TRIGA - vývoj a výroba přídavných zařízení  pro stavební, těžební a zemědělské stroje
Dnes je 26.5. – svátek slaví Filip

Drtič Keestrack B3 na Pardubicku umí pracovat bez zásahu lidské obsluhy

Zveřejněno: 6. 12. 2019

Čelisťový drtič Keestrack B3 je ve své kategorii mimořádný stroj. Jeden takový teď pracuje v Pardubickém kraji. Drtič se vstupním otvorem 1000 x 600 je vybaven unikátní technologií hydraulické ochrany stroje v případě vniknutí nedrtitelných předmětů. Instalován je také systém, který umožňuje nepřetržitý provoz bez zásahu obsluhy.

K výrobě byla použita speciální odlehčená ocel DOMEX, díky které se podařilo hmotnost plně vybaveného drtiče včetně příslušenství (boční odhliňovací dopravník, magnetický separátor, hydraulicky ovládaný ohýbač výztuže u výstupu z drtiče) snížit na 30 tun (až o 20 % méně než při použití běžné oceli).

Společnost Keestrack je předním světovým výrobcem drtičů a třídičů. Největší výrobní závod je ve Šternberku (8 740 m2), kde pracuje zde zhruba pět stovek zaměstnanců.

Autor: Jan Rybář
Foto: Keestrack

Nové

Italský silák při stavbě ocelových konstrukcí v Hlinsku. Upoutá stabilizační systém i komfortní kabina

Zveřejněno 25.5. Současná široká škála stavebních prací a služeb si žádá multifunkční stroje, které na stavbě dokážou pružně reagovat na nejrůznější požadavky, například kolem manipulace a dopravy. V této oblasti se angažuje lídr v oboru, italská společnost Dieci, s… jít na článek

Caterpillar dosáhl mety 2 miliard přepravených tun autonomními dampry. Zdvojnásobení přišlo po 16 měsících

Zveřejněno 21.5. O stále rychleji nastupující autonomní přepravě v uzavřených těžebních provozech jsme psali nedávno ve spojitosti s brazilským povrchovým železným dolem Vale’s Carajás, který postupně pořídí 37 třistatunových damprů Komatsu 930E-5. Dosažení významné… jít na článek

Daimler Trucks chce do roku 2039 nabízet všechna nová nákladní vozidla s neutrální bilancí emisí CO2

Zveřejněno 15.5. Realizace elektricky poháněného vozidla Mercedes-Benz eEconic, napájeného čistě z akumulátorů, je další významný krok v elektrifikaci nákladních vozidel tohoto nadnárodního německého koncernu. eEconic bude zpočátku nabízen v konfiguraci 6×2/N NLA a,… jít na článek