Celková dostupná plocha pro 10. veletrh steinexpo 2017 je nyní odhadována na 180 000 m2 stejně jako minule. Dle posledních informací z lomu nárůst důlních operací, speciálně v demo oblastech B a C, zde dovoluje rozšířit výstavní plochu, což může být dalších 40 míst pro firmy, které mají zájem o menší výstavní prostor. Celkový nárůst o více než 1 000 m2 je další výhodou pro vystavovatele v oblasti C, kteří chtějí přilákat pozornost k jejich zařízením a technologiím pro zpracování minerálů. Oblast B, která též těží z nárůstu plochy, je především určena pro vystavovatele a dodavatele konstrukčních zařízení. Tento neočekávaný nárůst je velké plus pro tuto „průlomovou” demonstrační výstavu na evropském kontinentu, která má již pozitivní ohlas na trhu. Podle aktuálních objednávek je zájem o steinexpo 2017 výjimečně velký. A podle organizátora výstavy Geoplan GmbH už 170 vystavovatelů reprezentujících cca 250 různých odvětví potvrdilo své rezervace. Znamená to, že zhruba 90 % volného prostoru je již obsazeno. Projektový manažer výstavy Andrea Friedrich též potvrzuje: vystavovatelé mají velký zájem nejen o otevřené prostory, ale i o koncept otevřeného pavilonu, který byl nejdřív představen na předchozí výstavě. Především ti, kteří tam byli, pochopili, jak to funguje.
Stanoviště v plánovaných halách s výměrou kolem 2 000 m2 byla rezervována nejdřív. Vše nasvědčuje tomu, že u příležitosti 10. výročí výstavy steinexpo dojde k nárůstu oproti minulým akcím. V nabídce jsou pro návštěvníky další velmi zajímavá „lákadla”, jako prostor pro 250 hostů na společné ukázky konstrukcí strojů různých značek v nejníže položené oblasti A či dva 30metrové výtahy proti stěnám lomu mezi oblastmi B a C a C a D pro optimální průchod návštěvníků při zkracujících se přechodových vzdálenostech.
Ředitel celého podniku Dr. Friedhelm Rese je též velmi potěšen, že komunikace přes facebookovou stránku steinExpo 2017 zřetelně nabírá na intenzitě a pomáhá zvyšovat „výstavní horečku”: „Naše přítomnost na sociálních sítích je obrovskou možností šířit nové informace týkající se veletrhu a informace objevující se během jeho konání. To také poskytuje vynikající možnost reprezentovat názory zkušených profesionálů a potenciálních zákazníků. Nabídky a výměny názorů přes stránky byly velmi dobře přijaty. Ač sám jsem byl zpočátku skeptický, stal jsem se velkým fandou tohoto typu komunikace.”