Na 115 fyzicky přítomných vozíků s velmi různorodou výbavou a 33 odborných stanovišť, vlastních i partnerů, nabídlo návštěvníkům bohatou porci odborných informací a množství inspirativních podnětů. Letošní event ve velkém stylu odstartoval nový fiskální rok společnosti. Tomáš Jerie, obchodní a marketingový ředitel TMH CZ, spojil hodnocení akce s dosaženými obchodními úspěchy.
„Demo Days jsou ideálním výkopem do nového finančního roku. Symbolicky se zde prolnula sportovní linka a prezentované historické milníky a rekordy s rekordními výsledky v oblasti prodeje a služeb za uplynulé fiskální období. Jsme na trhu 25 let. V roce 1992 začínala společnost od nuly, prošla dynamickým vývojem a za uplynulé období položila velmi solidní základy, na kterých dnes stavíme. Před pár dny jsme uzavřeli úspěšný rok, jehož výsledky v mnoha aspektech překonaly čísla předchozího období, z hlediska počtu prodaných jednotek i obratu. Růst a výborné výsledky jsme zaznamenali napříč všemi aktivitami naší firmy, v prodeji, servisu i pronájmech. Historicky nejlepšího výsledku jsme dosáhli i v celkovém počtu prodaných motorových vozíků, když jsme zaznamenali dvojciferný růst.” „Etablovali jsme se jako jasná dvojka na trhu, s malým odstupem od leadra trhu. V souladu s celoevropskou strategií Vize 2020 uděláme všechno pro to, aby se nám nejpozději do dvou let podařilo stát se jedničkou na trhu v České republice. Věřím, že letošní úspěšné Toyota Demo Days byly dalším krůčkem k tomuto otevřeně deklarovanému cíli,” dodal Tomáš Jerie.Celý článek a další fotografie najdete na http://www.toyota-forklifts.cz/cs/news/news.
Fotogalerii nebo videa z akce si můžete prohlédnout na www.toyotademodays.cz.