím multiinformačního dotykového displeje, který zobrazuje údaje o spotřebě paliva a dojezdu, stejně jako sekvence nabídky ADAS.

Varianty karoserie a vybavení

Nový D-MAX bude k dispozici s karoserií Single Cab, Space Cab a Double Cab a ve čtyřech variantách výbavy: L, LS, LSE a nový špičkový model V-CROSS. Základem je ryze pracovní verze D-MAX L, která nabízí užitečné zatížení až 1,1 tuny. D-MAX LS boduje elektricky přepínatelnou uzávěrkou diferenciálu, vyhříváním sedadel vpředu a parkovacím asistentem vzadu. D-MAX LSE, který je k dispozici jako Double Cab i Space Cab, nabízí ještě větší komfort a funkce se 7palcovým informačním a zábavním systémem s rádiem DAB+, bezdrátovým systémem Android Auto™ a Apple CarPlay® a také dvouzónovou automatickou klimatizací, Bi-LED světlomety s denními LED světlomety, efektní litá kola o rozměrech 7,5 J × 18 palců a mnoho dalších doplňků. Vlajkovou lodí nové řady D-MAX je V-CROSS s karoserií Double Cab. Tento model těží z dalších funkcí, jako je 9palcový informační a zábavní systém, osm reproduktorů a bohatý interiér v černé barvě s koženými prvky. Moderní výrazné prvky vnějšího designu jsou navíc zdůrazněny rozšířenými blatníky.

Autor: Mgr. Jiří Krenar
Foto: ISUZU

Tématické tagy

 

Nové

Tahače T 180 A od 60. let do roku 1989 pohledem Radoslava Kolomého

Zveřejněno 10.5. V minulém článku jsme se zabývali prototypem jednonápravovým tahače T 180, který byl na konci šedesátých let nahrazen vylepšeným prototypem T 180 A. Jak ale dokumentují historické snímky, první tahač T 180 A byl vyroben už kolem roku 1959. celý příspěvek

Nevyhovuje vám výkon staršího stavebního stroje? Enginecopower má řešení

Zveřejněno 9.5. Možná, že tu situaci znáte. Máte ve své flotile stavební stroj, který už výkonově neodpovídá záměrům, pro který byl původně pořízen. Například kolový nakladač, se kterým jste dosud nakládali písek, potřebujete nyní přesunout do lomu na nakládku… celý příspěvek

EXPO Lesní lom 2021 opět na scéně

Zveřejněno 8.5. Veletrh EXPO, pořádaný Těžební unií, je mezinárodní demonstrační veletrh strojů a zařízení pro těžební průmysl, úpravnický průmysl a stavebnictví a je naprosto unikátní akcí svého druhu v České republice. Veletrh EXPO se uskuteční tentokrát v… celý příspěvek